Dit is wel waar ja. Daarom probeer ik altijd zoveel mogelijk de bewoners te citeren.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, met dit soort dingen voed je hier sommige enorm en wordt het een waarheid..
Het is goed joh , geeft niet . Klaarquote:
Ja en nee, het is jammer dat dit soort dingen niet kunnen omdat anderen er weer poep van maken.quote:
Kan ik het nog verwijderen of gaat dat niet?quote:Op woensdag 7 december 2022 16:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is goed joh , geeft niet . Klaar
lekker laten staan niks mis meequote:Op woensdag 7 december 2022 16:25 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Kan ik het nog verwijderen of gaat dat niet?
Nee joh, het is goed zoquote:Op woensdag 7 december 2022 16:25 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
laat het verder gewoon gaanquote:Op woensdag 7 december 2022 16:25 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat ook..quote:Op woensdag 7 december 2022 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda en Djedi zijn echt mega nep aan het klieren. Wanda zit echt enorm op mijn irritatiespier met haar neppe gelach en rare ''grappen''.
Iedereen kan toch horen dat haar gelach niet ''echt'' is? OF ligt dit echt aan mij?
Misschien kan hij Isaac vragen danquote:
Oh nu welquote:Op woensdag 7 december 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
wow hij kan wel stofzuigen
nou ja soort van
ik wil hunnie zo weinig mogelijk horen, ik hoor liever het geluid van die stofzuigerquote:Op woensdag 7 december 2022 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda en Djedi zijn echt mega nep aan het klieren. Wanda zit echt enorm op mijn irritatiespier met haar neppe gelach en rare ''grappen''.
Iedereen kan toch horen dat haar gelach niet ''echt'' is? OF ligt dit echt aan mij?
rupie moet dweilen voor godquote:Op woensdag 7 december 2022 16:27 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien kan hij Isaac vragen dan
Op kantoor of waar?quote:
kantoorquote:Op woensdag 7 december 2022 16:29 schreef engine het volgende:
[..]
Op kantoor of waar?
De stoere bink mag natuurlijk niet met een dweil gezien worden.
net als die kampers zegt isaakquote:Op woensdag 7 december 2022 16:29 schreef puzziepie het volgende:
Tiano : Hey Vanaf nu schoenen uit tog
Pff daar had ik voor bedankt.quote:
Eindelijk iemandquote:
Ik zie Tiano er ook voor aanquote:Op woensdag 7 december 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
net als die kampers zegt isaak
Ze vervelen zich de tyfus..en WandaWaffel kan geen seconde stilte hebben of ze moet het vullen met giebelen en alles volgen becommentaren wat er maar in haar blikveld komt..quote:Op woensdag 7 december 2022 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
Nu je het zegt... geluid van de stofzuiger. Ik kan dat op zich wel hebben. Wat ik dus echt verschrikkelijk vind is fluiten. Bij BB vorig jaar en dit jaar floten de bewoners nog wel eens. Dat deed zoveel pijn aan mijn oren. Moet toegeven dat ik hier nu nog geen enkele keer last van heb gehad. Of ze fluiten niet, of de microfoons pakken dat niet zo scherp op.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik wil hunnie zo weinig mogelijk horen, ik hoor liever het geluid van die stofzuiger
ze fluiten hier ookquote:Op woensdag 7 december 2022 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu je het zegt... geluid van de stofzuiger. Ik kan dat op zich wel hebben. Wat ik dus echt verschrikkelijk vind is fluiten. Bij BB vorig jaar en dit jaar floten de bewoners nog wel eens. Dat deed zoveel pijn aan mijn oren. Moet toegeven dat ik hier nu nog geen enkele keer last van heb gehad. Of ze fluiten niet, of de microfoons pakken dat niet zo scherp op.
Nog niet gemerkt gelukkig.quote:
klopt, en het grootste probleem zit em in het feit dat het allemaal nog “meiden” zijn en geen “vrouwen” zoals ze dat wel zouden moeten zijn op die leeftijdquote:Op woensdag 7 december 2022 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eindelijk iemand![]()
Net zoals ze ''leuk doet met de meiden''.... Ze doet zooo nep vrolijk en nep populair. Ik denk, of weet bijna zeker, dat als ze deze houding los laat en misschien iets minder loopt te schelden en te bashen op anderen.. dat ze best een leuk mens kan zijn.
Ik moet soms lachen om haar sarcastische humor. Misschien is Wanda enorm onzeker en wil ze per sé de powervrouw zijn die ''lekker gezellig met de meiden '' is. Terwijl ze misschien beter ''one of the guys'' kan zijn.
Het is een beetje alsof ze echt een bepaald type wil zijn, een rol speelt.
Eigenlijk is het gewoon echt jammer. Zeker als je dat contrast ziet met haar insta.
Ohw deze keer wel voor de groep.. nou nou de Pot wordt de helftquote:Op woensdag 7 december 2022 16:44 schreef Dotteke het volgende:
We hebben post zegt Isaak en loopt weg naar de brievenbus
Dat zou een stunt zijn, denk eerder een opdracht of zo.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw deze keer wel voor de groep.. nou nou de Pot wordt de helft
Zelf opgestapt of weggepest al dan niet beide...quote:Op woensdag 7 december 2022 16:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hahaha die zijn zelf weggerend
dit is een beetje wonderlijkquote:Op woensdag 7 december 2022 16:52 schreef Seattle het volgende:
Waaaaaarom vind ik Bern zo’n engerd???!! Is het zijn blik. Zijn het die ingehouden emoties? Is het het feit dat hij gymleraar is? Of alles bij elkaar?
Denk alles. Het is gewoon een staatsidioot...nou dat.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:52 schreef Seattle het volgende:
Waaaaaarom vind ik Bern zo’n engerd???!! Is het zijn blik. Zijn het die ingehouden emoties? Is het het feit dat hij gymleraar is? Of alles bij elkaar?
Bern doet op dit stuk helemaal niets verkeerd.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:52 schreef Seattle het volgende:
Als er één daar is die de Feboslijmert zou moeten zijn is het Bern welquote:Op woensdag 7 december 2022 16:52 schreef Seattle het volgende:
dat ---keurrrig--- woorrrd---voorrr----woorrrd----geprrraat---alsof---hij---over---elk----woorrrd---na---moet---denkenquote:
Ja, eigenlijk welquote:
Soms wel 3 seconde pauze tussen 'n woordquote:Op woensdag 7 december 2022 16:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat ---keurrrig--- woorrrd---voorrr----woorrrd----geprrraat---alsof---hij---over---elk----woorrrd---na---moet---denken
Klopt was een idee van de nieuwe manager...quote:Op woensdag 7 december 2022 16:52 schreef Aggie46 het volgende:
Bern: het is een heel spontaan idee van ons.
Fluistert erachter: maar niet heus.
Meh, die redflag heb ik niet. Ik vind hem meer een irritante eco-vrijgevochten eeuwige student.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar zo’n gymleraar die iets te graag meiden helpt bij bok springen enzoooo
Haha nou zover had ik dan weer niet nagedacht..quote:Op woensdag 7 december 2022 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meh, die redflag heb ik niet. Ik vind hem meer een irritante eco-vrijgevochten eeuwige student.
Die naar gestikte was ruikt en altijd te laat is, altijd op de fiets komt en gekke recepten heeft. Waar het altijd koud en klam is binnen en die lekker in de regen gaat wandelen op zondag.
Of de touwen je graag 'n kontje/zetje wil gevenquote:Op woensdag 7 december 2022 16:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar zo’n gymleraar die iets te graag meiden helpt bij bok springen enzoooo
Verplichte testimonials waren er altijd al in BB's , hier is alleen geen DBK waar ze info moeten spuienquote:Op woensdag 7 december 2022 16:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dat opgelegde vind ik altijd zo saai.
quote:Op woensdag 7 december 2022 16:55 schreef Seattle het volgende:
[..]
Haha nou zover had ik dan weer niet nagedacht..
Ugh jaquote:Op woensdag 7 december 2022 16:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of de touwen je graag 'n kontje/zetje wil geven
Meer TV momentjes generen om het verhaal van de deelnemers te vertellen. Storytelling.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verplichte testimonials waren er altijd al in BB's , hier is alleen geen DBK waar ze info moeten spuien
Kleine kabouter intrigantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |