Ik hoop maar dat je een redelijk frisse schoen overhebt danquote:Op woensdag 7 december 2022 17:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Running up that hill
Vreet mn schoen op als t niet zo is
Staan er tenminste leuke nummers op uren die ik wel luisterquote:Op woensdag 7 december 2022 17:18 schreef Evenstar het volgende:
Het zijn wel verdomd zaaddodende nummers allemaal.
Eigenlijk niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus... opties:
- Radar Love op 5
- Fleetwood Mac top 5 in
- Russians/Running Up That Hill in de Top 5 (lijkt me sterk)
Zien we nog andere opties?
True truequote:Op woensdag 7 december 2022 17:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Staan er tenminste leuke nummers op uren die ik wel luister
Het zijn 3 liedjes in de categorie 'wel mooi' en 2 liedjes in de categorie 'beetje saai'quote:Op woensdag 7 december 2022 17:18 schreef Evenstar het volgende:
Nog een zekere baas van de Muppets.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus... opties:
- Radar Love op 5
- Fleetwood Mac top 5 in
Meat Loaf lijkt me onwaarschijnlijk he?quote:Op woensdag 7 december 2022 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus... opties:
- Radar Love op 5
- Fleetwood Mac top 5 in
Het is een vrij suffe Top 10 voorlopig inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:18 schreef Evenstar het volgende:
Hoe is die eigenlijk van een steady 60-80 naar het randje van de top 10 gegaanquote:Op woensdag 7 december 2022 17:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Lof of my Life vind ik wel een vrij matige voor in de top 10
Lijkt me ook onwaarschijnlijk. Mij lijkt Go Your Own Way op 5 het meest waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 december 2022 17:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Radar Love denk ik niet, er zijn ook al 2 nrs GE minder in de lijst..de George hype is even minder
Was iets te vroeg voor de dodenbonus denk ikquote:Op woensdag 7 december 2022 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Meat Loaf lijkt me onwaarschijnlijk he?
quote:Op woensdag 7 december 2022 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe is die eigenlijk van een steady 60-80 naar het randje van de top 10 gegaan
Of Songbirdquote:Op woensdag 7 december 2022 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me ook onwaarschijnlijk. Mij lijkt Go Your Own Way op 5 het meest waarschijnlijk
Oja die hebben we ook nog.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Meat Loaf lijkt me onwaarschijnlijk he?
Die film was nog van dit jaar toch? Of kwam die dit jaar op netflixquote:Op woensdag 7 december 2022 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
'Opeens'quote:Op woensdag 7 december 2022 17:20 schreef Evenstar het volgende:
Ja, waar komt de bonus voor Queen opeens vandaag? Is dat nummer ergens gebruikt ofzo?
Ik gok door de film Bohemian Rhapsody. Toen ontstond er echt een gigantische Queen hypequote:Op woensdag 7 december 2022 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, die zou ook nog kunnen, maar moet daarvoor wel een hele grote sprong maken natuurlijkquote:
Oh dacht dat die van vorig jaar was .... nee leuk, nog meer Queen meukquote:Op woensdag 7 december 2022 17:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die film was nog van dit jaar toch?
Misschien omdat ze onlangs nog in Nederland optraden.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:20 schreef Evenstar het volgende:
Ja, waar komt de bonus voor Queen opeens vandaag? Is dat nummer ergens gebruikt ofzo?
Is tijdens de filmbonus gebeurd. Maar ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat die zo onderhand eens zou gaan zakken. Is niet eens van de 10 beste Queen-nummers.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |