SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsquote:Op woensdag 14 december 2022 11:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Goed nieuws: met dank aan dartswarehouse.nl @:wimderon en @:Viv is er ook een prijs voor de winnaar van het voorspelspel! Namelijk de Bull’s Flora Dart ter waarde van ¤54,95!
https://www.dartswarehouse.nl/
[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 26-12-2022 16:15:26 ]Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:de_boswachter @:Chippiegang @:doornbossie @:GurneyIsBestOke @:knijn1985 @:Dr_Flash @:Zorro @:hole1988 @:Mad-Bull @:Machielovic @:Scorpion_17 @:Poepz0r @:PowerLoungen @:Kopiko @:BufordTJustice @:T3hTommay @:El-Stinho @:Oliver23 @:Mrmime @:maxi-mus @:Coco @:Madhouse11 @:Doevelaer @:Mani89 @:heywoodu @:MC-M @:bechirti @:Timmeehh @:Slobeend @:Mexicanobakker @:Frozen-assassin @:engine @:Szura @:LordVoldermort @:wimderon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Je vergeet bonusvraag 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
[ Bericht 0% gewijzigd door Doevelaer op 13-12-2022 16:09:43 ]
Bijzondere uitslag, ik neem aan dat je 0-3 bedoelt?quote:
oh zie dit net ineensquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je vergeet bonusvraag 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
Nee, ik verwachtte een staking bij 0-1, wedstrijd niet meer hervat wegens opgave van Williamsquote:Op maandag 12 december 2022 23:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bijzondere uitslag, ik neem aan dat je 0-3 bedoelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alius aliud dicit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Wat moet dit zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
Vincent van der Voort v Menzies/Portela 3–
En bonusvraag 4 kan geen Aspinall zijn want die speelt pas in ronde 2 z'n eerste wedstrijdquote:
Ohja, dan Rockquote:Op woensdag 14 december 2022 23:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En bonusvraag 4 kan geen Aspinall zijn want die speelt pas in ronde 2 z'n eerste wedstrijd
quote:Op woensdag 14 december 2022 21:43 schreef Mad-Bull het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:R1: First to 3 sets
R2: First to 3 setsIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
[ Bericht 40% gewijzigd door Mani89 op 15-12-2022 19:37:20 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Een spoiler maak je door getypte tekst te selecteren en dan op dat kleine zwarte balkje te klikken bij de icoontjes bovenaan het tekstvak, staat tussen het maken van een lijstje en die mannetjes/vrouwtjes om een quote te maken van tekst in. Dan weet je datquote:Op donderdag 15 december 2022 12:36 schreef Remco2021 het volgende:
Kweet niet wat en hoe je een spoiler maakt vandaar deze manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[ Bericht 47% gewijzigd door Szura op 15-12-2022 19:44:33 ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Oh ja goeie, ik ga hem wel even helemaal invullen.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:Szura @:engine @:Mani89 @:Remco2021 @:doornbossie @:Mrmime en anderen die nog gaan invullen:
Vergeet niet dat elke sessie met ronde 1 partijen ook een ronde 2 partij bevat, dus die moet ook ingevuld zijn voordat de sessie begint (dus voor vandaag in ieder geval moet Wright - Mansell/Robb voor ~20:15 voorspeld zijn).
En alle bonussen moeten ook voor de allereerste partij begonnen is ingevuld worden! Anders tellen die ook niet mee
Probeer hier zelf ook aan te denken dan hoef ik niet iedereens voorspelling na te lopen wie wat vergeten is
Bijgewerktquote:Op donderdag 15 december 2022 17:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:Szura @:engine @:Mani89 @:Remco2021 @:doornbossie @:Mrmime en anderen die nog gaan invullen:
Vergeet niet dat elke sessie met ronde 1 partijen ook een ronde 2 partij bevat, dus die moet ook ingevuld zijn voordat de sessie begint (dus voor vandaag in ieder geval moet Wright - Mansell/Robb voor ~20:15 voorspeld zijn).
En alle bonussen moeten ook voor de allereerste partij begonnen is ingevuld worden! Anders tellen die ook niet mee
Probeer hier zelf ook aan te denken dan hoef ik niet iedereens voorspelling na te lopen wie wat vergeten is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Het liefst zoveel mogelijk uitslagen tegelijk inleveren, dat maakt het voor mij wat makkelijker, maar ik begrijp dat een voorspelling kan veranderen als er een verrassing in de ronde ervoor gebeurt en de rondes door elkaar lopen. Dan graag niet in de originele post de voorspelling aanpassen, maar een nieuwe reactie plaatsen met de wijziging(en).
Idem voor mij!quote:Op vrijdag 16 december 2022 01:31 schreef wimderon het volgende:
Wijziging:
Kim Huybrechts v Barry/Sampson 3-0
Yes, ik kan niet elke dag gaan checken wie welke post heeft aangepast met welke wijzigingen, dus een nieuwe post werkt beter met invullenquote:
Het hele schema staat al in de OP, niemand verbiedt het je om het nu al helemaal in te vullen en daarna aanpassingen te doen als je dat nodig vindtquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:00 schreef Remco2021 het volgende:
Misschien handig om iedere dag de partijen boven in dit topic te plaatsen.
Akkoordquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste tussenstand
Zeker weten?quote:Op zondag 18 december 2022 14:59 schreef Bastiefcg het volgende:
Aanpassing:
Demon Heta - Adrian Lewis 2-3
Gelukkig voor jou geldt de regel dat alle uitslagen van de sessie VOOR het begin van de sessie ingeleverd moeten wordenquote:Op zondag 18 december 2022 14:59 schreef Bastiefcg het volgende:
Aanpassing:
Demon Heta - Adrian Lewis 2-3
Heeft bowa ook niet maar ja hij staat wel bovenaanquote:Op dinsdag 20 december 2022 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een hoerespel zo lijkt het net alsof ik er geen verstand van heb
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | [spoiler][b]Ronde 3[/b] Tuesday December 27 Afternoon Session (1230 GMT) Dimitri Van den Bergh v Krzysztof Ratajski Nathan Aspinall v Josh Rock Jonny Clayton v Brendan Dolan Evening Session (1900 GMT) Jim Williams v Gabriel Clemens Gerwyn Price v Raymond van Barneveld Peter Wright v Kim Huybrechts Wednesday December 28 Afternoon Session (1230 GMT) Ryan Searle v Jose de Sousa Danny Noppert v Alan Soutar Gary Anderson v Chris Dobey Evening Session (1900 GMT) Joe Cullen v Damon Heta Michael van Gerwen v Mensur Suljovic Michael Smith v Martin Schindler Thursday December 29 Afternoon Session (1230 GMT) Dirk van Duijvenbode v Ross Smith Rob Cross v Mervyn King Dave Chisnall v Stephen Bunting Evening Session (1900 GMT) Luke Humphries v Vincent van der Voort [b]Bonus[/b] Welke speler haalt het hoogste check-out percentage deze ronde? Hoeveel Nederlanders gaan er door naar de 4e ronde? Wie gooit het laagste gemiddelde deze ronde? [/spoiler] |
[ Bericht 100% gewijzigd door Timmeehh op 24-12-2022 06:34:35 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | [spoiler][b]Ronde 4[/b] Evening Session (1900 GMT) Gerwyn Price v Jose de Sousa Jonny Clayton v Josh Rock Friday December 30 Afternoon Session (1230 GMT) Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh Gabriel Clemens v Alan Soutar Michael Smith v Joe Cullen Evening Session (1900 GMT) Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey Michael van Gerwen v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting [b]Bonus[/b] Wie gooit de meeste 180ers in ronde 4? Hoeveel whitewashes (4-0) zijn er in ronde 4? Wie gooit de hoogste finish in ronde 4? [/spoiler] |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |