abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 7 december 2022 @ 18:57:24 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_206985576
Hoi Hoi. Ik zie altijd bij de info-balie van een bep supermarkt echt een leuke meid he. Nu zit ik te bedenken, zou het raar zijn als ik vraag of ze vrijgezel is of als iets koop bij de info en daarna mijn nummer op een papiertje geef en dan kijk of ze er iets meedoet
VIND WEL ENG :o
Hoe zouden jullie het doen?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_206985608
Fooi geven en vragen of ze even haar nummer achter op het bonnetje schrijft. En dan regel je een date om haar uit elkaar te trekken.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 7 december 2022 @ 19:02:24 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_206985647
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:59 schreef Halcon het volgende:
Fooi geven en vragen of ze even haar nummer achter op het bonnetje schrijft. En dan regel je een date om haar uit elkaar te trekken.
zou jij dat durven
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_206985649
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:59 schreef Halcon het volgende:
Fooi geven en vragen of ze even haar nummer achter op het bonnetje schrijft. En dan regel je een date om haar uit elkaar te trekken.
Maar dan heb je dus al betaald voor de doensten en kun je net zo goed naar de wallen.
pi_206985700
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:02 schreef smizy het volgende:

[..]
Maar dan heb je dus al betaald voor de doensten en kun je net zo goed naar de wallen.
De 12e van de dag bij een dikke Ghanese of de eerste die dag bij een lekker kassameisje... ik zou het wel weten :+
  woensdag 7 december 2022 @ 19:08:52 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206985736
"He schatje, niet om op te scheppen, maar ik ben dus mod op fok."
Dat moet toch wel genoeg zijn om haar over te halen?
pi_206985766
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:08 schreef herverwijderd het volgende:
"He schatje, niet om op te scheppen, maar ik ben dus mod op fok."
Dat moet toch wel genoeg zijn om haar over te halen?
Al stokslobberend de winkel uit..
  Spellchecker woensdag 7 december 2022 @ 19:11:05 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206985774
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:57 schreef Paul het volgende:
Hoi Hoi. Ik zie altijd bij de info-balie van een bep supermarkt echt een leuke meid he. Nu zit ik te bedenken, zou het raar zijn als ik vraag of ze vrijgezel is of als iets koop bij de info en daarna mijn nummer op een papiertje geef en dan kijk of ze er iets meedoet
VIND WEL ENG :o
Hoe zouden jullie het doen?
Kletsmajoors bestellen.
pi_206985776
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
De 12e van de dag bij een dikke Ghanese of de eerste die dag bij een lekker kassameisje... ik zou het wel weten :+
True maar met TS zijn angsten wel hogere winkans
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 7 december 2022 @ 19:16:49 #10
269689 crew  Viv
pi_206985854
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:57 schreef Paul het volgende:
Hoi Hoi. Ik zie altijd bij de info-balie van een bep supermarkt echt een leuke meid he. Nu zit ik te bedenken, zou het raar zijn als ik vraag of ze vrijgezel is of als iets koop bij de info en daarna mijn nummer op een papiertje geef en dan kijk of ze er iets meedoet
VIND WEL ENG :o
Hoe zouden jullie het doen?
Als een voormalig kassameisje van de info-balie zou ik willen adviseren om het allebei niet te doen. ;)

Vragen of iemand vrijgezel is, is veels te recht voor zijn raap in deze setting. Ik zou echt not amused geweest zijn als iemand me op mijn werk zo voor het blok zou zetten. :{

En een briefje toeschuiven zegt in feite "Ik ben niet dapper genoeg om met een meisje te praten".
pi_206985859
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:02 schreef Paul het volgende:

[..]
zou jij dat durven
Ja. Komt denk ik ook beter over dan te vragen of ze vrijgezel is of een briefje geven. Je weet ook meteen waar je aan toe bent.

Het komt ook spontaner over dan een briefje dat je thuis al hebt geschreven.
  woensdag 7 december 2022 @ 19:21:42 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206985930
Ik zou eerst eens proberen een praatje met haar te maken. Als ze positief en meegaand reageert vraag je haar nummer.
pi_206985939
ONZ is elders.
pi_206985963
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:21 schreef Hexagon het volgende:
Ik zou eerst eens proberen een praatje met haar te maken. Als ze positief en meegaand reageert vraag je haar nummer.
Dit. Even blijven hangen, beetje kletsen. En dan aanvoelen of zij het ook leuk vindt
Alius aliud dicit
pi_206985987
Goed idee Paul, dat nummer.

Heel veel succes!
pi_206986104
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:02 schreef Paul het volgende:

[..]
zou jij dat durven
Hoe deden wij dat anders dan 40 jaar geleden?
Houd wel in de gaten dat ze overdreven vriendelijk moeten zijn van hun baas.
  Spellchecker woensdag 7 december 2022 @ 19:47:20 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206986373
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:33 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Hoe deden wij dat anders dan 40 jaar geleden?
Houd wel in de gaten dat ze overdreven vriendelijk moeten zijn van hun baas.
Hopelijk heeft ze een noodknop :+
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 7 december 2022 @ 19:49:00 #18
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_206986412
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:16 schreef Viv het volgende:

[..]
Als een voormalig kassameisje van de info-balie zou ik willen adviseren om het allebei niet te doen. ;)

Vragen of iemand vrijgezel is, is veels te recht voor zijn raap in deze setting. Ik zou echt not amused geweest zijn als iemand me op mijn werk zo voor het blok zou zetten. :{

En een briefje toeschuiven zegt in feite "Ik ben niet dapper genoeg om met een meisje te praten".
kreeg je vaak boys aan de kassa die op je waren
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 7 december 2022 @ 19:57:49 #19
269689 crew  Viv
pi_206986623
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:49 schreef Paul het volgende:

[..]
kreeg je vaak boys aan de kassa die op je waren
Als dat zo was, dan durfden ze dat niet te zeggen. |:)
pi_206986691
Niet haar twee maanden stalken en zo aan haar boodschappenmandjeinhoud haar relatiestatus en cyclus kunnen deduceren :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  woensdag 7 december 2022 @ 20:05:26 #21
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_206986798
Eerst realistisch afvragen of ze "in your league" is.

Bij kassameisje denk ik zelf aan een meid van 15-22 jaar. Een Paul is vaak 35+, maar dat hoeft niet. Vraag jezelf af of je qua maturity niet te ontwikkeld bent voor dit kassameisje.

Verder is ze op haar werk en is ze dus bezig. Houd daar rekening mee en vraag haar als er geen andere klanten en/of collega's in de buurt zijn. Stel ze wijst je move af en je komt haar in de toekomst tegen in dezelfde winkel kan dat voor ongemakkelijke situaties zorgen. Als je in een klein dorp zit en je hebt weinig opties denk dan goed na of je een optie 2 winkel hebt waar je de komende tijd naartoe kan. Niet dat zij je iedere dag ziet en denkt "daar heb je hem weer".

Dan je move. Koop inderdaad iets bij haar. Al is het een tegoedbon, cadeaubon of een prepaidkaart. Zorg dat je een pen en een bonnetje bij de hand hebt om dat nummer op te schrijven, dat is handiger dan meteen je phone in haar handen te duwen. Als je hebt afgerekend vraag je aan het einde of ze nog een nummer heeft. Als ze niet wil of zegt dat ze een vriend heeft zeg je fijne avond of fijne dag nog loop je gewoon rustig weg.

De meeste vrouwen vinden het niet vervelend en voelen zich gevleid als je haar nummer vraagt. Ook als ze een vriend heeft of geen behoefte heeft. Tenzij je een creep XXL bent. Vraag jezelf dus goed af hoe je overkomt op haar. Je moet je move ook afstemmen op wat voor soort vrouw/meisje het is. Komt ze rustig/introvert/verlegen over moet je dit voorzichtiger aanpakken. Is het een vrouw die heel uitgesproken/spontaan/extravert is dan kun je wat meer je meest mannelijke versie zijn en dat zal zij eerder waarderen dan het introverte/timide type vrouw.

Succes in ieder geval.
pi_206987012
ik spreek uit ervaring dat die kassa meiden niet te houden zijn in bed

ik heb er een keer 1 geregeld

ik wist dat ze er was die dag dus had echt super strakke t-shirt aan gedaan waar me guns goed in uit kwamen daardoor had ik haar zo geregeld
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 7 december 2022 @ 20:17:25 #23
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_206987046
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:05 schreef Ixnay het volgende:
Eerst realistisch afvragen of ze "in your league" is.

Bij kassameisje denk ik zelf aan een meid van 15-22 jaar. Een Paul is vaak 35+, maar dat hoeft niet. Vraag jezelf af of je qua maturity niet te ontwikkeld bent voor dit kassameisje.

Verder is ze op haar werk en is ze dus bezig. Houd daar rekening mee en vraag haar als er geen andere klanten en/of collega's in de buurt zijn. Stel ze wijst je move af en je komt haar in de toekomst tegen in dezelfde winkel kan dat voor ongemakkelijke situaties zorgen. Als je in een klein dorp zit en je hebt weinig opties denk dan goed na of je een optie 2 winkel hebt waar je de komende tijd naartoe kan. Niet dat zij je iedere dag ziet en denkt "daar heb je hem weer".

Dan je move. Koop inderdaad iets bij haar. Al is het een tegoedbon, cadeaubon of een prepaidkaart. Zorg dat je een pen en een bonnetje bij de hand hebt om dat nummer op te schrijven, dat is handiger dan meteen je phone in haar handen te duwen. Als je hebt afgerekend vraag je aan het einde of ze nog een nummer heeft. Als ze niet wil of zegt dat ze een vriend heeft zeg je fijne avond of fijne dag nog loop je gewoon rustig weg.

De meeste vrouwen vinden het niet vervelend en voelen zich gevleid als je haar nummer vraagt. Ook als ze een vriend heeft of geen behoefte heeft. Tenzij je een creep XXL bent. Vraag jezelf dus goed af hoe je overkomt op haar. Je moet je move ook afstemmen op wat voor soort vrouw/meisje het is. Komt ze rustig/introvert/verlegen over moet je dit voorzichtiger aanpakken. Is het een vrouw die heel uitgesproken/spontaan/extravert is dan kun je wat meer je meest mannelijke versie zijn en dat zal zij eerder waarderen dan het introverte/timide type vrouw.

Succes in ieder geval.
goede tips _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 7 december 2022 @ 20:17:44 #24
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_206987053
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:15 schreef Jahr00n het volgende:
ik spreek uit ervaring dat die kassa meiden niet te houden zijn in bed

ik heb er een keer 1 geregeld

ik wist dat ze er was die dag dus had echt super strakke t-shirt aan gedaan waar me guns goed in uit kwamen daardoor had ik haar zo geregeld
:')
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_206987262
Misschien als je 15 jaar jonger was. Nu ben je te oud.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')