Nee, juist niet. Grote blah blah..het was sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 11 december 2022 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Ja het is een trieste donkere zondag Bos
Je moet het maar net wetenquote:Op zondag 11 december 2022 10:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Grote blah blah..het was sarcastisch bedoeld
sws boodschappen doen. Misschien nog even hardlopen.quote:
Hey Lquote:
Ook trappen?quote:Op zondag 11 december 2022 11:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sws boodschappen doen. Misschien nog even hardlopen.
Ik zie buiten wel veel hardlopers, maar er is een urban trail gaande hier. Dat is een hardloopevenement waarbij je ook door gebouwen heen gaat. Ook een paar keer gedaan, best leuk hoor...
Ja, ook trappen lopen,quote:Op zondag 11 december 2022 11:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook trappen?
Hardlopen zit er niet in hier
Die Trappen slopen jequote:Op zondag 11 december 2022 11:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ook trappen lopen,
Bij één editie sneeuwde het. Dat was ook best bijzonder...
ja daar kijk ik nog steeds naar hoor. Jij?quote:Op zondag 11 december 2022 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, kijk jij nog naar de mask singers
Is het koud bij jou binnen?quote:
Ja ik ook, zolang er niets anders leuks op tv isquote:Op zondag 11 december 2022 11:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja daar kijk ik nog steeds naar hoor. Jij?
Het is hier ijskoudquote:Op zondag 11 december 2022 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het koud bij jou binnen?
Hier is het 19 graden zonder verwarming aan, ik klaag maar niet.
Wat lekker hier is het 16 gr en dan staat de verwarming op 16 en die gaat aanquote:Op zondag 11 december 2022 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het koud bij jou binnen?
Hier is het 19 graden zonder verwarming aan, ik klaag maar niet.
Vaatwasser een paar x in en uitruimenquote:
Dat is ook best fris, ik heb echt geluk met dit huis, voordeel is natuurlijk ook dat het een appartement is, maar ik heb alleen buren boven me, de buren naast me zijn er bijna nooit, dus die zullen weinig stoken.quote:Op zondag 11 december 2022 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lekker hier is het 16 gr en dan staat de verwarming op 16 en die gaat aan
Hadden we gisteravond nog best met zijn allen kunnen afwassenquote:Op zondag 11 december 2022 11:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vaatwasser een paar x in en uitruimen
Lol.. dat keukentje heeft grootte van een veredeld toiletquote:Op zondag 11 december 2022 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hadden we gisteravond nog best met zijn allen kunnen afwassen
Hier zitten grote lekker, de kou van buiten kan zo naar binnenquote:Op zondag 11 december 2022 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook best fris, ik heb echt geluk met dit huis, voordeel is natuurlijk ook dat het een appartement is, maar ik heb alleen buren boven me, de buren naast me zijn er bijna nooit, dus die zullen weinig stoken.
Moet ik ook maar eens aanschaffen. Alhoewel, wel weer kosten.quote:Op zondag 11 december 2022 11:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vaatwasser een paar x in en uitruimen
Dat zag ik ja, dat had wel proppen gewordenquote:Op zondag 11 december 2022 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol.. dat keukentje heeft grootte van een veredeld toilet![]()
En puzzels compleet?
Is die tocht nog steeds iet opgelost? Daar ben je lekker mee met de huidige energieprijzen.quote:Op zondag 11 december 2022 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zitten grote lekker, de kou van buiten kan zo naar binnen
Gisteren even de verwarming op 18 gehad inverband met voorkomen van vocht
Heb je de hele middag de verwarming aan zet je hem weer uit is het binnen twee uur weer 15.6 graden
Ga net als ik begeleid wonen. Kun je de begeleiding vragen om af te wassenquote:Op zondag 11 december 2022 11:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens aanschaffen. Alhoewel, wel weer kosten.
Tsja, buren die weinig stoken… Je kan beter naast ONZ gaan wonen.quote:Op zondag 11 december 2022 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook best fris, ik heb echt geluk met dit huis, voordeel is natuurlijk ook dat het een appartement is, maar ik heb alleen buren boven me, de buren naast me zijn er bijna nooit, dus die zullen weinig stoken.
Bedankt voor de tip, maar ik ben wel blij met mijn niet stokende burenquote:Op zondag 11 december 2022 12:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tsja, buren die weinig stoken… Je kan beter naast ONZ gaan wonen.
Ze dachten het opgelost te hebben maar ik bleef kou voelen. Kon niet zeiden zequote:Op zondag 11 december 2022 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is die tocht nog steeds iet opgelost? Daar ben je lekker mee met de huidige energieprijzen.
Laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 11 december 2022 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga net als ik begeleid wonen. Kun je de begeleiding vragen om af te wassen![]()
Slechte zaak zeg en het duurt al zo lang, dit had toch allang opgelost moeten zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze dachten het opgelost te hebben maar ik bleef kou voelen. Kon niet zeiden ze
Maar ze hebben opnieuw die thermische en rook test gedaan en ik had gelijk.
Over de hele verbinding van vloer en pui zowel voor als achter komt kou naar binnen en bij alle ramen.
Ze willen nu een plint er voor gaan zetten en rubbers bij de ramen. Maar ik heb plinten dus wat ze daar mee willen oplossen geen idee
Ach pas een jaartje of 11 nu twee jaar geleden zijn ze begonnen met het op te lossen, toen pas werd het serieus genomen. Maar helaas is het niet goed gebeurd en moeten ze weer aan de slagquote:Op zondag 11 december 2022 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slechte zaak zeg en het duurt al zo lang, dit had toch allang opgelost moeten zijn.
Als die hier morgen kapot gaat, komt er morgen gelijk een nieuwe. Ik vind het ideaal. Zeker met dit soort dingenquote:Op zondag 11 december 2022 11:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens aanschaffen. Alhoewel, wel weer kosten.
Mijn vader heeft wel zo'n klein vaatwassertje. Wel handig.quote:Op zondag 11 december 2022 13:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als die hier morgen kapot gaat, komt er morgen gelijk een nieuwe. Ik vind het ideaal. Zeker met dit soort dingen![]()
Ik kan uiteraard niet in je knip kijken, maar ze hoeven echt niet zo verschrikkelijk duur te zijn.
Er zijn ook kleine vaatwassers voor mensen die alleen wonen of weinig afwas hebben.
Want hij heeft niet zoveel afwas? Ik heb er helemaal geenquote:Op zondag 11 december 2022 14:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn vader heeft wel zo'n klein vaatwassertje. Wel handig.
Mehh... Telefoon ging al om 11:30 dat is toch geen tijdquote:
Ik wil ook geen vaatwasser meer. Ik relax met afwassen.quote:Op zondag 11 december 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Want hij heeft niet zoveel afwas? Ik heb er helemaal geen
Dat is logisch die moeten opquote:
Nee heb ik nooit gekochtquote:
Niet, lust je het niet? Ik eet het wel een paar keer in de weekquote:
Echt? Ik lust met wel maar ik zie de meerwaarde er niet van. Ik hoef dat niet bij mijn eten.quote:Op zondag 11 december 2022 18:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Niet, lust je het niet? Ik eet het wel een paar keer in de week
Yep bij aardappels.vlees en groenten of als ik patat/friet eet..quote:Op zondag 11 december 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt? Ik lust met wel maar ik zie de meerwaarde er niet van. Ik hoef dat niet bij mijn eten.
Je lijkt mijn moeder wel die zet ook altijd een bak appelmoes op tafel. Wel lekker in de yogurt vla ofzoquote:Op zondag 11 december 2022 18:12 schreef Loveable het volgende:
[..]
Yep bij aardappels.vlees en groenten of als ik patat/friet eet..
Oh dat lijkt mij juist weer niet lekkerquote:Op zondag 11 december 2022 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Je lijkt mijn moeder wel die zet ook altijd een bak appelmoes op tafel. Wel lekker in de yogurt vla ofzo
Lekker dat iedereen zijn eigen eet gedrag heeft.quote:Op zondag 11 december 2022 18:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij juist weer niet lekker
Ok nu heb ik er ook zin in. Zelfgemaakt is wel wat anders. Ik heb niet zo'n dingquote:Op zondag 11 december 2022 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
Zelfgemaakte appelmoes met specerijen (kaneel, gember, steranijs)
Koop dan gelijk een passeerzeef.quote:Op zondag 11 december 2022 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok nu heb ik er ook zin in. Zelfgemaakt is wel wat anders. Ik heb niet zo'n ding[ link | afbeelding ]
En wat is dat? oh googel. Jeetje eend daar moet ik een cursus voor volgenquote:Op zondag 11 december 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koop dan gelijk een passeerzeef.
Dat valt wel mee, je mikt er de gekookte appels erin en draaien maar.quote:Op zondag 11 december 2022 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat is dat? oh googel. Jeetje eend daar moet ik een cursus voor volgen
ja maar dit heeft hulpstukkenquote:Op zondag 11 december 2022 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, je mikt er de gekookte appels erin en draaien maar.
Ik zie het mijn moeder nog zo doen.
Weinig idd en de beste man kan niet heel veel meer.quote:Op zondag 11 december 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Want hij heeft niet zoveel afwas? Ik heb er helemaal geen
Een passeerzeef moet stevig zijn, hulpstukken heb je toch niet nodig.quote:
Het ziet er wat ingewikkeld uit.quote:Op zondag 11 december 2022 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een passeerzeef moet stevig zijn, hulpstukken heb je toch niet nodig.
Is wel handig voor erwtensoep ook. Maar dat maak ik ook nooitquote:Op zondag 11 december 2022 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een passeerzeef moet stevig zijn, hulpstukken heb je toch niet nodig.
Jij bent pas ingewikkeld.quote:Op zondag 11 december 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ziet er wat ingewikkeld uit.[ link | afbeelding ]
Allemaal losse dingen
lekker toch?quote:Op zondag 11 december 2022 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Is wel handig voor erwtensoep ook. Maar dat maak ik ook nooit
Zeker maar dat laat ik aan mijn moeder overquote:
Sowieso jaquote:Op zondag 11 december 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker maar dat laat ik aan mijn moeder over
Die werd altijd door onze huishoudster gemaaktquote:Op zondag 11 december 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Sowieso ja![]()
Soep van moeders was altijd lekker
Ik heb dat nog nooit zelf gemaaktquote:Op zondag 11 december 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Sowieso ja![]()
Soep van moeders was altijd lekker
Die hadden wij nietquote:Op zondag 11 december 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die werd altijd door onze huishoudster gemaakt
Recept is altijd welkom. Ik vertrouw mijn eigen moeder nietquote:
Lekkerquote:
Daar maak ik altijd mijn puree meequote:Op zondag 11 december 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koop dan gelijk een passeerzeef.
Welnee, zeef onderin. Heel fijn, fijn en iets minder fijn. Hengsel vastzetten en draaien met je pensquote:Op zondag 11 december 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ziet er wat ingewikkeld uit.[ link | afbeelding ]
Allemaal losse dingen
Dan zou het een knoflook uiensoep worden. Klinkt niet verkeerdquote:Op zondag 11 december 2022 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon van wat ik nog in de groentebak heb liggen .. een soort restjes oplossiing ..
Nou dat klinkt makkelijk idd.quote:Op zondag 11 december 2022 19:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welnee, zeef onderin. Heel fijn, fijn en iets minder fijn. Hengsel vastzetten en draaien met je pens
Patat en kip dus. Let wel zelf gemaakt en in ossewitquote:
Die gaan er altijd sws doorquote:Op zondag 11 december 2022 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zou het een knoflook uiensoep worden. Klinkt niet verkeerd
Eetsequote:Op zondag 11 december 2022 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Patat en kip dus. Let wel zelf gemaakt en in ossewit
Ik wil nog wel eens knoflook soep maken.quote:
Ik snijd knoflook met een mes heel fijnquote:Op zondag 11 december 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb vd week een knoflookpers gehaald. Komt nu wel dichtbij zo.
Dat is wel beter maar een pers is wel makkelijkquote:Op zondag 11 december 2022 19:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik snijd knoflook met een mes heel fijn
Of een rasp kan ook nogquote:Op zondag 11 december 2022 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel beter maar een pers is wel makkelijk
Ik haat die dingen mijn vingers gaan ook meequote:
Dat is niet de bedoelingquote:Op zondag 11 december 2022 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat die dingen mijn vingers gaan ook mee
Ik wou het net zeggen.quote:Op zondag 11 december 2022 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat die dingen mijn vingers gaan ook mee
Ik heb een mes in een doosje en daar zit ook een pleister bijquote:
Handig wel. gelukkig snij ik niet zo snel in mijn vingers ( klopt even af )quote:Op zondag 11 december 2022 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een mes in een doosje en daar zit ook een pleister bij
Ik welquote:Op zondag 11 december 2022 19:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Handig wel. gelukkig snij ik niet zo snel in mijn vingers ( klopt even af )
Ik snij vaak genoeg in mijn vingers maar niet met koken.quote:Op zondag 11 december 2022 19:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Handig wel. gelukkig snij ik niet zo snel in mijn vingers ( klopt even af )
quote:Op zondag 11 december 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snij vaak genoeg in mijn vingers maar niet met koken.
Wanneer dan?quote:Op zondag 11 december 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snij vaak genoeg in mijn vingers maar niet met koken.
Het is ook een uitdrukkingquote:
quote:
Ohh ja dat kan ookquote:Op zondag 11 december 2022 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Maar dat bedoelde ik niet eens.
[ afbeelding ]
Ik gebruik deze voor de modelbouw.
Ik heb er ooit eens dwars door mijn duim gesneden, 4 hechtingen.quote:
Ja je moet er wel een beetje van houden om het leuk te vindenquote:
Zoon van een collega was er ook. Mij niet gezien iigquote:Op zondag 11 december 2022 20:36 schreef engine het volgende:
Thunderrrrrrdooomeee![]()
![]()
Het was echt geweldig weer.
Zo is datquote:Op zondag 11 december 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja je moet er wel een beetje van houden om het leuk te vinden
Dan niet gaanquote:
11 stedentochtquote:Op maandag 12 december 2022 14:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
40+ Schaats meet
[ afbeelding ]
Kan jij schaatsen muis ?quote:Op maandag 12 december 2022 14:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!!! Wees blij dat je afgelopen zaterdag niet jarig was![]()
[ link | afbeelding ]
Thanks...quote:Op maandag 12 december 2022 14:47 schreef Soury het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Goed gedaanquote:Op maandag 12 december 2022 15:19 schreef Loveable het volgende:
Bezoekje aan de tandarts en geen gaatjes
Nee ... was ik ook niet van planquote:Op maandag 12 december 2022 15:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja toch..![]()
al een lekker gebakje gegeten?
quote:Op maandag 12 december 2022 14:47 schreef Soury het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ah dat kan ookquote:Op maandag 12 december 2022 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo van de gebakjes ben
Ja zeker ik heb gloednieuwe in de berging liggen 2001 gekochtquote:
Dat kind is inmiddels 18quote:
Vandaag niet.quote:Op maandag 12 december 2022 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
Hier iemand nog iets gênants meegemaakt?
jij dus wel// vertelquote:Op maandag 12 december 2022 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ja maar wat in Den Haag gebeurt blijft daarquote:Op maandag 12 december 2022 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
Nu worden we nieuwsgierig...quote:Op maandag 12 december 2022 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar wat in Den Haag gebeurt blijft daar
Wie zijn we ?quote:
Nou kom een keer meequote:
Gelukkig niet.quote:Op maandag 12 december 2022 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 12 december 2022 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar wat in Den Haag gebeurt blijft daar
Lekker zeg! Dat is een goed vooruitzichtquote:Op maandag 12 december 2022 19:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Parttime werken per 1 maart is goedgekeurd! Lekker een dag minder werken.![]()
Netjes!quote:Op maandag 12 december 2022 19:32 schreef Sodeknetters het volgende:
TOEEEETTTTTTTTTTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 december 2022 19:32 schreef Sodeknetters het volgende:
En Pierrrrrr, wat heeft zij gewonnen?quote:Op maandag 12 december 2022 19:49 schreef Soury het volgende:
Oh ik heb weer gewonnen in de postcode loterij . Ik moet naar de bakker. Leuk
Ja dat weet ik niet wel 2 keer. Heb ik wat om onder de boom te gooien bij moedersquote:Op maandag 12 december 2022 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Pierrrrrr, wat heeft zij gewonnen?
In januari kom ik weer langs, met een ICNG. TOOOOOOOOEEETTquote:Op maandag 12 december 2022 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
TOEEEETTTTTTTTTTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Flikker je die jas uit het raamquote:Op maandag 12 december 2022 19:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In januari kom ik weer langs, met een ICNG. TOOOOOOOOEEETT
Een makkiequote:Op maandag 12 december 2022 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet wel 2 keer. Heb ik wat om onder de boom te gooien bij moeders
Ja die bakker staat weer op straat hier. Ohh.........quote:Op maandag 12 december 2022 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een makkie![]()
Ik heb trek in een oliebol
Ik beloof me zelf nu dat ik donderdag langs de kraam hier in het centrum fietsquote:Op maandag 12 december 2022 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die bakker staat weer op straat hier. Ohh.........
Appel dingensen en oliebollen met krenten. Fuck.....quote:Op maandag 12 december 2022 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik beloof me zelf nu dat ik donderdag langs de kraam hier in het centrum fiets
Ja nou en? Geniet een keer zeikerdquote:
Je hoeft het niet elke dag te eten.quote:
Appelbeignetsquote:Op maandag 12 december 2022 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Appel dingensen en oliebollen met krenten. Fuck.....
Daaromquote:Op maandag 12 december 2022 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft het niet elke dag te eten.
Krijg je een dikke reet van trouwens
Ja die appelboingsquote:
Mijn vader bakte die ook altijd, van die lekkere kleffe dingenquote:
De volgende dag waren beterquote:Op maandag 12 december 2022 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader bakte die ook altijd, van die lekkere kleffe dingen
Af en toe wel lekker iddquote:Op maandag 12 december 2022 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft het niet elke dag te eten.
Krijg je een dikke reet van trouwens
Nog kleffer ja, maar vers gebakken oliebollen met een knapperig korstjequote:
Ja dat weet je toch?quote:
Waarom zit je dan op mijn lip elke keer.quote:
Ik doe verder niks hoor.quote:Op maandag 12 december 2022 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zit je dan op mijn lip elke keer.
Ik weet een lekker recept voor carabonaraquote:
Ik ookquote:Op maandag 12 december 2022 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet een lekker recept voor carabonara
Mooi deel hetquote:
Ja jij doet niet meequote:
Trek het je niet aan wat die muis zegt.quote:
quote:Op maandag 12 december 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Trek je het je niet aan wat die muis zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2022 21:26 schreef maily het volgende:
[..]Die muis heeft een neus en daarmee komt ze overal achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op maandag 12 december 2022 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die muis heeft een neus en daarmee komt ze overal achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeh, ik was wat met audio aan het prutsen maar dat werd niet zoals ik wou.quote:
Toch niet dat gekrijs van de meet !?quote:Op maandag 12 december 2022 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, ik was wat met audio aan het prutsen maar dat werd niet zoals ik wou.
De zangkwaliteiten van Sodeknetters.quote:Op maandag 12 december 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch niet dat gekrijs van de meet !?
ik weet het niet meerquote:Op maandag 12 december 2022 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De zangkwaliteiten van Sodeknetters.![]()
Gij Barbaar.
Had je er ook maar weer bij moeten zijn.quote:
Mogelijk een andere keer weerquote:Op maandag 12 december 2022 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je er ook maar weer bij moeten zijn.
De meet was nog niet voorbij of er werd al over een volgende gesproken.quote:
das wel al weer snel danquote:Op maandag 12 december 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meet was nog niet voorbij of er werd al over een volgende gesproken.
Als we daarna niets meer van je vernemen dan was het iig leuk je gekend te hebben.quote:Op maandag 12 december 2022 22:41 schreef chufi het volgende:
Eens kijken hoe betrouwbaar het ijs hier morgen is ... Tis inmiddels al dicht
Lees her en der al wel het e.e.a. over doden door het ijs ja. Nog niet in NL, maar dat komt nog wel.quote:Op maandag 12 december 2022 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als we daarna niets meer van je vernemen dan was het iig leuk je gekend te hebben.
Tis niet zo heel diep hier ... 1.30 of zoquote:Op maandag 12 december 2022 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als we daarna niets meer van je vernemen dan was het iig leuk je gekend te hebben.
3 kinderen in Engeland meen ik.quote:Op maandag 12 december 2022 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees her en der al wel het e.e.a. over doden door het ijs ja. Nog niet in NL, maar dat komt nog wel.
Jij hebt erger overleefd.quote:Op maandag 12 december 2022 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet zo heel diep hier ... 1.30 of zo
Ik ga ook schaatsen als er dik genoeg ijs isquote:Op maandag 12 december 2022 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja,quote:Op maandag 12 december 2022 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
3 kinderen in Engeland meen ik.![]()
[..]
Jij hebt erger overleefd.
Ruim genoeg om in te verzuipenquote:Op maandag 12 december 2022 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat las ik ookquote:Op maandag 12 december 2022 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
3 kinderen in Engeland meen ik.![]()
[..]
Jij hebt erger overleefd.
Het kan idd... Ooit mn oud leraar Engels die in een ondiepe vijver onder het ijs verdween ...quote:Op maandag 12 december 2022 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja,
En in Canada ook al zoiets geloof ik.
[..]
Ruim genoeg om in te verzuipen
Natuur ijs is altijd link je moet echt wel oppassenquote:Op maandag 12 december 2022 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kan idd... Ooit mn oud leraar Engels die in een ondiepe vijver onder het ijs verdween ...
Ja I know, maar tegenwoordig zijn nog maar weinig mensen bekend met natuur ijs omdat het zeldzaam is geworden ...quote:Op maandag 12 december 2022 23:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Natuur ijs is altijd link je moet echt wel oppassen
Vergeet niet uit te stappenquote:Op dinsdag 13 december 2022 07:23 schreef -Shii- het volgende:
Goedemorgen, volgens mij zit ik op de verwarming in de trein. Heerlijk warm in ieder geval. Ik zit goed.![]()
@:pullup alweer een beetje opgeknapt?
quote:Op dinsdag 13 december 2022 07:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik denk, dat ik van mijn elektrische deken maar een huispak ga maken
quote:Op dinsdag 13 december 2022 07:23 schreef -Shii- het volgende:
Goedemorgen, volgens mij zit ik op de verwarming in de trein. Heerlijk warm in ieder geval. Ik zit goed.![]()
Ik zit ook thuis te werkenquote:Op dinsdag 13 december 2022 07:25 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge![]()
Vandaag lekker vanuit huis werken.
Ik heb nog een biertje met jouw naam erop!quote:
Ik kan niet schaatsenquote:
Stoel meequote:Op dinsdag 13 december 2022 09:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan niet schaatsen![]()
Zou het wel willen leren.
Ja ik ken wel iemand. Moet ik eerst aan schaatsen zien te komen. Die heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:37 schreef engine het volgende:
[..]
Stoel mee![]()
Gewoon oefenen is toch de beste manier. Je kent vast wel iemand die wel kan schaatsen.
Ohja even niet aan gedacht dat je misschien ook wel geen schaatsen hebt danquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ik ken wel iemand. Moet ik eerst aan schaatsen zien te komen. Die heb ik ook niet.
Nooit gekocht ook. En de afgelopen decennia was er ook nauwelijks ijs dus ach ja.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja even niet aan gedacht dat je misschien ook wel geen schaatsen hebt dan
Schaatsen zijn helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nooit gekocht ook. En de afgelopen decennia was er ook nauwelijks ijs dus ach ja.
Maar goed, het lijkt me wel leuk.
Ah ok... op naam zelfs... ik zag al dat ie smaakte..quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nog een biertje met jouw naam erop!
En voor plup.
Hoi, dat is lang geleden. Alles goed?quote:
Zo zijn het net Furbiesquote:
verhipquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Schaatsen zijn helemaal niet nodig.
[ afbeelding ]
Ben er weer op uit gegaan vanochtendquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:13 schreef Prisha het volgende:
@:pullup hey pluppie....gaat ie een beetje?
*zorgmodus staat automatisch aan, can not help it*
Haha die zijn grappigquote:
Ik andersom, maar beide al eeuwen niet meer gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2022 12:48 schreef Loveable het volgende:
Skeeleren kon ik beter dan schaatsen
Ik kon aardig schaatsen maar had het ook erg lang niet gedaan en het viel me vorig jaar toch flink tegen haha. Duurde wel even voor ik beter gingquote:Op dinsdag 13 december 2022 12:44 schreef Loveable het volgende:
Vond het altijd wel leuk schaatsen, maar dat is al jaren geleden dat ik geschaatst heb
Skeeleren is iets korter geledenquote:Op dinsdag 13 december 2022 13:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik andersom, maar beide al eeuwen niet meer gedaan
Ik kwam vooruitquote:Op dinsdag 13 december 2022 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kon aardig schaatsen maar had het ook erg lang niet gedaan en het viel me vorig jaar toch flink tegen haha. Duurde wel even voor ik beter ging
ah fijn om te horen dat t beter gaatquote:Op dinsdag 13 december 2022 12:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben er weer op uit gegaan vanochtend![]()
Goed griepje gehad maar gaat wel weer.
Morgen helemaal fit hoop ik
Ook voor @:Shii
enkels vooralquote:Op dinsdag 13 december 2022 13:24 schreef Prisha het volgende:
krijg je last van de knieën met schaatsen? Of is het meer de enkels?
Zwikken jaquote:
hmmm.quote:
dit dusquote:
Skeeleren heb ik nooit geprobeerd. Rolschaatsen ook niet trouwens. En skateboarden ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb ook nooit goed kunnen schaatsen (sowieso is het al heel lang geleden dat ik het geprobeerd heb); het was een wonder als ik überhaupt vooruit kwamSkeeleren lukte ook nooit
En bergen klimmenquote:
Ik was best goed in schaatsen. Alleen 1 onderdeel lukt me maar niet op een normale manier.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb ook nooit goed kunnen schaatsen (sowieso is het al heel lang geleden dat ik het geprobeerd heb); het was een wonder als ik überhaupt vooruit kwamSkeeleren lukte ook nooit
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |