quote:Op woensdag 7 december 2022 15:20 schreef Charmian het volgende:
ben ergens wel blij dat ik met mn dikke reet in een bureaustoel zit nu ipv wat ik op de streams zie
moet zo nog even wat hout hakkenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:20 schreef Charmian het volgende:
ben ergens wel blij dat ik met mn dikke reet in een bureaustoel zit nu ipv wat ik op de streams zie
Huh? Wat een speculaties of heb je hun hierover horen praten?quote:Op woensdag 7 december 2022 15:17 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Opgelet heb ik zeker maar als Jeff en Kim spelen dat Brrn aan haar heeft gezeten, ze zijn rr gek genoeg voor. Jeff wil hem dood toch.
Ga jij eens even terug in je bunker aub met je rare uitspraken.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:17 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Opgelet heb ik zeker maar als Jeff en Kim spelen dat Brrn aan haar heeft gezeten, ze zijn rr gek genoeg voor. Jeff wil hem dood toch.
Ze heeft tenminste tietenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:10 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
nu wanda over de tieten van (?) die bewegen tijdens het sporten?
wat een raar wijf joh
Nou zeg dat.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
Djedi zegt dat long COVID onzin is.
Die maakt vrienden bij de kijkers
Met een chagrijnige bek.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou zeg dat.
En op je 24ste al het uitgezakte figuur hebben met idem dito actief zijn van een vrouw in de zestig is lekker normaal
Jeff heeft een half uur geleden gezegdquote:Op woensdag 7 december 2022 15:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga jij eens even terug in je bunker aub met je rare uitspraken.
Manmanman. Doe normaal.
Ja zegt ze: dan ben je al zó ver!quote:Op woensdag 7 december 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
Wanda
als je babbel en wendy uit elkaar haalt
hebben ze niks meer
ze hebben niemand
Zeg dat even recht in het gezicht van Sashaquote:Op woensdag 7 december 2022 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
die staat nog steeds te schreeuwenquote:
Dat is wel heel ver gezochtquote:Op woensdag 7 december 2022 15:17 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wanda verrgeet dat haar groepje erg klein wordtquote:Op woensdag 7 december 2022 15:23 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja zegt ze: dan ben je al zó ver!
Ik denk: huh?? Hoezo joh? Waar ben je dan ver mee. Zijn ook maar twee spelers toch?
Bern heeft alleen aan Sas gezeten met haar eigen toestemming.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:17 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zolang KimK maar niet meedoet in haar misschien te strakke outfitquote:Op woensdag 7 december 2022 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
die staat nog steeds te schreeuwen
Maakt het niet oké inderdaad maar op deze manier dingen typen en uit de context halen is zéker niet oke.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff heeft een half uur geleden gezegd
die moet dood en in gesprekje met Isaac en Kim D
maar das natuurlijk niet letterlijk zo
Maakt het niet ok maar hij gaat daar niemand vermoorden
Die gozer zit vol met grootspraak, best irritant wel.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff heeft een half uur geleden gezegd
die moet dood en in gesprekje met Isaac en Kim D
maar das natuurlijk niet letterlijk zo
Maakt het niet ok maar hij gaat daar niemand vermoorden
wtf? compleet van het padjequote:Op woensdag 7 december 2022 15:10 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
nu wanda over de tieten van (?) die bewegen tijdens het sporten?
wat een raar wijf joh
OMG , zijn er best wel wat daar die zo denkenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
Nou echt hèquote:Op woensdag 7 december 2022 15:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeg dat even recht in het gezicht van Sasha
zou prima bij Wanda kunnen gaan zittenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gozer zit vol met grootspraak, best irritant wel.
Maar Jeff heeft dat wel gezegd , en dat was best nasty hoe hij dat zeiquote:Op woensdag 7 december 2022 15:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga jij eens even terug in je bunker aub met je rare uitspraken.
Manmanman. Doe normaal.
Alleen over Kimmie ,Djedi en Jappiequote:Op woensdag 7 december 2022 15:26 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda kan sowieso nooit wat positiefs zeggen over een andere bewoner. Bizar.
Zij leeft op het speelplein.
ik hoop dat haar vrienden buiten ook de ogen geopend zijnquote:Op woensdag 7 december 2022 15:26 schreef Moeraskat het volgende:
Djedi zelf heeft long Macciequote:Op woensdag 7 december 2022 15:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou zeg dat.
En op je 24ste al het uitgezakte figuur hebben met idem dito actief zijn van een vrouw in de zestig is lekker normaal
Gooi het dan tenminste in de context op internet Ipv op deze manier.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Jeff heeft dat wel gezegd , en dat was best nasty hoe hij dat zei
Waarom . het zijn niet voor niets vrienden en ze zitten allemaal in een spelquote:Op woensdag 7 december 2022 15:27 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik hoop dat haar vrienden buiten ook de ogen geopend zijn
blaffende honden bijten nietquote:Op woensdag 7 december 2022 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gozer zit vol met grootspraak, best irritant wel.
nee is erg vergezochte speculaasquote:Op woensdag 7 december 2022 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gooi het dan tenminste in de context op internet Ipv op deze manier.
En dat over aan iemand zitten heb ik ze niet horen zeggen. Of dat moet zijn geweest toen ik weer hard zat te niezen.
Speculaasquote:Op woensdag 7 december 2022 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is erg vergezochte speculaas
Is altijd al zoquote:Op woensdag 7 december 2022 15:28 schreef patrick37 het volgende:
Wat is dat?
Beste deelnemers,stilte tijdens het roken.
Is dat altijd zo en waarom in godsnaam?
mja, ze kunnen haar nu 24/7 zien.. hoe debiel ze is.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom . het zijn niet voor niets vrienden en ze zitten allemaal in een spel
Alleen over haar eigen neppe kliekje maar zelfs die fakkelt ze geregeld afquote:Op woensdag 7 december 2022 15:26 schreef Moeraskat het volgende:
ahhh ik heb nog speculaasjes, goed om die dikke reet in stand te houdenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is erg vergezochte speculaas
quote:Op woensdag 7 december 2022 15:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ahhh ik heb nog speculaasjes, goed om die dikke reet in stand te houden
Ja. Nu is Zoë weer de pispaalquote:Op woensdag 7 december 2022 15:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alleen over haar eigen neppe kliekje maar zelf die fakkelt ze geregeld af
is een shirtje van haarquote:
Potver die heb ik dus gemistquote:Op woensdag 7 december 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
is een shirtje van haar
maar deze vind ik mwaaa
gisteravond had ze een donkerblauwe aan die is wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |