als ik ergens een hekel aan heb......quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:48 schreef Loveable het volgende:
Hoop niet dat wij penalty's moeten schieten
Moet dit ? Als je kijkt weet je het ook welquote:
Ja dit is een sc, dus alles magquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dit ? Als je kijkt weet je het ook wel
Dat is waar gelukkig zit Aloa ergens andersquote:
Moet ik hem even roepenquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar gelukkig zit Aloa ergens anders
Ja ...quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ned. winnt moeten ze teg kroatie?
Nee dan hebben we dezelfde onzin posts 2 keerquote:
We doen het in 90 minutenquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:48 schreef Loveable het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dan hebben we dezelfde onzin posts 2 keer
Niet jouw sterkste kant?quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:48 schreef Loveable het volgende:
Vorige topic was vol dus dan maar hier. Bedankt voor je antwoord over de jus. Ik haal wel zo'n pakje smeltjus dan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dit ? Als je kijkt weet je het ook wel
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vorige topic was vol dus dan maar hier. Bedankt voor je antwoord over de jus. Ik haal wel zo'n pakje smeltjus dan.
Dus als je zegt dat je mij gemist hebt dan bedoel je er wat anders mee.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:53 schreef Loveable het volgende:
Op vrijdag 9 december 2022 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet jouw sterkste kant?
Nee ben slecht in schieten
Tuurlijk niet.. alhoewel misschien soms welquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus als je zegt dat je mij gemist hebt dan bedoel je er wat anders mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |