Omdat ze niet grappig isquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:06 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wilde Esther ook geen cabaret doen?
Ze is van zichzelf in ieder geval een typetje van Tineke Schouten
Toevoeging: die vind ik dus niet grappig![]()
Dat is de waarheid als een koequote:Op zaterdag 10 december 2022 13:11 schreef mootie het volgende:
En niemand durft aan Jeff te vragen waar al het geld is gebleven. Bep kan niet, want die zit in de tabak.
Het klopt allemaal voor geen meter zegt Wendy.
Tot nu toe idd elke maand zo geweestquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eigenlijk opvallend hoe elke manager uit de gratie valt
En dat klopt helemaal. Ik vind het ook heel raarquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:11 schreef mootie het volgende:
En niemand durft aan Jeff te vragen waar al het geld is gebleven. Bep kan niet, want die zit in de tabak.
Het klopt allemaal voor geen meter zegt Wendy.
Was niet nodig geweest bij Jeff.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tot nu toe idd elke maand zo geweest
Ze accepteren gewoon allemaal dat er niks te knagen is. Echt heel erg raar.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
En dat klopt helemaal. Ik vind het ook heel raar
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:11 schreef mootie het volgende:
Bep en Gj twijfelen of Jeff over dit punt heenkomt.
Bizar vind ik hetquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
En dat klopt helemaal. Ik vind het ook heel raar
ze hebben het wel voorzichtig gevraagd volgens mij maar kregen een blabla verhaal van jeff over wat hij allemaal wel niet verzorgd had voor de loods.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze accepteren gewoon allemaal dat er niks te knagen is. Echt heel erg raar.
Jaquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze hebben straks wel een recorder voor Jeff. Fuck eten.
en een kleuter voetbalspel en zo nog wat meer nonsens dingen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze hebben straks wel een recorder voor Jeff. Fuck eten.
En Kim heeft fijne sloffenquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
en een kleuter voetbalspel en zo nog wat meer nonsens dingen.
Allemaal lafaards dusquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:16 schreef Verida het volgende:
z
[..]
ze hebben het wel voorzichtig gevraagd volgens mij maar kregen een blabla verhaal van jeff over wat hij allemaal wel niet verzorgd had voor de loods.
Geen kritiek op Jeffrey, want dan maait hij je neerquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:16 schreef Verida het volgende:
z
[..]
ze hebben het wel voorzichtig gevraagd volgens mij maar kregen een blabla verhaal van jeff over wat hij allemaal wel niet verzorgd had voor de loods.
Behalve Wendy dan, zij heeft er wel naar gevraagdquote:
Ben je iets tekort gekomen, ben je iets tekort gekomen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Geen kritiek op Jeffrey, want dan maait hij je neer
Ze vroegen wel naar de uitgaven maar dat vertelde hij niet en daar hadden ze voor gestemd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Geen kritiek op Jeffrey, want dan maait hij je neer
Er durft niemand echt op te staan tegen iemand als Jeffrey. Ze zijn bang voor hem. En helaas is dat in de buitenwereld ook zo. Daardoor denkt iemand als Jeff:quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:18 schreef Verida het volgende:
[..]
hoezo ben je lafaard als je het vraagt maar een blabla verhaal als antwoord krijgt?
Borst vooruit, boven je staandquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je iets tekort gekomen, ben je iets tekort gekomen?
dat geloof ik,om dat ze niet willen dat in juni vorbij isquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:55 schreef IkFok het volgende:
ze willen niet meer dat er mensen uitgaan dmv 24 uur aan te vragen zeggen gert-jan , wendy, mabet tijdens hun loop rondje
Dat is echt jammer was net zo leuk geweest.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor Isaac net zeggen dat ivm veiligheid ze niet verwachten dat de kerstbellen s'nachts af zullen gaan
pfff, wanda had vanmorgen geklaagd dat ze wachten en opletten tijdens de nacht niet trok.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor Isaac net zeggen dat ivm veiligheid ze niet verwachten dat de kerstbellen s'nachts af zullen gaan
Misschien zijn ze bang dat Ivor iets in de fik gaat stekenquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:37 schreef Verida het volgende:
[..]
pfff, wanda had vanmorgen geklaagd dat ze wachten en opletten tijdens de nacht niet trok.
wat een watjes daar,
ik ben bang dat het alleen maar is omdat Kenzi vanmorgen van de trap is gevallen en haar enkel heeft bezeerd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat Ivor iets in de fik gaat steken
Oja, overdag kan dat niet gebeuren....quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben bang dat het alleen maar is omdat Kenzi vanmorgen van de trap is gevallen en haar enkel heeft bezeerd.
Vanochtend was het ook nog donker.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
O daar heb ik niets van meegekregen vanmorgen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben bang dat het alleen maar is omdat Kenzi vanmorgen van de trap is gevallen en haar enkel heeft bezeerd.
dan kiezen ze misschien iemand die dan toch al beneden is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oja, overdag kan dat niet gebeuren....
Te snel van de trap af rennenquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:45 schreef mario390 het volgende:
hoe kann je van de trap vallen? niet geslapen?
Moraima slaapt benedenquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:47 schreef Verida het volgende:
[..]
dan kiezen ze misschien iemand die dan toch al beneden is.
ik heb verder ook geen idee, maar slaapdronken en dan een trap afrennen is misschien voor sommige gevaarlijk (moira bijv)
dat gebeurde maar niet als zij zingen moestquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Te snel van de trap af rennen
Dan zouden ze ook s'nachts iemand van beneden kunnen kiezen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:47 schreef Verida het volgende:
[..]
dan kiezen ze misschien iemand die dan toch al beneden is.
ik heb verder ook geen idee, maar slaapdronken en dan een trap afrennen is misschien voor sommige gevaarlijk (moira bijv)
Ze zijn een beetje aan het opruimen en spelletjes doen, kletsen en Bern oefent wat dansmovesquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is weer gezellig in de bejaardensoos
Net zo erg als Eunice met haar balletpasjes, niet om aan te gluren. Zo stonden mijn kinderen vroeger ook op de slaapkamerquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zouden ze ook s'nachts iemand van beneden kunnen kiezen?
Maar goed daar hebben wij toch geen invloed op.
Bern is weer aan het oefenen zo te zien met zijn dansmoves
Hij zal zo wel weer hiphop les of zo gaan geven?quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net zo erg als Eunice met haar balletpasjes, niet om aan te gluren. Zo stonden mijn kinderen vroeger ook op de slaapkamer
De tafel op zijn kant gezet en Eric klimt er boven op. Bang is hij niet in ieder geval.quote:
Doodeng.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tafel op zijn kant gezet en Eric klimt er boven op. Bang is hij niet in ieder geval.
Ik heb werkelijk geen idee met iets zwarts zag ik hem vegen, dacht eerst dat het sokken warenquote:
Volgens mij gaten dichtstoppen, met oa sokken zag ik net..quote:
Ja gaten dichtstoppen met sokken en oude boxershorts die zijn blijven liggen en van niemand zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee met iets zwarts zag ik hem vegen, dacht eerst dat het sokken waren![]()
Of is hij kieren aan het dichten? Om de kou buiten te houden?
Hoorde daar daarstraks wel iets over
Kieren dichten lijkt me ook.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee met iets zwarts zag ik hem vegen, dacht eerst dat het sokken waren![]()
Of is hij kieren aan het dichten? Om de kou buiten te houden?
Hoorde daar daarstraks wel iets over
Ik snap wat je bedoeld, ik vind het wel gevaarlijk wat hij doet. Wel knap dat hij dat durft.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kieren dichten lijkt me ook.
Ik durf bijna niet te kijken.
JW kan die bank wel vasthouden, maar een evenwichtsbeweging van Erik en die val toch wel. (rare zin zeg)
quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Is er na Kenzi nog iemand geweest die moest zingen?
Het is best winderig daarbovenquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
ja tochtgaten dichten met gevonden sokken
(Heel vals van mij) Nu Eric roepen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Is er na Kenzi nog iemand geweest die moest zingen?
Warmte stijgt ook naar boven dan krijg je dat ook.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is best winderig daarboven
[ afbeelding ]
Ik dacht net zo valsquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
(Heel vals van mij) Nu Eric roepen.
Ja ja ik weet het, die is al geweest, maar het kwam zo bij me op
Misschien toch wel tochtig daarbinnen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Warmte stijgt ook naar boven dan krijg je dat ook.
Kan mij niet voorstellen dat het daar zo koud is als ik sommige zie lopen in de zomer kleding
Kan mij dat niet voorstellen als ik zie hoe zomers ze gekleed zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien toch wel tochtig daarbinnen.
beetje ventilatie is niet verkeerdquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij dat niet voorstellen als ik zie hoe zomers ze gekleed zijn.
Kan wel warm zijn, maar met tocht is dat niet heel prettig.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij dat niet voorstellen als ik zie hoe zomers ze gekleed zijn.
Daar heb je wel een punt. Hij zou het vast niet uit verveling doen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan wel warm zijn, maar met tocht is dat niet heel prettig.
Waarom zouden ze het anders doen?
Was een geintje. Ze waren wat aan het dollen daar.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:21 schreef Dotteke het volgende:
Jeff vraagt aan Isaac of hij een psycoloog aan wil vragen
Ik weet niet of het een geintje van hem was want de stream werd weggedraaid.
Volgens mij ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Was een geintje. Ze waren wat aan het dollen daar.
Daarom zei ik er ook bij weet niet of het een geintje was of niet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Was een geintje. Ze waren wat aan het dollen daar.
Daar proppen schuim tussen proppen slaat natuurlijk nergens op, maar het is leuk tijdverdrijfquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:18 schreef spapaars het volgende:
Gewoon plastic golfplaten dus
[ afbeelding ]
Bern is aan het oefenen met dansen, ik vermoed zo weer hiphop lesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |