als ik ergens een hekel aan heb......quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:48 schreef Loveable het volgende:
Hoop niet dat wij penalty's moeten schieten
Moet dit ? Als je kijkt weet je het ook welquote:
Ja dit is een sc, dus alles magquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dit ? Als je kijkt weet je het ook wel
Dat is waar gelukkig zit Aloa ergens andersquote:
Moet ik hem even roepenquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar gelukkig zit Aloa ergens anders
Ja ...quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ned. winnt moeten ze teg kroatie?
Nee dan hebben we dezelfde onzin posts 2 keerquote:
We doen het in 90 minutenquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:48 schreef Loveable het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dan hebben we dezelfde onzin posts 2 keer
Niet jouw sterkste kant?quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:48 schreef Loveable het volgende:
Vorige topic was vol dus dan maar hier. Bedankt voor je antwoord over de jus. Ik haal wel zo'n pakje smeltjus dan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dit ? Als je kijkt weet je het ook wel
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vorige topic was vol dus dan maar hier. Bedankt voor je antwoord over de jus. Ik haal wel zo'n pakje smeltjus dan.
Dus als je zegt dat je mij gemist hebt dan bedoel je er wat anders mee.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:53 schreef Loveable het volgende:
Op vrijdag 9 december 2022 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet jouw sterkste kant?
Nee ben slecht in schieten
Tuurlijk niet.. alhoewel misschien soms welquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus als je zegt dat je mij gemist hebt dan bedoel je er wat anders mee.
Stadsknoal ook aanwezig zie ikquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. alhoewel misschien soms wel
O, ik kom er ook niet veel, soms.quote:
Nu kom ik er helemaal nooit meerquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ik kom er ook niet veel, soms.
Ik zal er de volgende keer de FOK!Stok neerleggen.
langs het kanaal ?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:20 schreef Loveable het volgende:
Ben er van t zomer nog geweest, ook veel veranderd centrum daar
Ook niet zoveel leuke winkels eigenlijk..quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit verder wezen winkelen daar ...
Lampjes oranje hier
Wat vind je wel een mooie stad?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ook niet zoveel leuke winkels eigenlijk..
Kun je beter naar Assen of Grunnquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ook niet zoveel leuke winkels eigenlijk..
Emmen Groningen en Assenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat vind je wel een mooie stad?
Je moet gewoon eens naar Den Haag komen.quote:
Mij té ver en té druk, vroeger wel geweest op familie bezoekquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens naar Den Haag komen.
Je hoeft van mij niet dezelfde dag naar huis.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mij té ver en té druk, vroeger wel geweest op familie bezoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |