Was toch onzin?quote:
Zelf opgestapt of weggepest al dan niet beide...quote:Op woensdag 7 december 2022 16:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hahaha die zijn zelf weggerend
Ik dacht het ook al... rot maar op met je Info trekkenquote:
dit is een beetje wonderlijkquote:Op woensdag 7 december 2022 16:52 schreef Seattle het volgende:
Waaaaaarom vind ik Bern zo’n engerd???!! Is het zijn blik. Zijn het die ingehouden emoties? Is het het feit dat hij gymleraar is? Of alles bij elkaar?
Denk alles. Het is gewoon een staatsidioot...nou dat.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:52 schreef Seattle het volgende:
Waaaaaarom vind ik Bern zo’n engerd???!! Is het zijn blik. Zijn het die ingehouden emoties? Is het het feit dat hij gymleraar is? Of alles bij elkaar?
Bern doet op dit stuk helemaal niets verkeerd.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:52 schreef Seattle het volgende:
Als er één daar is die de Feboslijmert zou moeten zijn is het Bern welquote:Op woensdag 7 december 2022 16:52 schreef Seattle het volgende:
dat ---keurrrig--- woorrrd---voorrr----woorrrd----geprrraat---alsof---hij---over---elk----woorrrd---na---moet---denkenquote:
Ja, eigenlijk wel . Maar zo’n gymleraar die iets te graag meiden helpt bij bok springen enzooooquote:
Soms wel 3 seconde pauze tussen 'n woordquote:Op woensdag 7 december 2022 16:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat ---keurrrig--- woorrrd---voorrr----woorrrd----geprrraat---alsof---hij---over---elk----woorrrd---na---moet---denken
Klopt was een idee van de nieuwe manager...quote:Op woensdag 7 december 2022 16:52 schreef Aggie46 het volgende:
Bern: het is een heel spontaan idee van ons.
Fluistert erachter: maar niet heus.
Meh, die redflag heb ik niet. Ik vind hem meer een irritante eco-vrijgevochten eeuwige student.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel . Maar zo’n gymleraar die iets te graag meiden helpt bij bok springen enzoooo
Haha nou zover had ik dan weer niet nagedacht..quote:Op woensdag 7 december 2022 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meh, die redflag heb ik niet. Ik vind hem meer een irritante eco-vrijgevochten eeuwige student.
Die naar gestikte was ruikt en altijd te laat is, altijd op de fiets komt en gekke recepten heeft. Waar het altijd koud en klam is binnen en die lekker in de regen gaat wandelen op zondag.
Of de touwen je graag 'n kontje/zetje wil gevenquote:Op woensdag 7 december 2022 16:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel . Maar zo’n gymleraar die iets te graag meiden helpt bij bok springen enzoooo
Verplichte testimonials waren er altijd al in BB's , hier is alleen geen DBK waar ze info moeten spuienquote:Op woensdag 7 december 2022 16:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dat opgelegde vind ik altijd zo saai.
quote:Op woensdag 7 december 2022 16:55 schreef Seattle het volgende:
[..]
Haha nou zover had ik dan weer niet nagedacht..
Ugh jaquote:Op woensdag 7 december 2022 16:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of de touwen je graag 'n kontje/zetje wil geven
Meer TV momentjes generen om het verhaal van de deelnemers te vertellen. Storytelling.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verplichte testimonials waren er altijd al in BB's , hier is alleen geen DBK waar ze info moeten spuien
Kleine kabouter intrigantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |