Nee, daar schrok ik echt van toen ik die onderin de lijst zag staan. Wel op gestemdquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Who inmiddels allang niet meer, helaas
Bijna, ik heb de meest obvious eruitgehaald (Dancemonkey en Live is Life), maar allemaal 500+ plaatsen gezakt, ja.quote:Op vrijdag 9 december 2022 15:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waren dit niet de grootste dalers van de Top 2000 van vorig jaar?
In dat geval klopt ie niet helemaal want Tones and I en Opus staan daar nog boven qua grotere dalers vorig jaarquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waren dit niet de grootste dalers van de Top 2000 van vorig jaar?
De 3 van Starflyer zijn goed, maar jouw 2 eerstgenoemden zijn 4 en 5. Dus:quote:Op vrijdag 9 december 2022 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Raindrops Keep Falling On My Head - BJ Thomas
Before The Next Teardrop Falls - Freddy Fender
Drop It - Scoop
Nee, geen drops of Pierrot…quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dacht nog aan Bonnie St. Claire - Droog je Tranen Pierrot. Weet niet of die ooit de lijst heeft gehaald
En dat maakt 6.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Shirley Bassey telt zeker niet mee?
Manfred Manns Earth band - Haha Said the Clown
Everly Brothers - Cathy's Clown
Je ken t niet allemaal bijhouden hier.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die vraag is gisteren nog geweest en was waarom ik een vraag stelde over Michel Fugain en de Big Bazar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |