Het is geen vonnis, het is een beschikking.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:09 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Dan heb je zelf het vonnis toch nog wel, zeker bij zo'n grote overwinning. Die hangt ongetwijfeld ingelijst boven je nest.
Het was dus geen dagvaarding. Jij hebt de rechter middels een verzoekschrift verzocht om de agent uit zijn functie te ontheffen en de rechter vond dat allemaal prima. De bewuste agent is vervolgens ook niet in hoger beroep gegaan of zo.. Mjah.. BS.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het is geen vonnis, het is een beschikking.
Wat als iedereen hier een reptiel is en @Ixnay de enige menselijke user is?quote:Op donderdag 8 december 2022 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Het is een complot van de reptielen om deze uitspraak geheim te houden zodat hij zijn gelijk niet kan halen op het fok forum
quote:Op donderdag 8 december 2022 20:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat als iedereen hier een reptiel is en @:ixnay de enige menselijke user is?
[ afbeelding ]
But so much funquote:Op donderdag 8 december 2022 20:14 schreef Sodemieters het volgende:
Zullen we de trol gewoon met rust laten?
Heel benieuwd nu. Het wordt steeds exotischerquote:Op donderdag 8 december 2022 20:25 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Het was dus geen dagvaarding. Jij hebt de rechter middels een verzoekschrift verzocht om de agent uit zijn functie te ontheffen en de rechter vond dat allemaal prima. De bewuste agent is vervolgens ook niet in hoger beroep gegaan of zo.. Mjah.. BS.
Geef het zaaknummer van je "beschikking" nou maar gewoon.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het staat volgens mij niet op rechtspraak. Punt.
je stelt alleen vragen...quote:Op donderdag 8 december 2022 20:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat als iedereen hier een reptiel is en @:ixnay de enige menselijke user is?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2022 20:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Godgloeiende, zijn ze nou helemaal belazerd!? Waarom worden die rechtse figuren toch altijd voorgetrokken in dit land?quote:Op donderdag 8 december 2022 21:23 schreef trein2000 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)door-rood-licht.html
Uitgesteld. Jammer.
Ik vraag mij bij dit soort zaken altijd af waarom je het zou willen uitstellen. Het is ondertussen een jaar geleden, het is niet alsof er nog nieuw forensisch onderzoek moet worden gedaan, dan wil je toch gewoon de pleister eraf trekken ipv je nog 4 maanden afvragen of je gratis kost en inwoning krijgt?quote:Op donderdag 8 december 2022 21:23 schreef trein2000 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)door-rood-licht.html
Uitgesteld. Jammer.
Maar je kan ongetwijfeld vertellen bij welke rechtbank en op welke datum het vonnis is uitgesproken. Toch?quote:Op donderdag 8 december 2022 19:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het staat volgens mij niet op rechtspraak. Punt.
Weet je hoe ik weet dat je liegt?quote:Op donderdag 8 december 2022 20:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Kan heel veel zijn, van hopen dat de publiciteit overwaait tot een advocaat die ziek geworden is.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vraag mij bij dit soort zaken altijd af waarom je het zou willen uitstellen. Het is ondertussen een jaar geleden, het is niet alsof er nog nieuw forensisch onderzoek moet worden gedaan, dan wil je toch gewoon de pleister eraf trekken ipv je nog 4 maanden afvragen of je gratis kost en inwoning krijgt?
Ik mis vast iets heel simpels.
Ze hebben geprobeerd om mij om te kopen.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Weet je hoe ik weet dat je liegt?
Als de overheid fout geweld van de politie zou proberen te verbergen met samenspraak van rechters, dan zou je heel hard huilie doen ipv dit laffe gedoe.
Natuurlijk kan ik dat.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:50 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Maar je kan ongetwijfeld vertellen bij welke rechtbank en op welke datum het vonnis is uitgesproken. Toch?
Wat is daar fantasie aan. Beschikking ligt hier.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:39 schreef -river- het volgende:
[..]![]()
![]()
Man man man wat een fantasie heb jij.
Er staan 2 fouten in.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:25 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Het was dus geen dagvaarding. Jij hebt de rechter middels een verzoekschrift verzocht om de agent uit zijn functie te ontheffen en de rechter vond dat allemaal prima. De bewuste agent is vervolgens ook niet in hoger beroep gegaan of zo.. Mjah.. BS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |