Je bedoelt dan een monnikquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat valt me nog mee, ik denk dan eerder aan kloosterbroeders
(maar ik bedoelde natuurlijk het mannelijke equivalent van zuster
)
Komt goed. Je hebt weken geoefendquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ][/url]
Vanavond naar de kerk! Ben benieuwd, beetje zenuwachtig
Speciaal voor jou dan:quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:47 schreef Jimbo het volgende:
zusters
in elke vorm van het woord behalve die bloedgerelateerde
Rip kerstplannenquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:08 schreef dud0r het volgende:
Laten we vandaag thoughts and prayers sturen naar vriendje @:jimbo die ziek is
Kan je mooi op vreten als je weer beter bentquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rip kerstplannen
wel een goede 6kg vlees over nu
bijna alles al klaargemaakt nu, maar vreten gaat wel lukken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je mooi op vreten als je weer beter bent
Dus je hebt je smaak gelukkig nog welquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bijna alles al klaargemaakt nu, maar vreten gaat wel lukken.
Straks de 2e ronde ribben erin gooien, dan vanavond de bavette op de pan en nomnomnom
Grotendeel, mn vriendin niet tho (haha had ze al niet omdat ze op mij valt, makkelijke inkopper)quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus je hebt je smaak gelukkig nog wel
Zit er toch niet op te wachtenquote:
pics van de dochten in kwestie? (mits 16+ natuurlijk)quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:31 schreef DaMart het volgende:
Wij hebben morgen ook wat meer eten bij de brunch per persoon. Het bezoek is ziek, waarschijnlijk vorige week aangestoken door mijn dochter.
Dan moet je nog even 15 jaar wachtenquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pics van de dochten in kwestie? (mits 16+ natuurlijk)
Oefquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je nog even 15 jaar wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |