Nee, juist niet. Grote blah blah..het was sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 11 december 2022 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Ja het is een trieste donkere zondag Bos
Je moet het maar net wetenquote:Op zondag 11 december 2022 10:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Grote blah blah..het was sarcastisch bedoeld
sws boodschappen doen. Misschien nog even hardlopen.quote:
Hey Lquote:
Ook trappen?quote:Op zondag 11 december 2022 11:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sws boodschappen doen. Misschien nog even hardlopen.
Ik zie buiten wel veel hardlopers, maar er is een urban trail gaande hier. Dat is een hardloopevenement waarbij je ook door gebouwen heen gaat. Ook een paar keer gedaan, best leuk hoor...
Ja, ook trappen lopen,quote:Op zondag 11 december 2022 11:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook trappen?
Hardlopen zit er niet in hier
Die Trappen slopen jequote:Op zondag 11 december 2022 11:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ook trappen lopen,
Bij één editie sneeuwde het. Dat was ook best bijzonder...
ja daar kijk ik nog steeds naar hoor. Jij?quote:Op zondag 11 december 2022 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, kijk jij nog naar de mask singers
Is het koud bij jou binnen?quote:
Ja ik ook, zolang er niets anders leuks op tv isquote:Op zondag 11 december 2022 11:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja daar kijk ik nog steeds naar hoor. Jij?
Het is hier ijskoudquote:Op zondag 11 december 2022 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het koud bij jou binnen?
Hier is het 19 graden zonder verwarming aan, ik klaag maar niet.
Wat lekker hier is het 16 gr en dan staat de verwarming op 16 en die gaat aanquote:Op zondag 11 december 2022 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het koud bij jou binnen?
Hier is het 19 graden zonder verwarming aan, ik klaag maar niet.
Vaatwasser een paar x in en uitruimenquote:
Dat is ook best fris, ik heb echt geluk met dit huis, voordeel is natuurlijk ook dat het een appartement is, maar ik heb alleen buren boven me, de buren naast me zijn er bijna nooit, dus die zullen weinig stoken.quote:Op zondag 11 december 2022 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lekker hier is het 16 gr en dan staat de verwarming op 16 en die gaat aan
Hadden we gisteravond nog best met zijn allen kunnen afwassenquote:Op zondag 11 december 2022 11:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vaatwasser een paar x in en uitruimen
Lol.. dat keukentje heeft grootte van een veredeld toiletquote:Op zondag 11 december 2022 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hadden we gisteravond nog best met zijn allen kunnen afwassen
Hier zitten grote lekker, de kou van buiten kan zo naar binnenquote:Op zondag 11 december 2022 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook best fris, ik heb echt geluk met dit huis, voordeel is natuurlijk ook dat het een appartement is, maar ik heb alleen buren boven me, de buren naast me zijn er bijna nooit, dus die zullen weinig stoken.
Moet ik ook maar eens aanschaffen. Alhoewel, wel weer kosten.quote:Op zondag 11 december 2022 11:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vaatwasser een paar x in en uitruimen
Dat zag ik ja, dat had wel proppen gewordenquote:Op zondag 11 december 2022 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol.. dat keukentje heeft grootte van een veredeld toilet![]()
En puzzels compleet?
Is die tocht nog steeds iet opgelost? Daar ben je lekker mee met de huidige energieprijzen.quote:Op zondag 11 december 2022 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zitten grote lekker, de kou van buiten kan zo naar binnen
Gisteren even de verwarming op 18 gehad inverband met voorkomen van vocht
Heb je de hele middag de verwarming aan zet je hem weer uit is het binnen twee uur weer 15.6 graden
Ga net als ik begeleid wonen. Kun je de begeleiding vragen om af te wassenquote:Op zondag 11 december 2022 11:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens aanschaffen. Alhoewel, wel weer kosten.
Tsja, buren die weinig stoken… Je kan beter naast ONZ gaan wonen.quote:Op zondag 11 december 2022 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook best fris, ik heb echt geluk met dit huis, voordeel is natuurlijk ook dat het een appartement is, maar ik heb alleen buren boven me, de buren naast me zijn er bijna nooit, dus die zullen weinig stoken.
Bedankt voor de tip, maar ik ben wel blij met mijn niet stokende burenquote:Op zondag 11 december 2022 12:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tsja, buren die weinig stoken… Je kan beter naast ONZ gaan wonen.
Ze dachten het opgelost te hebben maar ik bleef kou voelen. Kon niet zeiden zequote:Op zondag 11 december 2022 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is die tocht nog steeds iet opgelost? Daar ben je lekker mee met de huidige energieprijzen.
Laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 11 december 2022 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga net als ik begeleid wonen. Kun je de begeleiding vragen om af te wassen![]()
Slechte zaak zeg en het duurt al zo lang, dit had toch allang opgelost moeten zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze dachten het opgelost te hebben maar ik bleef kou voelen. Kon niet zeiden ze
Maar ze hebben opnieuw die thermische en rook test gedaan en ik had gelijk.
Over de hele verbinding van vloer en pui zowel voor als achter komt kou naar binnen en bij alle ramen.
Ze willen nu een plint er voor gaan zetten en rubbers bij de ramen. Maar ik heb plinten dus wat ze daar mee willen oplossen geen idee
Ach pas een jaartje of 11 nu twee jaar geleden zijn ze begonnen met het op te lossen, toen pas werd het serieus genomen. Maar helaas is het niet goed gebeurd en moeten ze weer aan de slagquote:Op zondag 11 december 2022 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slechte zaak zeg en het duurt al zo lang, dit had toch allang opgelost moeten zijn.
Als die hier morgen kapot gaat, komt er morgen gelijk een nieuwe. Ik vind het ideaal. Zeker met dit soort dingenquote:Op zondag 11 december 2022 11:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens aanschaffen. Alhoewel, wel weer kosten.
Mijn vader heeft wel zo'n klein vaatwassertje. Wel handig.quote:Op zondag 11 december 2022 13:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als die hier morgen kapot gaat, komt er morgen gelijk een nieuwe. Ik vind het ideaal. Zeker met dit soort dingen![]()
Ik kan uiteraard niet in je knip kijken, maar ze hoeven echt niet zo verschrikkelijk duur te zijn.
Er zijn ook kleine vaatwassers voor mensen die alleen wonen of weinig afwas hebben.
Want hij heeft niet zoveel afwas? Ik heb er helemaal geenquote:Op zondag 11 december 2022 14:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn vader heeft wel zo'n klein vaatwassertje. Wel handig.
Mehh... Telefoon ging al om 11:30 dat is toch geen tijdquote:
Ik wil ook geen vaatwasser meer. Ik relax met afwassen.quote:Op zondag 11 december 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Want hij heeft niet zoveel afwas? Ik heb er helemaal geen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |