als ik ergens een hekel aan heb......quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:48 schreef Loveable het volgende:
Hoop niet dat wij penalty's moeten schieten
Moet dit ? Als je kijkt weet je het ook welquote:
Ja dit is een sc, dus alles magquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dit ? Als je kijkt weet je het ook wel
Dat is waar gelukkig zit Aloa ergens andersquote:
Moet ik hem even roepenquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar gelukkig zit Aloa ergens anders
Ja ...quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ned. winnt moeten ze teg kroatie?
Nee dan hebben we dezelfde onzin posts 2 keerquote:
We doen het in 90 minutenquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:48 schreef Loveable het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dan hebben we dezelfde onzin posts 2 keer
Niet jouw sterkste kant?quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:48 schreef Loveable het volgende:
Vorige topic was vol dus dan maar hier. Bedankt voor je antwoord over de jus. Ik haal wel zo'n pakje smeltjus dan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dit ? Als je kijkt weet je het ook wel
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vorige topic was vol dus dan maar hier. Bedankt voor je antwoord over de jus. Ik haal wel zo'n pakje smeltjus dan.
Dus als je zegt dat je mij gemist hebt dan bedoel je er wat anders mee.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:53 schreef Loveable het volgende:
Op vrijdag 9 december 2022 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet jouw sterkste kant?
Nee ben slecht in schieten
Tuurlijk niet.. alhoewel misschien soms welquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus als je zegt dat je mij gemist hebt dan bedoel je er wat anders mee.
Stadsknoal ook aanwezig zie ikquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. alhoewel misschien soms wel
O, ik kom er ook niet veel, soms.quote:
Nu kom ik er helemaal nooit meerquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ik kom er ook niet veel, soms.
Ik zal er de volgende keer de FOK!Stok neerleggen.
langs het kanaal ?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:20 schreef Loveable het volgende:
Ben er van t zomer nog geweest, ook veel veranderd centrum daar
Ook niet zoveel leuke winkels eigenlijk..quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit verder wezen winkelen daar ...
Lampjes oranje hier
Wat vind je wel een mooie stad?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ook niet zoveel leuke winkels eigenlijk..
Kun je beter naar Assen of Grunnquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ook niet zoveel leuke winkels eigenlijk..
Emmen Groningen en Assenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat vind je wel een mooie stad?
Je moet gewoon eens naar Den Haag komen.quote:
Mij té ver en té druk, vroeger wel geweest op familie bezoekquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens naar Den Haag komen.
Je hoeft van mij niet dezelfde dag naar huis.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mij té ver en té druk, vroeger wel geweest op familie bezoek
Terug knallen danquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en moeten we dan stoppen met Fokken?
Er wordt hier weer redelijk geknald
Wat slik jij nou allemaal zo op een vrijdag?quote:
Boos uit het raam hangen en "stop daarmee" roepen...quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat slik jij nou allemaal zo op een vrijdag?
2 uur en 48 min reizenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niet dezelfde dag naar huis.![]()
Kom morgen maar, dan kan je ook mee naar de 40+ meet.
Dat heb je toch wel over voor een leuke meet.quote:
Zou je naar een meet komen als die voor jou dichterbij is?quote:
Nou als ik naar de meet toe wil wel ja ( maar ga ik niet doen )quote:
Dat is hier gevaarlijk.. doe ik maar nietquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Boos uit het raam hangen en "stop daarmee" roepen...
Jawel, als ik durfquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel over voor een leuke meet.
Misschien welquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou je naar een meet komen als die voor jou dichterbij is?
tel maar tijd op, utrecht heeft werkzaamhedenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou als ik naar de meet toe wil wel ja ( maar ga ik niet doen )
Ben je een halve dag kwijt aan reizenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
tel maar tijd op, utrecht heeft werkzaamheden
Ze zijn best aardig hoor die 40 plussersquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Misschien wel
Ene kant lijkt mij wel leuk, alleen in een keer zoveel nieuwe mensen zien/leren kennen is voor mij best eng
Ik niet maar ik ben er toch nietquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze zijn best aardig hoor die 40 plussers
Ik wil bewijs dat jij niet een beetje aardig bent.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik niet maar ik ben er toch niet
Ik vrees dat ik morgen een uur of 5 a 6 in de trein moet zittenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ben je een halve dag kwijt aan reizen
Geloof ik ook wel jaquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze zijn best aardig hoor die 40 plussers
Dat is wel langquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik morgen een uur of 5 a 6 in de trein moet zitten
En belachelijk dicht bij die meet ga komen, dus op tijd weer weg moet zijn
Niet op het traject richting Den Haag, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
tel maar tijd op, utrecht heeft werkzaamheden
Is de meet dan in Fryslân?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammerquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik niet maar ik ben er toch niet
Het is voor mij de vierde meet, als het niet leuk was geweest dan was ik niet meer gekomen.quote:
Jij woont er lekker dichtbijquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is voor mij de vierde meet, als het niet leuk was geweest dan was ik niet meer gekomen.
Maar ik kom nietquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is voor mij de vierde meet, als het niet leuk was geweest dan was ik niet meer gekomen.
?? Want je vreest voor je leven of zo als je in de buurt komt?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze durven geen pinda's te pakken.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
?? Want je vreest voor je leven of zo als je in de buurt komt?
En dan nog krijgt hij het voor elkaar om een route met drie trams, twee bussen en een trekschuit te plannen.quote:
In het diepe zuidenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is wel langWaar woon je dan ?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan nog krijgt hij het voor elkaar om een route met drie trams, twee bussen en een trekschuit te plannen.
En een taxi.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan nog krijgt hij het voor elkaar om een route met drie trams, twee bussen en een trekschuit te plannen.
De kans dat je die stad niet levend verlaat is me te groot op dit moment jaquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
?? Want je vreest voor je leven of zo als je in de buurt komt?
Daar valt het mee ja, richting rotterdan wel.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet op het traject richting Den Haag, voor zover ik weet.
Dan eten ze maar komkommerquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze durven geen pinda's te pakken.
Dat is best knapquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze keer ga ik maar niet voor de laatste verbinding.quote:
Okequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De kans dat je die stad niet levend verlaat is me te groot op dit moment ja
Of goede wandelschoenen aanquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze keer ga ik maar niet voor de laatste verbinding.
Zal het Nederlands commentaar wel zijnquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is nog wat tam maar zodra een eerste doelpunt valt komt de boel op stoom.
Ik ook, en ik ben helemaal niet zo van voetballenquote:
Ik stond zelfs in dubio maar nam geen enkel risico...quote:
Verstandig dat je dat niet neemtquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik stond zelfs in dubio maar nam geen enkel risico...![]()
![]()
Ik heb ook getwijfeldquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik stond zelfs in dubio maar nam geen enkel risico...![]()
![]()
Volgens mij wel.quote:
Puck post nogal veelquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
He mario, hier een mooie foto van haar.
[ afbeelding ]
Klopt, een paar jaar geleden was ze de mooiste sportvrouw van het jaar.quote:
Iedereen wilde voetbal zien.quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Nu snap ik waarom het zo stil was op de schietclub. Ik zat daar alleen met mijn collega de secretaris. Hebben de keet maar weer dicht gegooid.
Ikke.quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt. Al hebben we toch ook wel een aantal leden die niks met voetbal hebben.
Na vandaag ben je weer even van dat voetbal af want het ziet er niet goed uit. Ned staat 0-1 achter.quote:
Boeiequote:Op vrijdag 9 december 2022 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na vandaag ben je weer even van dat voetbal af want het ziet er niet goed uit. Ned staat 0-1 achter.
Ze zijn al lang wereldkampioen johquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ze dachten zeker alweer dat het in de pocket was.
Hahaatjes.
Die gaan automagisch naar de spamfolderquote:Op vrijdag 9 december 2022 21:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben je ook lid bij ons dan?
Check je mail even. Ik heb de contributiebrieven gestuurd.
Hoe maak ik een penningmeester ongelukkig les 1quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Die gaan automagisch naar de spamfolder
Kan ik ook contant betalen in munten?quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoe maak ik een penningmeester ongelukkig les 1
Ja hoor. Wisselgeld ben ik ook gek op.quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ik ook contant betalen in munten?
Kruiwagen met 1 eurocentenquote:Op vrijdag 9 december 2022 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ik ook contant betalen in munten?
Handje van ..quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:19 schreef Domnivoor het volgende:
Argentijnen mogen met de handen voetballen [ afbeelding ]
La mano de Dios 😇quote:
Nee, gek genoeg niet. Het Latijnse manus is ook vrouwelijk.quote:
Heb een gerucht gehoord over zijn moeder..quote:
Ja vreselijk. Irritant volk.quote:
Ik had dit helemaal niet meer verwacht, maar ik denk dat niemand het verwacht hadquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe verzin je het johAls die gemist was, dan was het gewoon afgelopen
Hier ookquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik volgde het tot nu toe helemaal niet joh, maar dan staat het toch op en wordt het spannend, en dan blijf ik toch kijken
Nederland loopt in lekkere felle kleurtjesquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:05 schreef Domnivoor het volgende:
Wat een kleurrijk geheel op het veld
Nou ... Verlenging. Maar er is nogal bonjequote:Op vrijdag 9 december 2022 22:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Het ziet er dus weer hoopvol uit voor NL?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Het ziet er dus weer hoopvol uit voor NL?
Mijn vader zei nog wel net 'zou wel bizar zijn als ie erin gaat' en ik dacht 'neeeeeeh joh'quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had dit helemaal niet meer verwacht, maar ik denk dat niemand het verwacht had
Nou ..quote:
Niemand verwachtte dit nog, 10:38 in de reservetijdquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn vader zei nog wel net 'zou wel bizar zijn als ie erin gaat' en ik dacht 'neeeeeeh joh'
Ik welquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:09 schreef mario390 het volgende:
man man sonst had ik vandaag
0 punten gehad
Ik kijk ook pas actief mee na de 2-2quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, nou wordt ik toch nieuwsgierig of ze door gaan.
weet je wat 7 van de 20 hadden brasilien wereldmeistertipquote:
Pas kijken als het spannend wordt. Super effectiefquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk ook pas actief mee na de 2-2
Ja toch, zo skip je alle saaie wedstrijdenquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Pas kijken als het spannend wordt. Super effectief
Psies!quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja toch, zo skip je alle saaie wedstrijden
Dat gaan we morgen besprekenquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wat 7 van de 20 hadden brasilien wereldmeistertip
dat gevt 3 of 5 punten maar bras.is weg
ik en 5 hebben frankreich
Wacht maar tot ze winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Het zijn ook wel jankerds die Argentijnen.
die hebben toch een BD party te vieren >quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:23 schreef Sodeknetters het volgende:
Ben nu wel benieuwd hoe de sfeer op huis ten Bosch is.
Zit nu van alles te bedenken, dus vraag het toch maar. Wat is een BD party?quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
die hebben toch een BD party te vieren >
Ik hoop, dat ze over 15 minuten nog veel harder jankenquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Het zijn ook wel jankerds die Argentijnen.
Jaaquote:
Nou, als dát geen goede reden is….quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn mentale gezondheid zou er op vooruit gaan als NL wint
MemMis is er al uitquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor goalgetter ook 5 punten maar
ik heb memphis
Alsof het verder kan dalen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn mentale gezondheid zou er op vooruit gaan als NL wint
Eergisteren verjaarde Amaliaquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit nu van alles te bedenken, dus vraag het toch maar. Wat is een BD party?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een oranje gadget naast me liggen:
[ afbeelding ]
Zeker weten, incl hartkloppingen en een bloeddruk van heb ik jou daar.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaahquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
BDS partyquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit nu van alles te bedenken, dus vraag het toch maar. Wat is een BD party?
Ik heb echt geen zin in strafschoppen, dat is nog spannenderquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker weten, incl hartkloppingen en een bloeddruk van heb ik jou daar.
En natuurlijk een hoop gevloek ivm rare beslissingen van de scheids.
Ja, de scheids is niet anti Argentiniëquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker weten, incl hartkloppingen en een bloeddruk van heb ik jou daar.
En natuurlijk een hoop gevloek ivm rare beslissingen van de scheids.
Dat zijn de momenten dat ik standaard naar de keuken ga omdat ik niet durf te kijken, maar dan tussendoor wel af en toe kom kijken omdat ik benieuwd ben hoe het ervoor staatquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin in strafschoppen, dat is nog spannender
Ik heb eerder vanavond ook gezegd dat ik niet ga kijken, niks verschrikkelijker dan dat.quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten dat ik standaard naar de keuken ga omdat ik niet durf te kijken, maar dan tussendoor wel af en toe kom kijken omdat ik benieuwd ben hoe het ervoor staat
quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Man is net weggeroepen, dochter belde in paniek, het is weer mis met de kat.
Vorige week vastgesteld dat het een plaskater is, blaas geleegd en eiwitprop verwijderd en nu is het weer zover maar ze krijgt hem niet te pakken.
Wacht op tel terug van DA, moet binnen 24 uur behandeld.
Hoop dat hij daar nog even tv kan kijken.
en dat de kat zich laat vangen want na zijn laatste ervaring zat hij nu te blazen en grommen als een dolle.
Oh wat naar. Hopelijk krijgen ze hem snel te pakken. Moet de kat dan weer terug naar de DA?quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Vorige week vastgesteld dat het een plaskater is, blaas geleegd en eiwitprop verwijderd en nu is het weer zover maar ze krijgt hem niet te pakken.
en dat de kat zich laat vangen want na zijn laatste ervaring zat hij nu te blazen en grommen als een dolle.
Wat naar, dat is best heel ernstig. Mijn rooie kat was ook een plaskater, dat was ook heel spannend, maar na een ingrijpende operatie is het allemaal goed gekomen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
De finale wedstrijd in 1988 heb ik ook grotendeels in de keuken door gebrachtquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten dat ik standaard naar de keuken ga omdat ik niet durf te kijken, maar dan tussendoor wel af en toe kom kijken omdat ik benieuwd ben hoe het ervoor staat
Denk het wel, ze kon de DA nu niet bereiken en zou teruggebeld worden maar vorige keer was gezegd dat als hij dat heeft dat je binnen 24 uur naar de DA moet, hij kan niet plassen en had toen een hele grote blaas, Moet dus gecatheteriseerd wordenquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat naar. Hopelijk krijgen ze hem snel te pakken. Moet de kat dan weer terug naar de DA?
Ik ben bang dat dat hier ook misschien moet gebeuren, er zit nu maar een goede week tussen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat naar, dat is best heel ernstig. Mijn rooie kat was ook een plaskater, dat was ook heel spannend, maar na een ingrijpende operatie is het allemaal goed gekomen.
Wat rot dat de vorige ingreep niet heeft geholpenquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Denk het wel, ze kon de DA nu niet bereiken en zou teruggebeld worden maar vorige keer was gezegd dat als hij dat heeft dat je binnen 24 uur naar de DA moet, hij kan niet plassen en had toen een hele grote blaas, Moet dus gecatheteriseerd worden
Mijn rooie heeft een piemelamputatie gehad.quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat hier ook misschien moet gebeuren, er zit nu maar een goede week tussen.
Dekbed over mijn hoofd.quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De finale wedstrijd in 1988 heb ik ook grotendeels in de keuken door gebracht
Daar ben ik te oud voor, ik blijf nu op de bank
quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn rooie heeft een piemelamputatie gehad.
ja zo is datquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind dat de meest kloten manier om een wedstrijd te beslissen.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja. Maar je kan niet zeggen dat Nederland er niet alles aan hebt gedaanquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind dat de meest kloten manier om een wedstrijd te beslissen.
We gaan het zien, want iedere week dit gaat in de papieren lopen en ze heeft veel voor ze over maar ze staat er alleen voor.quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is.quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja. Maar je kan niet zeggen dat Nederland er niet alles aan hebt gedaan
Dit gaat heel lastig worden.quote:
Bijnaquote:
Zoiets.. Jemig.quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan lig je naast me op de hartbewaking
quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik mag hopen dat de Argentijnen helemaal afgedroogd worden door Kroatie
quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Minstens en die scheids erbij. Naaierdquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Die scheid is nog de grootste naaierd van de avond.quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Minstens en die scheids erbij. Naaierd
Ja Spanjaaard en dat was een foute keuze van de FIFA in mijn ogenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die scheid is nog de grootste naaierd van de avond.
Spanjaardenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Spanjaaard en dat was een foute keuze van de FIFA in mijn ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |