Hoe meer geluk je uit Oranjesucces put hoe meer je in de put zit als ze verliezen natuurlijk. Althans, als ik voor mezelf spreek. Een onmogelijk dilemma.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee. Winst zou erg leuk zijn, maar bij verlies draait de wereld ook gewoon door.
Waar gaat dit overquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:43 schreef xzaz het volgende:
Als Cillessen niet lekker in de groep ligt en Babel te oud is en te veel wedstrijden niet heeft gespeeld, zou ik nogmaals enkele wijzigingen in de opstelling aanbrengen. Hieronder staat een voorbeeld van een mogelijke opstelling:
Stekelenburg; 2. Hateboer, 3. De Ligt, 4. Van Dijk, 5. Blind; 6. Wijnaldum, 7. De Jong, 8. F. De Jong; 9. Depay, 10. Luuk de Jong, 11. Bergwijn
In dit geval zou ik Stekelenburg laten spelen als doelman in plaats van Cillessen, omdat hij een ervaren keeper is en wellicht beter in de groep ligt. In de aanval zou ik Luuk de Jong laten spelen in plaats van Babel, omdat hij jonger is en wellicht beter in staat is om te presteren. Dit is slechts één voorbeeld van een mogelijke opstelling en er zijn vele andere manieren waarop het team kan worden opgesteld om tegen Argentinië te spelen. Het is aan de bondscoach om de juiste keuzes te maken op basis van de beschikbare spelers en de tegenstander.
Het hangt ook een beetje van het wedstrijdverloop af. De halve finale in 2014 was dermate kut, dat ik er wel vrede mee had dat ze eruit lagen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe meer geluk je uit Oranjesucces put hoe meer je in de put zit als ze verliezen natuurlijk. Althans, als ik voor mezelf spreek. Een onmogelijk dilemma.
Idem met eventuele penalties. Als je 120 minuten zwaar kut voetbalt en Argentinië de beste kansen krijgt dan mag je blij zijn met pingels.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het hangt ook een beetje van het wedstrijdverloop af. De halve finale in 2014 was dermate kut, dat ik er wel vrede mee had dat ze eruit lagen.
Ik ben niet verplicht om mezelf te verantwoorden voor mijn drankgebruik. Als je je zorgen maakt over mijn gezondheid, kan ik je verzekeren dat ik me prima voel en dat ik alles onder controle heb. Dus als je het niet erg vindt, zou ik graag verdergaan met wat ik aan het doen was voordat jij hier kwam binnenstormen en me begon lastig te vallen met je ongevraagde adviezen.quote:
Ik constateer slechts.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik ben niet verplicht om mezelf te verantwoorden voor mijn drankgebruik. Als je je zorgen maakt over mijn gezondheid, kan ik je verzekeren dat ik me prima voel en dat ik alles onder controle heb. Dus als je het niet erg vindt, zou ik graag verdergaan met wat ik aan het doen was voordat jij hier kwam binnenstormen en me begon lastig te vallen met je ongevraagde adviezen.
Maar je slaat wartaal uit.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik ben niet verplicht om mezelf te verantwoorden voor mijn drankgebruik. Als je je zorgen maakt over mijn gezondheid, kan ik je verzekeren dat ik me prima voel en dat ik alles onder controle heb. Dus als je het niet erg vindt, zou ik graag verdergaan met wat ik aan het doen was voordat jij hier kwam binnenstormen en me begon lastig te vallen met je ongevraagde adviezen.
Dit leest als een van die AI reactiesquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:43 schreef xzaz het volgende:
Als Cillessen niet lekker in de groep ligt en Babel te oud is en te veel wedstrijden niet heeft gespeeld, zou ik nogmaals enkele wijzigingen in de opstelling aanbrengen. Hieronder staat een voorbeeld van een mogelijke opstelling:
Stekelenburg; 2. Hateboer, 3. De Ligt, 4. Van Dijk, 5. Blind; 6. Wijnaldum, 7. De Jong, 8. F. De Jong; 9. Depay, 10. Luuk de Jong, 11. Bergwijn
In dit geval zou ik Stekelenburg laten spelen als doelman in plaats van Cillessen, omdat hij een ervaren keeper is en wellicht beter in de groep ligt. In de aanval zou ik Luuk de Jong laten spelen in plaats van Babel, omdat hij jonger is en wellicht beter in staat is om te presteren. Dit is slechts één voorbeeld van een mogelijke opstelling en er zijn vele andere manieren waarop het team kan worden opgesteld om tegen Argentinië te spelen. Het is aan de bondscoach om de juiste keuzes te maken op basis van de beschikbare spelers en de tegenstander.
Jij begint met ongevraagde adviezen mbt de opstellingquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik weet dat je alleen maar je zorgen maakt en dat je me alleen maar wilt helpen. Dank je voor je bezorgdheid. Ik waardeer het echt dat je om me geeft en dat je me wilt steunen. Laat me weten als je iets kunt doen om me te helpen, want ik zou het waarderen als we dit samen konden oplossenquote:
Ik begrijp dat je misschien geïrriteerd bent door mijn advies over de opstelling, maar ik wilde alleen maar helpen en mijn mening geven. Als je liever niet dat ik advies geef, dan zal ik dat niet meer doen. Sorry als ik je heb gestoord of als je het niet op prijs stelt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij begint met ongevraagde adviezen mbt de opstelling
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik weet dat je alleen maar je zorgen maakt en dat je me alleen maar wilt helpen. Dank je voor je bezorgdheid. Ik waardeer het echt dat je om me geeft en dat je me wilt steunen. Laat me weten als je iets kunt doen om me te helpen, want ik zou het waarderen als we dit samen konden oplossen
de 4-0 was ook in '74 meneer de chatbotquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:05 schreef xzaz het volgende:
Uit de gegeven gegevens is te zien dat Nederland drie keer heeft gewonnen van Argentinië: in 1974 (met een uitslag van 4-1), in 1978 (met een uitslag van 4-0) en in 1998 (met een uitslag van 2-1). Dit betekent dat Nederland in het verleden drie keer heeft gewonnen van Argentinië.
Yep snapt er niks vanquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
de 4-0 was ook in '74 meneer de chatbot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |