Nee, juist niet. Grote blah blah..het was sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 11 december 2022 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Ja het is een trieste donkere zondag Bos
Je moet het maar net wetenquote:Op zondag 11 december 2022 10:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Grote blah blah..het was sarcastisch bedoeld
sws boodschappen doen. Misschien nog even hardlopen.quote:
Hey Lquote:
Ook trappen?quote:Op zondag 11 december 2022 11:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sws boodschappen doen. Misschien nog even hardlopen.
Ik zie buiten wel veel hardlopers, maar er is een urban trail gaande hier. Dat is een hardloopevenement waarbij je ook door gebouwen heen gaat. Ook een paar keer gedaan, best leuk hoor...
Ja, ook trappen lopen,quote:Op zondag 11 december 2022 11:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook trappen?
Hardlopen zit er niet in hier
Die Trappen slopen jequote:Op zondag 11 december 2022 11:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ook trappen lopen,
Bij één editie sneeuwde het. Dat was ook best bijzonder...
ja daar kijk ik nog steeds naar hoor. Jij?quote:Op zondag 11 december 2022 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, kijk jij nog naar de mask singers
Is het koud bij jou binnen?quote:
Ja ik ook, zolang er niets anders leuks op tv isquote:Op zondag 11 december 2022 11:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja daar kijk ik nog steeds naar hoor. Jij?
Het is hier ijskoudquote:Op zondag 11 december 2022 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het koud bij jou binnen?
Hier is het 19 graden zonder verwarming aan, ik klaag maar niet.
Wat lekker hier is het 16 gr en dan staat de verwarming op 16 en die gaat aanquote:Op zondag 11 december 2022 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het koud bij jou binnen?
Hier is het 19 graden zonder verwarming aan, ik klaag maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |