Volgensd e poster van vorig jaar, maar misschien dat die dit jaar op netflix kwam x)quote:Op woensdag 7 december 2022 17:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh dacht dat die van vorig jaar was .... nee leuk, nog meer Queen meuk
Had wel de meest prominente/iconische scene in de film, in mijn lijst is ie ook flink gestegen sinds die film.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja oke, maar had niet verwacht dat ie dan zou blijven hangen
Ikkequote:Op woensdag 7 december 2022 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben er hier nog mensen op Earth & Fire gestemd?
Ik heb hier eerlijk gezegd nooit veel aan gevonden.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima lied dit maar plaats 7 is wel wat hoog he. Dat outro is wel genot
Dat lijkt me sterk, die hype heb ik nergens gehoord.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:21 schreef Cee het volgende:
Ik bereid me voor op een herintreding van het boerenlied.
In ieder geval al een paar jaar, maar eerst altijd op vrijdag dacht ik. Geen idee waarom de stemweek nu op woensdag al sluitquote:Op woensdag 7 december 2022 17:21 schreef Gunner het volgende:
is het altijd zo (vroeg) dat de top 10 bekend is na het sluiten van het stemmen?
Was vorig jaar zelfs een uur na het einde van de stemperiode bekend (nu 2 uur). Ja dus.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:21 schreef Gunner het volgende:
is het altijd zo (vroeg) dat de top 10 bekend is na het sluiten van het stemmen?
Helquote:
God bewaar mequote:Op woensdag 7 december 2022 17:23 schreef BillDauterive het volgende:
Straks komt Claudia de Breij weer terug in de top 5
JAAAAAAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |