Aangaande dit mopper ik mee. Goed punt!quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
En ze stoppen 's nachts, zodat je gewoon kan slapen zonder wat te missen.
De nachtelijke top 2000 uren zijn mijn favoriete urenquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Procentueel gezien valt dat echt enorm mee.
En ze stoppen 's nachts, zodat je gewoon kan slapen zonder wat te missen.
Hoe kun je dan nog functioneren binnen een gezin, na een aantal nachten T2000 luisteren/hier meeposte n?quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De nachtelijke top 2000 uren zijn mijn favoriete uren
Ik heb ook een aantal jaren vooral 's nachts geluisterd en vond dat inderdaad ook de fijnste uren. Maar toen zat ik in een ritme van weinig slaap en was het juist daarom heerlijk dat er 's nachts iets leuks was. (Olympische Spelen aan het andere eind van de wereld was bijvoorbeeld ook geweldig).quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hoe kun je dan nog functioneren binnen een gezin, na een aantal nachten T2000 luisteren/hier meeposte n?
Als je de rest van het jaar de lat niet te hoog legt valt het niet zo opquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hoe kun je dan nog functioneren binnen een gezin, na een aantal nachten T2000 luisteren/hier meeposte n?
Jaquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De nachtelijke top 2000 uren zijn mijn favoriete uren
Zorgen dat je gezin ook meedoetquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Geen liefhebber van die lijzige zeikstem…quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:24 schreef Cassa95 het volgende:
Voor de liefhebbers, vandaag uit: MEAU · Song · 2022 (Meau - Avond)
De heer des huizes begrijpt niks van mijn T2000 fascinatie...quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zorgen dat je gezin ook meedoet
@:Viv kijkt net zo goed mee en ons dochtertje vermaakt zich wel een paar uurtjes als pa en ma nog als een zombie in bed liggen in de ochtend
Ook geen fan van the Smiths?quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen liefhebber van die lijzige zeikstem…
En zo niet nog groter gedrocht dan wat ze al gemaakt heeft. Alles aan Meau staat me tegenquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:24 schreef Cassa95 het volgende:
Voor de liefhebbers, vandaag uit: MEAU · Song · 2022 (Meau - Avond)
Alleen Utrechtersquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Herhaalde oproep: zijn er nog Utrechters in de zaal die zin hebben om dinsdag met Pippie Scotten, Gale Boetticher en mij te Top 2000-pubquizzen? Het is vanaf 8u s avonds (start om half 9) in cafe Hoffman.
Wil je hiermee zeggen dat Utrechtenaren niet mogen? Dat kan anno 2022 écht niet meer.quote:
Ik zeg dat gewoon jaquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat Utrechtenaren niet mogen? Dat kan anno 2022 écht niet meer.
Dan spelen WE natuurlijk gewoon de halve finalequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Herhaalde oproep: zijn er nog Utrechters in de zaal die zin hebben om dinsdag met Pippie Scotten, Gale Boetticher en mij te Top 2000-pubquizzen? Het is vanaf 8u s avonds (start om half 9) in cafe Hoffman.
Dan ben ik nog niet welkom dusquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee Eindhovenaren zijn ook welkom hoor ;-)
Helmond, Valkenswaard, Deurne, Woensel, Knegtsel, Eersel, Zijtaart. Allemaal prima.quote:
Boeit dat voetbal wat! ;-)quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan spelen WE natuurlijk gewoon de halve finale
Someren ook dusquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Helmond, Valkenswaard, Deurne, Woensel, Knegtsel, Eersel, Zijtaart. Allemaal prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |