abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 december 2022 @ 13:58:33 #1
426493 crew  PippenScottie
pi_207041585

[Afbeelding: @MadMaster ]
[OP-tekst: @Mexicanobakker)

Vorig jaar keerde de rust alweer een beetje weer in de laatste week van december. Queen terug op 1, een voorbode op wat zou komen in de wereld. Alles weer zoals normaal. Maar er was wel veel leed en wat haat en nijd waardoor Procol Harum de derde plaats wist te bezetten. Over bezetten gesproken, daar was wel het meeste om te doen dit jaar he? Corona net voorbij, komt de immer vermoeiende Poetin ineens om de hoek. Een slepend conflict, maar een oplossing gaat er voorlopig niet komen.

Gelukkig zijn er ontsnappingsclausules aan al het leed. Zoals het WK Voetbal. Nouja, hahaha, nee dus. 6500 doden, maar Qatar wordt gedemoniseerd natuurlijk! Ook gewoon een schandvlek. Gewoon boycotten natuurlijk.
Verder is er niet veel leuks te melden over de wereld: Het was aan de ene kant minder spectaculair dan 2020 en 2021, maar niet minder wreed. Boerenblokkades: Check! Energiecrisis: Check! Inflatie: Check! Ruziënde wereldmachten: Check! Problemen in Ter Apel: Check! Soep op schilderijen: Check! Wat een drama allemaal.

Waren er wat gezellige dingen? Nouja, we gunden Oekraine de winst bij het songfestival. WE deden het weer geweldig bij de winterspelen, laten we even het er niet over hebben dat die in China waren. WE konden weer eindelijk naar livemuziek: Froukje, Within Temptation en Di-rect hoeven niet wéér hun tour uit te stellen. En er waren weer festivals. Lekker van de kaart gaan en pillen poppen op Lowlands. Het verzachtte slechts de pijn.

Vandaar is het nodig om een baken van rust te hebben. Een échte ontsnappingsclausule. En wat is beter dan de Top 2000? 7 dagen nonstop muziek: Check! Nouja, nonstop is niet het goede woord als de onvermijdelijke Gijs Staverman als DJ wordt aangesteld. En die reclame. Tussendoor is er in ieder geval genoeg muziek te horen.
En natuurlijk is daarbij dit topic de echte ontsnappingsclausule. Als je hier post is er geen tijd meer om aan iets anders te denken dan de standaard matige grappen, kritiek op reclames en twintig vraagtekensmilies of juichsmilies, afhankelijk van wie er aan het roer staat! Dus, komt allen ook dit jaar weer. Want we willen natuurlijk dolgraag weer topics die in 12 minuten dicht zijn!

Radio 2 Top 2000: Editie 2022
Editie 24 komt eraan van de jaarlijkse Radio 2-melkkoe. Een lijst met vele gezichten: Soms wat overblijfselen uit de tijd dat Radio 2 was zoals Radio 5 nu is, soms wat overblijfselen uit de Stenders-tijd, soms wat recente hits waarvan je zeker weet dat over 10 jaar niemand ze meer kent. En daarnaast ook de échte klassiekers die al jaren het gezicht van de Top 2000. De muzikale marathon is de laatste jaren opgerekt tot 168 uren, met meer tijd voor gelul en reclame, maar ook af en toe een albumversie van In The Garden of Eden of Bassie & Adriaan.

Wat kunnen wij doen?
Stemmen. De stemweek zal begin december zijn. Of gewoon luisteren. 25-31 december. Of: Ga naar het Top 2000 café. Want dat is wel een verschil met de afgelopen twee jaar: De maatregelen lijken weg en met een kleine slag om de arm zeg ik dat ook volgende maand het nog mag. Er is weer een café vol met mensen. Ga er heen en headbangen op Rage Against The Machine ipv de polonaise.

Verder kun je nog naar de zij-evenementen: De QUIZZZZ of de A Gogo. Maar zoals altij hier wat stemtips van onderin de lijst:

In 2014 kwam er een nummertje uit de jaren 90 binnen. Dat was de tijd dat dat eindelijk wat meer gebeurde. Dit nummer staat nu op de afgrond: Blind Melon - No Rain. Het is de enige bekende plaat van de band. Helaas overleed de zanger zeer vroeg, waardoor we er nooit meer veel van hoorden. Maar deze heerlijke plaat staat wel in de Top 2000. Nog wel, want dit jaar op 1982.

Voor de tweede plaat gaan we richting 1950. Kijken we één plaats naar beneden, vinden we Wild Places van Duncan Browne. Daar zeg ik niks over, want persoonlijke favoriet, dus zou wat makkelijk zijn. (Maar stemmen mag alsnog!) Kijken we nóg eentje omlaag: Percy Sledge met When a Man Loves A Woman. Een iconische soulklassieker die vele jaren rond plaats 1000 bivakkeerde, maar de laatste vier jaar flink is afgegleden. Er is weinig meer uit dit genre over, en hij stond er al sinds 1999 in, dus zeker een plaat die er in mag blijven. Géén andere artiest die er maar 1x in staat staat zo laag met een nummer wat er al sinds 1999 in staat.

Verder staat James Brown er nog 2x in, maar wel op 1953 en 1955, dus we kunnen zomaar een James Brownloze top 2000 krijgen. Dat voelt alleen logisch voor LA Style.

Wanneer?
25 december 0:00 beginnen we, 31 december 23:59 lallen we mee met Bohemian Rhapsody.

OVERZICHTEN/LIJSTJES:

Op www.pino112.nl komt de lijst van 2022, inclusief statistieken, natuurlijk te staan

Presentatie

00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Frank van ‘t Hof
04.00 – 06.00 uur Desiree van der Heiden
06.00 – 08.00 uur Paul Rabbering
08.00 – 10.00 uur Jan-Willem Roodbeen & Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Gijs Staverman
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Wouter van der Goes
20.00 – 22.00 uur Emmely de Wilt
22.00 – 00.00 uur Morad El Ouakili

NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook

Kabelfrequenties in de verschillende steden: http://www.frequenties.net/station/radio-2

FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz

Luisteren via internet: http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3

*G* *G* *O* *G* *O* *G* *G*

De Top 2000 in beeld
Cultura 24 NPO 1 Extra:
Twee jaar lang zoomers is mooi geweest, dit jaar weer het CAFÉ! 24/7 te zien. Hopelijk weer met een uurtje doventolk.

Nederland 3
Diep in de nacht. Daar kijkt dus eigenlijk niemand naar.

Website
http://www.nporadio2.nl/top2000

Etalagekanalen
Bij je provider is vast een kanalengids. Je moet NPO 1 extra of de zender van de maand hebben vermoedelijk.

*O* *O* *G* *G* *G* *O* *O*

*G* *G* *O* *G* *O* *G* *G*

Vanaf wanneer stemmen? Meestal eind november/begin december pas. Ruim de tijd!

Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino, held! _O_

*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O*

Spotify: Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)

Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden.

Staat ie in de top 2000?
Afgelopen jaren ging dit midden december live. Hier kun je checken of jouw plaat de Top 2000 heeft gehaald.

De Top 2000 op FOK! door de jaren heen

Topicreeks: Top 2000 Editie 2001
Topicreeks: Top 2000 Editie 2002
Topicreeks: Top 2000 Editie 2003
Topicreeks: Top 2000 Editie 2004 (laatste topic mist)
Topicreeks: Top 2000 Editie 2005
Topicreeks: Top 2000 Editie 2006
Topicreeks: Top 2000 Editie 2007
Topicreeks: Top 2000 Editie 2008
Topicreeks: Top 2000 Editie 2009
Topicreeks: Top 2000 Editie 2010
Topicreeks: Top 2000 Editie 2011
Topicreeks: Top 2000 Editie 2012
Topicreeks: Top 2000 Editie 2013
Topicreeks: Top 2000 Editie 2014
Topicreeks: Top 2000 Editie 2015
Topicreeks: Top 2000 Editie 2016
Topicreeks: Top 2000 Editie 2017
Topicreeks: Top 2000 Editie 2018
Topicreeks: Top 2000 Editie 2019
Topicreeks: Top 2000 Editie 2020
Topicreeks: Top 2000 Editie 2021

Nog wat classics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NSFW in de Zoom:
SPOILER: NSFW!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOKkers in beeld

SPOILER: PippenScottie
SPOILER: Dagoduck
SPOILER: Dagoduck
SPOILER: ArnieAlberts
De lijst door de jaren heen:

@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2021

Om te weten over editie 2021:
o Tom en Manon is de nieuwe rage van de Top2000
Niemand weet wie het zijn maar toch hebben we het erover.
o 'Bankzitters', een of ander groepje mislukte YouTubers met een hele enge fanbase, zijn dit jaar met een of ander vaag nummer in de lijst gestemd, en hebben zoals gezegd de meest psychopathische fans die er bestaan. Mijden als de pest, dus.
o Volgend jaar stemmen we massaal op Gorky - Mia
o Op 30 december wordt er altijd te veel kutmuziek gedraaid.
o De echo van Emily:
SPOILER
o FOK!-toppers versus Top 2000 2021. Wie ben jij?
SPOILER
My friends all drive horses
  zondag 11 december 2022 @ 14:07:39 #2
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207041679
Het was even slikken, maar de buit is binnen…

SPOILER: @Pippenscottie
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 december 2022 @ 14:16:31 #3
pi_207041785
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2022 14:07 schreef MadMaster het volgende:
Het was even slikken, maar de buit is binnen…

SPOILER: @:Pippenscottie
O+
  zondag 11 december 2022 @ 20:15:22 #4
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_207045933
Morgen in de loop van de dag kunnen we opzoeken of 'onze nummers' in de lijst staan, toch? c_/
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 december 2022 @ 20:47:50 #5
pi_207046361
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 20:15 schreef Wertha het volgende:
Morgen in de loop van de dag kunnen we opzoeken of 'onze nummers' in de lijst staan, toch? c_/
Ah, dat wordt weer een productieve werkdag!
  zondag 11 december 2022 @ 20:58:29 #6
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_207046502
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 20:47 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Ah, dat wordt weer een productieve werkdag!
Gelukkig heb ik het beoordelingsgesprek in de ochtend. :+
  maandag 12 december 2022 @ 02:49:30 #7
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_207049167
Lachwekkend dat de redactie van Radio 2 wederom is ‘vergeten’ om een of meerdere nummers van Eefje de Visser aan de keuzelijst toe te voegen. Het belangrijkste Nederlandstalige exportproduct van de laatste paar jaar. Heeft zo’n beetje elk prijs gewonnen voor haar magnum opus album Bitterzoet (2020) en heeft op alle grote festivals een verpletterende indruk achtergelaten.

Klopt gewoon niet dat ze haar blijven negeren. Ze is waarschijnlijk al geruime tijd een van de “niet-keuzelijstartiesten” die behoorlijk veel vrije keuze stemmen scoort, maar natuurlijk wel netjes verspreid over al haar hoogtepunten.

Ze zou helaas ook niet de eerste artiest zijn die jaren/decennia op vrij onnodige wijze ontbreekt in de lijst der lijsten omdat ze de verdiende keuzelijstplek(ken) maar niet krijgt.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_207049502
No Dukes of Hazzard in the classroom
  maandag 12 december 2022 @ 07:47:18 #9
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207049553
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 02:49 schreef Gretzl het volgende:
Lachwekkend dat de redactie van Radio 2 wederom is ‘vergeten’ om een of meerdere nummers van Eefje de Visser aan de keuzelijst toe te voegen. Het belangrijkste Nederlandstalige exportproduct van de laatste paar jaar. Heeft zo’n beetje elk prijs gewonnen voor haar magnum opus album Bitterzoet (2020) en heeft op alle grote festivals een verpletterende indruk achtergelaten.

Klopt gewoon niet dat ze haar blijven negeren. Ze is waarschijnlijk al geruime tijd een van de “niet-keuzelijstartiesten” die behoorlijk veel vrije keuze stemmen scoort, maar natuurlijk wel netjes verspreid over al haar hoogtepunten.

Ze zou helaas ook niet de eerste artiest zijn die jaren/decennia op vrij onnodige wijze ontbreekt in de lijst der lijsten omdat ze de verdiende keuzelijstplek(ken) maar niet krijgt.
Ik heb volgens mij een aha-erlebnis.
Als al die miljoenen fans van Eefje haar in de lijst willen hebben, dan heeft ze de keuzelijst helemaal niet nodig. Goede waar verkoopt immers zichzelf.
Ben daarom benieuwd op welke posities ze straks allemaal binnenkomt…
  Redactie Sport maandag 12 december 2022 @ 07:53:26 #10
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207049591
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2022 07:47 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik heb volgens mij een aha-erlebnis.
Als al die miljoenen fans van Eefje haar in de lijst willen hebben, dan heeft ze de keuzelijst helemaal niet nodig. Goede waar verkoopt immers zichzelf.
Ben daarom benieuwd op welke posities ze straks allemaal binnenkomt…
Nouja dat de keuzelijst invloed heeft weten we allemaal, maar dat ze dus niet zomaar even de Top 500 haalt is ook wel duidelijk, met 1 nummer op de keuzelijst zal ze de lijst best kunnen halen, maar dat verwacht ik wel van meer artiesten terwijl die dat toch niet lukt, The Hives en Vampire Weekend bijvoorbeeld.

Maar meer dan plaats 1600 zou het dan ook niet worden, denk ik. Nederland is derhalve ook een smakeloos land.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207049644
Het klopt wel dat die stemmen nu verdeeld worden of 3 of 4 vrijekeuzes. Dat is wel te zien als je lijstjesgluurt. Dat zou misschien anders kunnen zijn als er 1 op de keuzelijst komt. Het is wel zo dat alles nu nog behoorlijk ver weg staat en niet in de net niet regionen, anders zou ze wel de Elvis/Aznavour/Groningen Staal/Nightwish/Rammstein/Zwarte Parade/Normaal behandeling krijgen.
All Day I Dream About Stemlijsten
  maandag 12 december 2022 @ 08:05:51 #12
488562 Pindakaasfanaticus
Gewoon omdat het kan
pi_207049646
Voor de zesduizendste keer Gretzl, de Top 2000 is geen graadmeter voor succesvolle muziek. Het is een lijst voor en door Radio 2-luisteraars, en daar draaien ze Eefje niet of nauwelijks. Accepteer dat en move on. 😑

Wees blij met het feit dat 'jouw' Meau, waar je vorig jaar zo lyrisch over was en waarvan je zo graag wilde dat ze in de Top stond, nu in dit forum in de categorie Bløf en Kensington wordt genoemd als 'artiest die we door overexposure mokerirritant vinden'.
  maandag 12 december 2022 @ 08:06:57 #13
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207049652
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 07:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nouja dat de keuzelijst invloed heeft weten we allemaal, maar dat ze dus niet zomaar even de Top 500 haalt is ook wel duidelijk, met 1 nummer op de keuzelijst zal ze de lijst best kunnen halen, maar dat verwacht ik wel van meer artiesten terwijl die dat toch niet lukt, The Hives en Vampire Weekend bijvoorbeeld.

Maar meer dan plaats 1600 zou het dan ook niet worden, denk ik. Nederland is derhalve ook een smakeloos land.
In algemene zin:
Komt jouw favoriet niet in de keuzelijst voor, zorg er desnoods voor dat die favoriet alsnog bij die 2000 komt door je vast te plakken aan de fiets van Mark Rutte of iets anders stompzinnigs, maar dat gemiep als iemands favoriet het niet haalt is zinloos.
Meer dan de helft van mijn keuzes komt er niet in, so be it en dat weet ik van te voren. Ik slaap er geen seconde minder van…

Smakeloos land of niet, die act kennen we nu wel.
Er passen maar 2000 songs in een Top 2000 en er zijn iets meer songs in omloop…
  Redactie Sport maandag 12 december 2022 @ 08:26:50 #14
pi_207049737
quote:
80s.gif Op maandag 12 december 2022 08:06 schreef MadMaster het volgende:

[..]
In algemene zin:
Komt jouw favoriet niet in de keuzelijst voor, zorg er desnoods voor dat die favoriet alsnog bij die 2000 komt door je vast te plakken aan de fiets van Mark Rutte of iets anders stompzinnigs, maar dat gemiep als iemands favoriet het niet haalt is zinloos.
Meer dan de helft van mijn keuzes komt er niet in, so be it en dat weet ik van te voren. Ik slaap er geen seconde minder van…

Smakeloos land of niet, die act kennen we nu wel.
Er passen maar 2000 songs in een Top 2000 en er zijn iets meer songs in omloop…
Mee eens, ik heb ook niet echt de illusie dat Eefje de lijst haalt en het zal me verder niet echt veel uitmaken. Het is alleen bekend dat de samenstelling van de keuzelijst veel invloed heeft. Artiesten die veel rommel erbij krijgen scoren minder, songs die niet op de keuzelijst staan maken alleen kans bij een vervelende facebook-lobby of als de hype van een recent nummer immens is. Zie ook hoeveel nummers er altijd uit het jaar ervoor binnenkomen, dat komt omdat die dan pas op de keuzelijst staan.

Waarmee ik niet zeg dat de keuzelijst onzin is of helemaal nergens op slaat, maar op sommige punten wordt er erg gestuurd. Soms bewust, soms vrij onbewust. En dat mag, de organisator kan bepalen wat er op de keuzelijst staat. Doet Q-Music bij hun toplijst ook en daarom luister ik die niet!
  maandag 12 december 2022 @ 08:38:45 #15
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207049781
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Mee eens, ik heb ook niet echt de illusie dat Eefje de lijst haalt en het zal me verder niet echt veel uitmaken. Het is alleen bekend dat de samenstelling van de keuzelijst veel invloed heeft. Artiesten die veel rommel erbij krijgen scoren minder, songs die niet op de keuzelijst staan maken alleen kans bij een vervelende facebook-lobby of als de hype van een recent nummer immens is. Zie ook hoeveel nummers er altijd uit het jaar ervoor binnenkomen, dat komt omdat die dan pas op de keuzelijst staan.

Waarmee ik niet zeg dat de keuzelijst onzin is of helemaal nergens op slaat, maar op sommige punten wordt er erg gestuurd. Soms bewust, soms vrij onbewust. En dat mag, de organisator kan bepalen wat er op de keuzelijst staat. Doet Q-Music bij hun toplijst ook en daarom luister ik die niet!
Ook mee eens en dat laatste is al jaren bekend.
Ieder radiostation bedient z'n eigen publiek op haar eigen manier, ook als het om dit soort 'lijstjes' gaat. Wat Pindakaasfanaticus ook aangeeft, de Top 2000 of welke andere subjectief samengestelde eindejaarslijst dan ook is geen weergave van wat volgens de zelfbenoemde muziekcritici en -kenners goed is of niet. Het is domweg een overzicht van liedjes en uitvoerenden die bij het overgrote deel van de luisteraars van het radiostation goed vallen.
Er zijn gelukkig genoeg van die lijsten bij allerlei radiostations, zodat iedereen zijn/haar favoriet wel ergens voorbij kan horen komen…
pi_207049808
Ondanks alles is de Top 2000 nog altijd het meest flexibel. Van Kendrick Lamar, tot Slayer tot de Bankzitters staat er van alles in die lijst wat helemaal niet in pakweg de ochtendshow van 26 juni voorbij zou komen. Maar het blijven inderdaad maar 2000 plekken. Ik luisterde vorig week het begin van de Mol4000. Dat was net reguliere radio maar dan met nummertjes afroepen tussendoor. Dat is ook niet alles.
All Day I Dream About Stemlijsten
  Redactie Sport maandag 12 december 2022 @ 08:48:43 #17
pi_207049833
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 08:43 schreef Tussle266 het volgende:
Ondanks alles is de Top 2000 nog altijd het meest flexibel. Van Kendrick Lamar, tot Slayer tot de Bankzitters staat er van alles in die lijst wat helemaal niet in pakweg de ochtendshow van 26 juni voorbij zou komen. Maar het blijven inderdaad maar 2000 plekken. Ik luisterde vorig week het begin van de Mol4000. Dat was net reguliere radio maar dan met nummertjes afroepen tussendoor. Dat is ook niet alles.
Ik zie soms inderdaad dat die hype wel erg uitvergroot wordt, de nummers die je 'nooit meer hoort' zijn wel met recht nummers die je nooit meer hoort zeg maar. Een lijst die 2x zo groot is maar met minder diversiteit heeft automatisch een hoop inwisselbare muziek onderin.
pi_207049893
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 08:43 schreef Tussle266 het volgende:
Dat maakt wat mij betreft de Top2000 ook juist leuk. Dat je een mix hoort van nummers die je niet zelf zou opzetten, maar toch (meestal) best leuk zijn om te horen, gemixt met nummers waar je op kunt schelden en af en toe één van je eigen favorieten.
Als ik alleen mijn eigen favoriete wil horen, zet ik wel een playlist op
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 december 2022 @ 09:22:29 #19
pi_207050062
Welke nummers moeten nieuw in de lijst en waar vrezen jullie voor?

Ik ben eigenlijk alleen maar echt benieuwd of Red Right Hand van Nick Cave het heeft gehaald. Er staat veel te weinig Cave in de lijst en hoewel het mooie liedjes zijn, toont het tot nu toe niet zijn meer duistere kant
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 december 2022 @ 09:27:21 #20
pi_207050092
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 20:58 schreef Wertha het volgende:

[..]
Gelukkig heb ik het beoordelingsgesprek in de ochtend. :+
Succes!
  maandag 12 december 2022 @ 09:28:52 #21
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207050103
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 09:22 schreef PippenScottie het volgende:
Welke nummers moeten nieuw in de lijst en waar vrezen jullie voor?
Iedereen heeft z'n stemlijstje hier toch al gepost…? O-)

En ik vrees voor een hoge gasrekening deze maand.
  Redactie Sport maandag 12 december 2022 @ 09:30:24 #22
pi_207050115
Ik heb een aantal Top 100 en ex top 100s voor mezelf die er uit kunnen vallen:
Roxy Music - Love Is The Drug
Doors - Break on Through
Smiths - How Soon is Now?
Pulp - Common People
Carpenters - Close to You
Duncan Browne - Wild Places
Crowded House - Into Temptation

Verder hoop ik ook sterk op behoud van The Drugs Don't Work, Tim Hardin, My Generation, Original Sin, Dakota en New York Minute.
  Redactie Sport maandag 12 december 2022 @ 09:32:27 #23
pi_207050125
Roxy, Carpenters, Crowded House (en Tim Hardin en My Generation) stonden daarvan er al sinds 1999 in, dus die zou ik het ergste vinden. Duncan op 1 jaar na ook altijd dus die ook.

Wat betreft nieuwe platen verwacht ik niet veel. Red Right Hand zal het wel redden.
pi_207050132
https://www.denksport.com/het-top-2000-puzzelboek-editie

Heb deze van de goedheiligman gekregen dit weekend O-)

Paar puzzels gedaan, is een aanrader voor muzieknerds.
Solidair met het Palestijnse volk 🍉
pi_207050136
En nog een opmerking: Ik zou het totaal niet erg vinden als Because van Novastar er ooit terug in zou komen want is een heerlijk nummer!
Solidair met het Palestijnse volk 🍉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')