abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207028483

Omdat Piet Jan er niet aan toe kwam >:)
pi_207028522
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207028527
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Herinneren jullie dat echtpaar in ons gebouw met muizen? Die vonden dat de VvE dat moest oplossen (en betalen). Die werken sindsdien heel erg tegen met van alles en nog wat (andere bestuursleden zijn al uitgescholden). Ik stapte net in de lift met een vuilniszak, zij stonden er al in, deden geen stap naar achteren (ik kon er nauwelijks bij) en zij derukte meteen op het knopje “deur sluiten” met als gevolg dat ik er tussen zat. Nou is de beveiliging van de lift goed en ging de deur meteen weer open, ik zei “nou zeg waarom” kreeg alleen een dom lachje terug.
Ben benieuwd hoe blauw m’n arm gaat worden :(
Wat zijn er toch bijzondere mensen. Dit zou bij mij allemaal niet opkomen (incl de VVE mijn muizenprobleem laten oplossen) en anderen vinden het blijkbaar allemaal heel normaal om zo aso te zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207028596
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 14:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Die inhoud was beter in kamer 2 omdat? :?
Kamer 2 is de designated babykamer maar nu nog werkkamer, dus de inhoud ervan moet naar de toekomstige logeer/werkkamer.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207028680
Even laten zien. Het geen oud servies, maar afgelopen week handgeblazen.
Vanmiddag gekregen van zus, ze doet vrijwilligerswerk bij het glasmuseum in Leerdam.

pi_207028924
Oh, daarin zullen kaarsjes mooi spiegelen.
En een leuke baan van Zus👍🏼
Glasmuseum en glasblazen met name vind ik prachtig om te zien. Ambachtelijk en
kunstig.

Wij deden vanmiddag ambachtelijk met gordijn ophangen.
Moest naar de buurvrouw voor expertise met gordijnhaken bevestigen. Kwam er niet uit. Natuurlijk was het hartstikke simpel. Affijn, het hangt. Nu de zoom nog. Veiligheidsspelden doen het voorlopig. 😎
Annakasja in spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207029132
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 17:10 schreef AnneX het volgende:
Oh, daarin zullen kaarsjes mooi spiegelen.
En een leuke baan van Zus👍🏼
Glasmuseum en glasblazen met name vind ik prachtig om te zien. Ambachtelijk en
kunstig.

Wij deden vanmiddag ambachtelijk met gordijn ophangen.
Moest naar de buurvrouw voor expertise met gordijnhaken bevestigen. Kwam er niet uit. Natuurlijk was het hartstikke simpel. Affijn, het hangt. Nu de zoom nog. Veiligheidsspelden doen het voorlopig. 😎
Annakasja in spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strak!! En lekker warm ^O^

De glaskunstenaar is Noors
https://www.geirnustad.nl/
pi_207029166
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 16:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat zijn er toch bijzondere mensen. Dit zou bij mij allemaal niet opkomen (incl de VVE mijn muizenprobleem laten oplossen) en anderen vinden het blijkbaar allemaal heel normaal om zo aso te zijn.
Het zijn wat bijzondere mensen (en ik begreep dat Gall en Gall "hofleverancier" is ;) ) Hij maakt al stennis wanneer de servicekosten met 50 cent per maand omhoog gaan.

Wat een leuke glaasjes, dan krijg je zo'n leuk effect wanneer de waxinelichtjes branden.

Fijn dat het gordijn hangt @AnneX Ik zag gisteren trouwens bij Blokker (dacht ik) een tochtslang, maar die was 105 cm en geen 120.
We have far more in common than that which devides us..
pi_207029185
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb precies deze kop en schotel. O+ O+

edit: gelogen. Ik heb 2 van deze, van oma:
SPOILER
en deze kreeg ik van een vriendin voor m'n verjaardag, om straks later dalijk in het bejaardentehuis vodka uit te drinken:
SPOILER

[ Bericht 43% gewijzigd door Lonaa op 10-12-2022 17:31:55 ]
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 10 december 2022 @ 17:34:16 #10
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207029322
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Oeij sorry, heb het niet meegekregen dat ik hem dicht gegooid had.
pi_207029423
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2022 17:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb precies deze kop en schotel. O+ O+

edit: gelogen. Ik heb 2 van deze, van oma:
SPOILER
en deze kreeg ik van een vriendin voor m'n verjaardag, om straks later dalijk in het bejaardentehuis vodka uit te drinken:
SPOILER
Kan nu ook al :* O+
pi_207029494
Met die kopjes is alsof ik de servieskast van mijn ouders open. En de instructies erbij kreeg, de smalle zijn voor koffie de wijde zijn voor thee _O-
Vrienden van mijn ouders hadden daar een enorm uitgebreid servies van, en ik hielp eens mee het spul na een bbq naar de keuken brengen en struikelde bijna. Mijn ouders zaten verstijfd van schrik, want er rammelde voor een paar honderd gulden in mijn handen :D Ik wist het niet
pi_207029521
Hier stond dus de hele dag een combi van riblap in stukjes, uien, buikspek in reepjes, div kruiden en een bouillonblokje met wat water een goede 5 uur te pruttelen.
En nu beetje van dat kookvocht gebruikt om de zuurkool in te koken.

Straks zijn de zilte aardappeltjes ook gaar, en dan gaat het geheel op tafel.

Geen traktatie voor het oog :P maar vast wel lekker :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207029812
Ha, dat zei kaatje al: de wijde zijn voor thee. Die gingen naar nichtjes.
De koffiekopjes heb ik van tante Jos en sch.ma.
En de 12 ‘verschillende’ gebaksbordjes. Het is ook allemaal uit de vorige eeuw.
Net als het aardewerk van Myaela.
Oh ja, de familie van sch.va had een servieswinkel in Enschede en Tiel.
De vodka kopjes zijn precies de goede maat, vermoed ik. 🤪
SPOILER
pi_207030185
Ik heb duidelijk geen serviestic. Ik vind het allemaal niet mooi.

Ik krijg hier wel zin van om, als ik het erf, het Wedgewood servies van mijn moeder kapot te smijten.
Spoilers!
pi_207030254
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik krijg hier wel zin van om, als ik het erf, het Wedgewood servies van mijn moeder kapot te smijten.
😂 doen! Tis toch niks waard ook. Het komt bij honderden op de markt van al die boomers.

Fietsie maakt er werk van.👍🏼
Mn.X heeft al dagen een broodje hamburger in z’n hoofd. Die gaat straks naar de overkant een broodje halen. :Y)
pi_207030265
Groot feest op de doorgaande weg! Nauwelijks vuurwerk.
pi_207030281
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Groot feest op de doorgaande weg! Nauwelijks vuurwerk.
Hoezo feest. Nederland verloren. Gister.
Of speelde Marokko vandaag? Heb ik gemist dan.
pi_207030293
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:13 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hoezo feest. Nederland verloren. Gister.
Of speelde Marokko vandaag? Heb ik gemist dan.
Voetbal geschiedenis, ze hebben Portugal verslagen en zijn nu weer een ronde verder
pi_207030301
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Voetbal geschiedenis, ze hebben Portugal verslagen en zijn nu weer een ronde verder
Wow. Zie het net op nu.nl
pi_207030418
quote:

Ik deel dit sentiment en dat lijkt me fantastisch om te doen.
Hier is het Rosenthal en mijn broer spaart die zooi ook.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207030446
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik deel dit sentiment en dat lijkt me fantastisch om te doen.
Ik bedacht dit plan zojuist maar ik vind het een steeds beter idee.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 10 december 2022 @ 18:27:48 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207030465
quote:

Das niet duurzaam. Kun je het beter verpatsen. :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207030479
Mijn tante heeft een servies opgespaard dat niet extreem lelijk is. Vroeger mocht ik haar elke verjaardag een petit fours-bordje geven. Dat was het goedkoopst, dat kom ik betalen. Wellicht hou ik daar te zijner tijd iets van. Vooruit, dan heb ik toch nog een ding met servies.
Spoilers!
pi_207030488
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik bedacht dit plan zojuist maar ik vind het een steeds beter idee.
Oh mag ik meedoen?

Flashback naar het moment waarop @kaasplankje een ruzie in scène zette tijdens het afwassen en een paar borden kapot smeet. Om later die avond te vragen wat voor nieuw servies ik wenste :6 met mn verjaardag kwam het nieuwe servies, samenzwering tussen @kaasplankje, mijn moeder en zijn moeder })
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')