Volgens mij kon ik vanochtend Mars ook al duidelijk waarnemenquote:
Het is "nooit"quote:Op woensdag 7 december 2022 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Dat duurte lang,
zo haalen we de 5000 nooid
Doe niet zo raar zeg, we leven in een comsumptiemaatschappij.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:49 schreef pullup het volgende:
We gaan voor kwaliteit menson, zonder kwaliteit is het leven niets waard
Zonder muziek ook nietquote:Op woensdag 7 december 2022 20:49 schreef pullup het volgende:
We gaan voor kwaliteit menson, zonder kwaliteit is het leven niets waard
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar zeg, we leven in een comsumptiemaatschappij.
Dus kwantiteit.
Jij als Amsterdammert moet dat weten
Hoeveel dezelfde winkels heb je daar ook al weer?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]Niet, wij Amsterdammerts zijn pure kwaliteitmensen
De prul sturen we weg
Meer kwaliteitswinkels dan in de rest van het landquote:Op woensdag 7 december 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel dezelfde winkels heb je daar ook al weer?
En hoeveel kwaliteitswinkels gaan er weg?
Die er dus niet meer zijnquote:Op woensdag 7 december 2022 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Meer kwaliteitswinkels dan in de rest van het land
Nutellawinkels?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Meer kwaliteitswinkels dan in de rest van het land
Ik was nooit zo van dat pakket bezorg gedoe maar je ontkomt er godverdomme niet meer aanquote:Op woensdag 7 december 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel dezelfde winkels heb je daar ook al weer?
En hoeveel kwaliteitswinkels gaan er weg?
We hebben zoveel dat we alle toeristen en andere boeren ook nog wat gunnenquote:
KaasBoerenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben zoveel dat we alle toeristen en andere boeren ook nog wat gunnen
Nutella voor de toeristen en pannenkoeken voor de boerenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben zoveel dat we alle toeristen en andere boeren ook nog wat gunnen
Toeristen mogen alleen kaas vreten !!!quote:Op woensdag 7 december 2022 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nutella voor de toeristen en pannenkoeken voor de boeren
Nou ja, het kan wel, maar je moet beter je best doen.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was nooit zo van dat pakket bezorg gedoe maar je ontkomt er godverdomme niet meer aan
Nee dat houden we lekker zelfquote:Op woensdag 7 december 2022 21:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Toeristen mogen alleen kaas vreten !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |