Niks nieuws. Maddy heeft het ook gezegd vorige maand.quote:
Ahhhhhquote:Op woensdag 7 december 2022 13:59 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi is een verschrikkelijk kutkind die je het liefst niet komt ophalen op school waarna ze drie uur in de zeikende regen staat
Het eerste was te horen: Managerquote:
het zal je vriendin maar zijn, dan schaam je je toch helemaal kapot wat Wanda er allemaal uitkraamt in de loods? Over haar privéleven, over anderen en helemaal het geroddel. Dat heeft niets met het spel te maken, dat is gewoon asociaal gedragquote:Op woensdag 7 december 2022 14:00 schreef Chanel5 het volgende:
Smerig wijf die Wanda en haar clubje ook.
De uitspraken die af en toe van die kant hoort, niet te zuinig.
Oohno doet me denken aan utopia die het ook op de stream gooiden. De cos heeft toen de meest rare dingen voor ze besteld.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:59 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey roept het wachtwoord bij Bol even op stream.
Manager met een hoofdletter en een getal erachter
Heb het idee dat ze thuis ‘papa’s kleine meid’ is, en nu zien ze wat een naar kind ze eigrnlijk hebbenquote:
Gadverdamme gewoonquote:Op woensdag 7 december 2022 14:00 schreef Chanel5 het volgende:
Smerig wijf die Wanda en haar clubje ook.
De uitspraken die af en toe van die kant hoort, niet te zuinig.
Dat was lachen toenquote:Op woensdag 7 december 2022 14:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Oohno doet me denken aan utopia die het ook op de stream gooiden. De cos heeft toen de meest rare dingen voor ze besteld.
Manager3008quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
naakte erikquote:Op woensdag 7 december 2022 14:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik beeldend ingesteld ben
Ook een beelddenkerquote:Op woensdag 7 december 2022 14:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik beeldend ingesteld ben
quote:Op woensdag 7 december 2022 14:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Manager3008Idd zoiets hoorde ik ook, maar dan weet je alsnog de inlognaam niet, dus is ook niet meteen een drama.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet handig om het op stream te roepen in ieder gevalWelk?
Waarom zeggen ze dat niet over Eunice,Isaac of Marciano die hebben toch ook hun kinderen achter gelaten?quote:Op woensdag 7 december 2022 13:52 schreef ledn81 het volgende:
Wanda : "Dan kan Wendy lekker kerst thuis vieren met de kinderen""
Kenzi : "echt he"
Djedi : "Ik zou dr uitkotsen als het mijn moeder was"
Isaac ziet zijn kinderen ook vaker niet dan wel dus ja...quote:Op woensdag 7 december 2022 14:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dat niet over Eunice,Isaac of Marciano die hebben toch ook hun kinderen achter gelaten?
Hier in Lelystad is het droog. 7 graden en straks regenquote:
Ja! Dat was leuk om te zienquote:Op woensdag 7 december 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
Moraima helemaal enthousiast over de badminton rakets
Zag wat vlokken naar beneden komen toen die meiden naar binnen liepenquote:Op woensdag 7 december 2022 14:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hier in Lelystad is het droog. 7 graden en straks regen
Misschien heeft iemand roos?quote:Op woensdag 7 december 2022 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag wat vlokken naar beneden komen toen die meiden naar binnen liepen
was al eerder besteldquote:Op woensdag 7 december 2022 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar geen eten, wel speelgoed?
Babbel zei net het regentquote:Op woensdag 7 december 2022 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag wat vlokken naar beneden komen toen die meiden naar binnen liepen
Dat ze dat toestaan, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:24 schreef Charmian het volgende:
ist vandaag nationale fluisterdag of zo
Irritant!quote:Op woensdag 7 december 2022 14:24 schreef Charmian het volgende:
ist vandaag nationale fluisterdag of zo
Vanmiddag zei ik dacht Erik dat ze er vandaag 100 dagen inzitten.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:25 schreef Hoempah het volgende:
In het begin de dagen dat hun erin zitten op mijn opnames gelijk gezet. Maar nu denken ze er pas morgen 100 dagen te zitten terwijl het er al 100 zijn.
Jeff heeft altijd gelijk dus hoe kan ie dan een miskoop doenquote:Op woensdag 7 december 2022 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Jef een GJ badmintonnen, maar de bal is niet goed
ik ben aan het werk en denk elke keer dat geluid is uitgevallen, kijk op de streams is het een fluisterfrenzyquote:Op woensdag 7 december 2022 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze dat toestaan, onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |