tsja je kunt je ook afvragen waarom zij bij hem blijftquote:Op woensdag 7 december 2022 15:43 schreef Seattle het volgende:
Elke keer ook dat naar beneden halen van KimD over haar zgn straattaal of dat ie telkens tegen een muur lult. Als hij haar zo vreselijk vindt waarom is hij dan met haar?
Ze pikt het gelukkig niet helemaal, maar ik hoop dat ze op een dag zegt zak maar in de strontquote:Op woensdag 7 december 2022 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat zo min. Dat zij dat allemaal pikt snap ik niet.
Nee, maar ze pikt best veel hij zeikt haar echt helemaal afquote:Op woensdag 7 december 2022 15:49 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze pikt het gelukkig niet helemaal, maar ik hoop dat ze op een dag zegt zak maar in de stront
Klopt, misschien is ze het gewend dat kerels haar zo behandelen. Maar ze pikt het ook weer niet. Dat is het gekke.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
tsja je kunt je ook afvragen waarom zij bij hem blijft
Ja, klopt. Tenenkrommendquote:Op woensdag 7 december 2022 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar ze pikt best veel hij zeikt haar echt helemaal af
Als je Bern weg wil pesten dan is het niet handig dat je vriendin met hem die activiteit organiseert waarna groepsapplausquote:Op woensdag 7 december 2022 15:37 schreef Seattle het volgende:
KimD helemaal enthousiast en Jeff zegt dat het min of meer dat het zijn idee is. Walgelijke vent
Helemaal mee eens!quote:
Bern heeft voornamelijk Sasha en Wandaquote:Op woensdag 7 december 2022 15:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je Bern weg wil pesten dan is het niet handig dat je vriendin met hem die activiteit organiseert waarna groepsapplaus
Ik vind dat niet mooi als je zo figuur hebt zo kort rokje aan te doen.quote:
en dan krijg je van die clashes zoals een paar dagen geleden. so be it, lekker tegen elkaar schreeuwen en zo.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:50 schreef Seattle het volgende:
[..]
Klopt, misschien is ze het gewend dat kerels haar zo behandelen. Maar ze pikt het ook weer niet. Dat is het gekke.
Bij die clashes kan ze hem wel aan. Ze is in staat om hem helemaal over de rooie te krijgen. Andersom ook trouwens, hij krijgt haar ook over de rooie.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan krijg je van die clashes zoals een paar dagen geleden. so be it, lekker tegen elkaar schreeuwen en zo.
Ik bedoelde haar gezichtquote:Op woensdag 7 december 2022 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi als je zo figuur hebt zo kort rokje aan te doen.
Je kan er soms niets aan doen dat je dik bent maar je kan je er wel naar kleden.
Bij bepaalde bewegingen die ze maakt in deze rok zie je die vetkwabbels heen en weer schudden.
Een mooie lange broek die iets wijder is beter staan .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |