In Zweden misschien niet, maar zeker in Oost-Europa waren er de nodige aardige voorrondes.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:18 schreef Sableheart het volgende:
Ik merk dat ik de moderne nationale finales gewend ben. Ik hoor melodie, en dat ben ik niet echt meer gewend
Iconisch duo met Theunisse altijd.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:20 schreef sportfreak het volgende:
Wereldkampioen wielrennen Stephen Roche in beeld
Er waren absoluut aardige voorrondes, goede zelfs. Maar veel nummers leunen toch veel meer op ritme en sfeer, en zijn melodisch niet vreselijk spannend.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Zweden misschien niet, maar zeker in Oost-Europa waren er de nodige aardige voorrondes.
Al veel eerder toch?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:24 schreef NailQueen het volgende:
Is dit nou een van de eerste presentaties in het Engels? Of was dat in 1987 ook al zo?
Eens.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind deze man een mooiie warme stem hebben
Dat zeker, maar dit was toch wel een erg teleurstellende winnaar geweest.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind deze man een mooiie warme stem hebben
Daarom dequote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dit was toch wel een erg teleurstellende winnaar geweest.
@Strani is een Nederlander, dus niet made in Spain. Hij woont er alleen. Waarom zouden we dan?quote:
Ik dacht dat het traditie wasquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
@:strani is een Nederlander, dus niet made in Spain. Hij woont er alleen. Waarom zouden we dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |