abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206985239
quote:
80s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:28 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Je post boven deze weerspreekt dat ;)
Neehoor, maar ik snap dat jij dat graag zo ziet.

Ik stel voor dat je mijn post nog is leest.
pi_206985280
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:33 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je weet dat de algemene concencus over die massavernietigingswapens was dat ze er niet waren en de VS illegaal een oorlog begon? Weet je waar je dit allemaal kon lezen? Westerse media. Zelfs ten tijde van de inval.

En alles wat je niet uit komt af doen als propaganda is nogal een dooddoener. De feiten spreken voor zich.
Ja na de inval. Op het moment zelf werden de beelden van Powell met zn nepflesje overal afgebeeld. Dus je moet altijd rekening houden met propaganda, zeker tijdens een oorlog.
  woensdag 7 december 2022 @ 18:41:02 #103
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_206985309
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:35 schreef Shotty het volgende:

[..]
Neehoor, maar ik snap dat jij dat graag zo ziet.

Ik stel voor dat je mijn post nog is leest.
Gedaan, maar dat was niet nodig.
Daarnaast is er geen sprake van iets graag zien, dus dat snap je verkeerd.
pi_206985465
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is niet zo moeilijk en dat deel ik graag met je: op het moment dat Putin zonder enige aanleiding (en nee de zogenaamde aanleidingen van bepaalde mensen ter rechter zijde zijn geen echte aanleidingen) het soevereine land Oekraïne binnenviel, was voor mij heel simpel Rusland de agressor en fout. Daar zit geen enkele nuance in.
Dat Rusland de aanstichter is van deze oorlog is volgens mij ook niet geprobeerd te ontkennen, tenminste niet door mij. Ik zie simpelweg de noodzaak niet om daarom nu mee te doen aan allerlei verheerlijking van Oekraïne, met vlaggen en allerlei andere propaganda en symboliek. Ik vind Oekraïne net zoals Rusland een onaangenaam Oostblokland, waar ik nog niet dood zou willen worden gevonden. En het allerbelangrijkste vind ik dat er geen derde wereldoorlog uitbreekt. Hoe ze verder deze oorlog oplossen, ik hoop altijd nog via diplomatie en zo min mogelijk slachtoffers.
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik bedoel dat ik het niet ga doen omdat je zo doorzichtig bent als glas.
'Je voert kulverhalen aan de lopende band'
'Ik hoef niets te bewijzen, het is overduidelijk'
'Je bent zo doorzichtig als glas'

Jammer meid, je komt dus echt niet verder dan wat ad hominems.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:33 schreef Shotty het volgende:

[..]
je beschuldigd andere mensen van wat je zelf doet: totaal aan 1 kant staan.

Rusland pleegt genocide. Dat jij dat voor jezelf ontkent omdat je graag de Russische acties goedpraat doet daar niets van af.
Ik heb het zowel niet over genocide als over Russische acties gehad, laat staan dat ik deze onderwerpen dus kan ontkennen of goedpraten. Hoe kom je hier ineens bij? Als je een normale discussie wilt is het wellicht handig om niet lukraak dingen bij anderen in de mond te gaan leggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206985485
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:41 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Gedaan, maar dat was niet nodig.
Daarnaast is er geen sprake van iets graag zien, dus dat snap je verkeerd.
Normaal werkt het dan zo dat je quote wat je daadwerkelijk bedoeld. Graag verneem ik waar beide posts, die beide van mij zijn trouwens, elkaar tegenspreken.
  woensdag 7 december 2022 @ 18:54:00 #106
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_206985524
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:51 schreef Shotty het volgende:

[..]
Normaal werkt het dan zo dat je quote wat je daadwerkelijk bedoeld. Graag verneem ik waar beide posts, die beide van mij zijn trouwens, elkaar tegenspreken.
Je leest maar zelf even terug, het is vrij duidelijk. En anders negeer je het gewoon, mij ook goed ^O^
  woensdag 7 december 2022 @ 19:04:55 #107
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_206985677
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het is dan ook een rookgordijn. Dat het land corrupt is (en nog altijd aanzienlijk minder dan z'n boze buurman) is iets om rekening mee te houden, maar geen steekhoudend argument tegen bijvoorbeeld sancties. Laat staan dat het een illegale (poging tot) annexatie relativeert.

Het is het volwassen equalevent van "ja maar hij is ook stom want.. "
Kritiek hebben op de aard en geschiedenis van dit type verkiezingen en erop wijzen dat de winnaar niet brandschoon is zegt natuurlijk niets over mijn opvattingen over de tot op heden contraproductieve sancties, de onwettige inval van Rusland en de horreur die de Oekraïense bevolking treft.
  Forum Admin woensdag 7 december 2022 @ 19:08:11 #108
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206985725
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:04 schreef Smegma. het volgende:

[..]
Kritiek hebben op de aard en geschiedenis van dit type verkiezingen en erop wijzen dat de winnaar niet brandschoon is zegt natuurlijk niets over mijn opvattingen over de tot op heden contraproductieve sancties, de onwettige inval van Rusland en de horreur die de Oekraïense bevolking treft.
Maar die opvatting heerste al voor deze oorlog. Het is ook een van de redenen va de terughoudendheid. Het is verder niet relevant voor het conflict.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206985758
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Maar die opvatting heerste al voor deze oorlog. Het is ook een van de redenen va de terughoudendheid. Het is verder niet relevant voor het conflict.
Zelensky krijgt de prijs voor zijn daden en woorden tijdens deze oorlog, niet vanwege zijn corruptie bestrijding. Het is niet moeilijker dan dat en het is niet eens een waardeoordeel van Time omdat het hier gaat om de persoon die de meeste impact heeft gehad, niet of die impact goed of slecht was.
pi_206985788
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Zelensky krijgt de prijs voor zijn daden en woorden tijdens deze oorlog, niet vanwege zijn corruptie bestrijding. Het is niet moeilijker dan dat en het is niet eens een waardeoordeel van Time omdat het hier gaat om de persoon die de meeste impact heeft gehad, niet of die impact goed of slecht was.
Een prijs? Hij krijgt helemaal geen prijs, mallerd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 7 december 2022 @ 19:12:31 #111
480574 Smegma.
pi_206985797
quote:

[..]
Maar als impact het criterium zou zijn, moet het dan niet weer Poetin zijn die zou winnen? Door de door hem bevolen inval van Oekraïene is de wereld in rep en roer, zijn geopolitieke panelen aan het schuiven. Het lijkt er, ook historisch, wel op dat een persoon die aan 'de goede kant' staat de verkiezing wint. Daarover merk ik dan weer op dat een goed mens zijn en corrupt niet allebei tegelijkertijd kan.
pi_206985809
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:12 schreef Smegma. het volgende:

[..]
Maar als impact het criterium zou zijn, moet het dan niet weer Poetin zijn die zou winnen? Het lijkt er, ook historisch, wel op dat een persoon die aan 'de goede kant' staat de verkiezing wint. Daarover merk ik dan weer op dat een goed mens zijn en corrupt niet allebei tegelijkertijd kan.
Die heeft hem al eens gewonnen dus je hebt ongelijk. Net zoals Trump Persoon van het jaar was en die is ook niet bepaald een goed mens te noemen.

Impact klopt overigens in mijn optiek.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2022 19:14:52 ]
pi_206985818
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat Rusland de aanstichter is van deze oorlog is volgens mij ook niet geprobeerd te ontkennen, tenminste niet door mij. Ik zie simpelweg de noodzaak niet om daarom nu mee te doen aan allerlei verheerlijking van Oekraïne, met vlaggen en allerlei andere propaganda en symboliek. Ik vind Oekraïne net zoals Rusland een onaangenaam Oostblokland, waar ik nog niet dood zou willen worden gevonden. En het allerbelangrijkste vind ik dat er geen derde wereldoorlog uitbreekt. Hoe ze verder deze oorlog oplossen, ik hoop altijd nog via diplomatie en zo min mogelijk slachtoffers.
[..]
'Je voert kulverhalen aan de lopende band'
'Ik hoef niets te bewijzen, het is overduidelijk'
'Je bent zo doorzichtig als glas'

Jammer meid, je komt dus echt niet verder dan wat ad hominems.
[..]
Ik heb het zowel niet over genocide als over Russische acties gehad, laat staan dat ik deze onderwerpen dus kan ontkennen of goedpraten. Hoe kom je hier ineens bij? Als je een normale discussie wilt is het wellicht handig om niet lukraak dingen bij anderen in de mond te gaan leggen.
je probeert de acties van Rusland goed te praten. dat jij graag zou verzwijgen dat Rusland genocide pleegt, doet niets af van het feit dat ze dat doen, of van het feit dat jij de acties van Rusland probeert goed te praten.
  woensdag 7 december 2022 @ 19:14:24 #114
480574 Smegma.
pi_206985824
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Die heeft hem al eens gewonnen dus je hebt ongelijk. Net zoals Trump Persoon van het jaar was en die is ook niet bepaald een goed mens te noemen.
Ik denk dat zowel jouw als mijn opvatting er niet zo toe doet. Het gaat mij om de criteria die TIME hanteert.
  Forum Admin woensdag 7 december 2022 @ 19:14:54 #115
pi_206985830
quote:

[..]
Ook dat, maar ik probeer (waarschijnlijk tegen beter weten in) tegen onzin in te gaan.

Wat jij al aangeeft is ook precies de reden waarom bijvoorbeeld Putin, Hitler en Stalin er ook op hebben gestaan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206985834
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:14 schreef Smegma. het volgende:

[..]
Ik denk dat zowel jouw als mijn opvatting er niet zo toe doet. Het gaat mij om de criteria die TIME hanteert.
En die stellen nergens dat het gaat om goed of slecht zie de lijst van winnaars.
pi_206985839
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ook dat, maar ik probeer (waarschijnlijk tegen beter weten in) tegen onzin in te gaan.

Wat jij al aangeeft is ook precies de reden waarom bijvoorbeeld Putin, Hitler en Stalin er ook op hebben gestaan.
U probeert ijzer met handen te breken ;)
  woensdag 7 december 2022 @ 19:16:19 #118
480574 Smegma.
pi_206985845
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En die stellen nergens dat het gaat om goed of slecht zie de lijst van winnaars.
Is de impact op de wereld van Poetin dit jaar niet groter dan die van Zelensky?
pi_206985858
^O^

Gefeliciteerd Zelensky!

Nou hoop ik dat je na de oorlog dan ook nog genoeg moed, motivatie en energie over zal hebben om iets te doen om je verkiezingsbeloften in te lossen. Want er zal niks terecht gaan komen van een aansluiting bij de EU als de corruptie en de financiële positie van je land niet gezuiverd wordt.
pi_206985871
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:16 schreef Smegma. het volgende:

[..]
Is de impact op de wereld van Poetin niet groter dan die van Zelensky?
Dat is maar net hoe je het bekijkt, denk ik. Zonder Zelensky maar met een Yanukovich, denk ik, was deze oorlog na een week voorbij geweest als het al een week had geduurd.
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 19:19:16 #121
5428 crew  miss_sly
pi_206985886
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:16 schreef Smegma. het volgende:

[..]
Is de impact op de wereld van Poetin dit jaar niet groter dan die van Zelensky?
In dit geval is de PotY toegekend aan Zelensky and the spirit of Ukraïne.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Forum Admin woensdag 7 december 2022 @ 19:19:24 #122
pi_206985888
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:12 schreef Smegma. het volgende:

[..]
Maar als impact het criterium zou zijn, moet het dan niet weer Poetin zijn die zou winnen? Door de door hem bevolen inval van Oekraïene is de wereld in rep en roer, zijn geopolitieke panelen aan het schuiven. Het lijkt er, ook historisch, wel op dat een persoon die aan 'de goede kant' staat de verkiezing wint. Daarover merk ik dan weer op dat een goed mens zijn en corrupt niet allebei tegelijkertijd kan.
Natuurlijk niet. Omdat Zelensky z'n rug recht heeft gehouden is Rusland (met het tweede leger van de wereld..)in elkaar gedonderd/aan het donderen met enorme implicaties op economisch, geopolitiek etc vlak als gevolg.
  woensdag 7 december 2022 @ 19:20:30 #123
480574 Smegma.
pi_206985908
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. Omdat Zelensky z'n rug recht heeft gehouden is Rusland (met het tweede leger van de wereld..)in elkaar gedonderd/aan het donderen met enorme implicaties op economisch, geopolitiek etc vlak als gevolg.
Momenteel verdient Rusland geld aan de oorlog, specifieker de sancties. Hoe vergaat het 'het westen'?
pi_206985913
quote:
80s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:54 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Je leest maar zelf even terug, het is vrij duidelijk. En anders negeer je het gewoon, mij ook goed ^O^
oftewel, je verkoopt onzin. dank voor de verduidelijking!
  woensdag 7 december 2022 @ 19:20:54 #125
480574 Smegma.
pi_206985916
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
In dit geval is de PotY toegekend aan Zelensky and the spirit of Ukraïne.
Joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')