Wat zijn er toch bijzondere mensen. Dit zou bij mij allemaal niet opkomen (incl de VVE mijn muizenprobleem laten oplossen) en anderen vinden het blijkbaar allemaal heel normaal om zo aso te zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Herinneren jullie dat echtpaar in ons gebouw met muizen? Die vonden dat de VvE dat moest oplossen (en betalen). Die werken sindsdien heel erg tegen met van alles en nog wat (andere bestuursleden zijn al uitgescholden). Ik stapte net in de lift met een vuilniszak, zij stonden er al in, deden geen stap naar achteren (ik kon er nauwelijks bij) en zij derukte meteen op het knopje “deur sluiten” met als gevolg dat ik er tussen zat. Nou is de beveiliging van de lift goed en ging de deur meteen weer open, ik zei “nou zeg waarom” kreeg alleen een dom lachje terug.
Ben benieuwd hoe blauw m’n arm gaat worden
Kamer 2 is de designated babykamer maar nu nog werkkamer, dus de inhoud ervan moet naar de toekomstige logeer/werkkamer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die inhoud was beter in kamer 2 omdat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:10 schreef AnneX het volgende:
Oh, daarin zullen kaarsjes mooi spiegelen.
En een leuke baan van Zus👍🏼
Glasmuseum en glasblazen met name vind ik prachtig om te zien. Ambachtelijk en
kunstig.
Wij deden vanmiddag ambachtelijk met gordijn ophangen.
Moest naar de buurvrouw voor expertise met gordijnhaken bevestigen. Kwam er niet uit. Natuurlijk was het hartstikke simpel. Affijn, het hangt. Nu de zoom nog. Veiligheidsspelden doen het voorlopig. 😎
Annakasja in spoiler:Strak!! En lekker warmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De glaskunstenaar is Noors
https://www.geirnustad.nl/
Het zijn wat bijzondere mensen (en ik begreep dat Gall en Gall "hofleverancier" isquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn er toch bijzondere mensen. Dit zou bij mij allemaal niet opkomen (incl de VVE mijn muizenprobleem laten oplossen) en anderen vinden het blijkbaar allemaal heel normaal om zo aso te zijn.
Ik heb precies deze kop en schotel.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Piet Jan er niet aan toe kwam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze kreeg ik van een vriendin voor m'n verjaardag, om straks later dalijk in het bejaardentehuis vodka uit te drinken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Lonaa op 10-12-2022 17:31:55 ]Sterkheidsbaas van alles.
Oeij sorry, heb het niet meegekregen dat ik hem dicht gegooid had.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Piet Jan er niet aan toe kwam![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb precies deze kop en schotel.![]()
edit: gelogen. Ik heb 2 van deze, van oma:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze kreeg ik van een vriendin voor m'n verjaardag, om straks later dalijk in het bejaardentehuis vodka uit te drinken:Kan nu ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
😂 doen! Tis toch niks waard ook. Het komt bij honderden op de markt van al die boomers.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb duidelijk geen serviestic. Ik vind het allemaal niet mooi.
Ik krijg hier wel zin van om, als ik het erf, het Wedgewood servies van mijn moeder kapot te smijten.
Hoezo feest. Nederland verloren. Gister.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Groot feest op de doorgaande weg! Nauwelijks vuurwerk.
Voetbal geschiedenis, ze hebben Portugal verslagen en zijn nu weer een ronde verderquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoezo feest. Nederland verloren. Gister.
Of speelde Marokko vandaag? Heb ik gemist dan.
Wow. Zie het net op nu.nlquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voetbal geschiedenis, ze hebben Portugal verslagen en zijn nu weer een ronde verder
Ik deel dit sentiment en dat lijkt me fantastisch om te doen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik krijg hier wel zin van om, als ik het erf, het Wedgewood servies van mijn moeder kapot te smijten.
Ik bedacht dit plan zojuist maar ik vind het een steeds beter idee.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik deel dit sentiment en dat lijkt me fantastisch om te doen.
Das niet duurzaam. Kun je het beter verpatsen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh mag ik meedoen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bedacht dit plan zojuist maar ik vind het een steeds beter idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |