Allemaal lafaards dusquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:16 schreef Verida het volgende:
z
[..]
ze hebben het wel voorzichtig gevraagd volgens mij maar kregen een blabla verhaal van jeff over wat hij allemaal wel niet verzorgd had voor de loods.
Geen kritiek op Jeffrey, want dan maait hij je neerquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:16 schreef Verida het volgende:
z
[..]
ze hebben het wel voorzichtig gevraagd volgens mij maar kregen een blabla verhaal van jeff over wat hij allemaal wel niet verzorgd had voor de loods.
Behalve Wendy dan, zij heeft er wel naar gevraagdquote:
Ben je iets tekort gekomen, ben je iets tekort gekomen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Geen kritiek op Jeffrey, want dan maait hij je neer
Ze vroegen wel naar de uitgaven maar dat vertelde hij niet en daar hadden ze voor gestemd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Geen kritiek op Jeffrey, want dan maait hij je neer
Er durft niemand echt op te staan tegen iemand als Jeffrey. Ze zijn bang voor hem. En helaas is dat in de buitenwereld ook zo. Daardoor denkt iemand als Jeff:quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:18 schreef Verida het volgende:
[..]
hoezo ben je lafaard als je het vraagt maar een blabla verhaal als antwoord krijgt?
Borst vooruit, boven je staandquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je iets tekort gekomen, ben je iets tekort gekomen?
dat geloof ik,om dat ze niet willen dat in juni vorbij isquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:55 schreef IkFok het volgende:
ze willen niet meer dat er mensen uitgaan dmv 24 uur aan te vragen zeggen gert-jan , wendy, mabet tijdens hun loop rondje
Dat is echt jammer was net zo leuk geweest.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor Isaac net zeggen dat ivm veiligheid ze niet verwachten dat de kerstbellen s'nachts af zullen gaan
pfff, wanda had vanmorgen geklaagd dat ze wachten en opletten tijdens de nacht niet trok.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor Isaac net zeggen dat ivm veiligheid ze niet verwachten dat de kerstbellen s'nachts af zullen gaan
Misschien zijn ze bang dat Ivor iets in de fik gaat stekenquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:37 schreef Verida het volgende:
[..]
pfff, wanda had vanmorgen geklaagd dat ze wachten en opletten tijdens de nacht niet trok.
wat een watjes daar,
ik ben bang dat het alleen maar is omdat Kenzi vanmorgen van de trap is gevallen en haar enkel heeft bezeerd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat Ivor iets in de fik gaat steken
Oja, overdag kan dat niet gebeuren....quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben bang dat het alleen maar is omdat Kenzi vanmorgen van de trap is gevallen en haar enkel heeft bezeerd.
Vanochtend was het ook nog donker.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
O daar heb ik niets van meegekregen vanmorgen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben bang dat het alleen maar is omdat Kenzi vanmorgen van de trap is gevallen en haar enkel heeft bezeerd.
dan kiezen ze misschien iemand die dan toch al beneden is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oja, overdag kan dat niet gebeuren....
Te snel van de trap af rennenquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:45 schreef mario390 het volgende:
hoe kann je van de trap vallen? niet geslapen?
Moraima slaapt benedenquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:47 schreef Verida het volgende:
[..]
dan kiezen ze misschien iemand die dan toch al beneden is.
ik heb verder ook geen idee, maar slaapdronken en dan een trap afrennen is misschien voor sommige gevaarlijk (moira bijv)
dat gebeurde maar niet als zij zingen moestquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Te snel van de trap af rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |