quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Heel je huis volgehangen met aangespoelde rommelquote:Op woensdag 7 december 2022 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jutter noemen ze dat toch? Allemaal aangespoelde troep mee naar huis nemen.
Staat dat niet heel mooi naast je Lego bootje?quote:Op woensdag 7 december 2022 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Heel je huis volgehangen met aangespoelde rommel
neequote:Op woensdag 7 december 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat dat niet heel mooi naast je Lego bootje?
Tikje dom tikje irritantquote:
Hem gaat ze niet trekken neequote:
Hardlopen is lifequote:
HÉ! Wel koude koffie hé!quote:Op woensdag 7 december 2022 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Espresso martini zonder alcohol. Dus gewoon koffie?
een kouwe kletsquote:
Heerlijk een brisket makenquote:Op woensdag 7 december 2022 19:39 schreef DKUp het volgende:
Barbecuen ook zoiets triest, een man die nooit wat doet en wel rauw of verbrand vlees durft op te dienen.
Kankerverwekkend
Waarvan?quote:Op woensdag 7 december 2022 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heb je een streamertip in deze bange dagen?
We hopen dat Sersjio meeleestquote:
Hij mauwt wel veel.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:38 schreef Joop_W het volgende:
Wat een korte mauwen overhemd voor een date trouwens.
13 in een dozijn dorpquote:
Ik probeer Netflix al bij te benen. Sorryquote:Op woensdag 7 december 2022 19:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maakt niet uit Disney+, Harry Potter lalalala
Shots firedquote:Op woensdag 7 december 2022 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Echt niet, gewoon in de vijftig. Geeft verder niet, maar tė makkelijk, kale.
Daar zie ik niks boeiends meer eigenlijkquote:Op woensdag 7 december 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik probeer Netflix al bij te benen. Sorry
Ik ga in mei 3 weken naar Marokkoquote:Op woensdag 7 december 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Elke 2 maanden op vakantie yes please
Ik ook niet, maar ik kijk weinig dus kan nog even vooruit.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar zie ik niks boeiends meer eigenlijk
Lijkt me wel logisch dat ze zich zo voelt maar waarom deel je dit op tvquote:Op woensdag 7 december 2022 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze was heel verdrietig door haar zus die zwanger werd. SAD
Kwam er nog al verrot uitquote:Op woensdag 7 december 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch dat ze zich zo voelt maar waarom deel je dit op tv
Specs Joopquote:Op woensdag 7 december 2022 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Deze twee komen inderdaad uit het oosten, merk je aan alles.
Eensquote:Op woensdag 7 december 2022 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
Winet vind ik op zich nog best leuk eigenlijk
Eerste keer in haar leven dat ze uit haar comfort zone komtquote:Op woensdag 7 december 2022 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
Ja mee eens. Komt gewoon lekker normaal en nuchter over.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
ze zit ook zo raar met bolle rug en dat hoofd hangendquote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Dit domme wijf met een jongen en open blouse en borsthaar en eisen dat meisje op haar eetpatroon moet letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |