Doe Djedi maar 'n rode kaartquote:Op woensdag 7 december 2022 13:52 schreef ledn81 het volgende:
Wanda : "Dan kan Wendy lekker kerst thuis vieren met de kinderen""
Kenzi : "echt he"
Djedi : "Ik zou dr uitkotsen als het mijn moeder was"
Dat soort uitspraken gaan wel te ver. Laat iemands kinderen erbuitenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:52 schreef ledn81 het volgende:
Babs deed zelfs een openlijk toneelstukje naar Zoe dus die heeft op haar gestemd hoorquote:Op woensdag 7 december 2022 13:53 schreef D. het volgende:
[..]
ik dacht dat het Zoe’s aanname was vsn wie de atemmen waren
doen ze ook niet over Isaakquote:Op woensdag 7 december 2022 13:54 schreef engine het volgende:
Laf om moeders of het moeder zijn erbij te halen.
Dat vind ik ook laf , maar het zegt niets over de moeder of moedersquote:Op woensdag 7 december 2022 13:54 schreef engine het volgende:
En ondertussen schamen Djedi’s ouders zich kapot voor hun dochterquote:Op woensdag 7 december 2022 13:52 schreef ledn81 het volgende:
Wanda heeft veel verstand van koken, van het leven, hoge opleiding, net taalgebruik. Wat een vreselijke vrouw is dat. Die moet echt een keer op het matje geroepen worden over haar taalgebruikquote:Op woensdag 7 december 2022 13:54 schreef greysbones het volgende:
wanda
hij begon eigenlijk goed
maar kreeg het te hoog in de bol
af en toe komt er wat zinnigs uit die dame
Geen idee. Mirthe weet het wel in ieder geval.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
doen ze ook niet over Isaak
of Tiano
of Eunice
vraag me af of ze wel weten dat Eunice jonge kinderen heeft
ik mag het toch hopenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:56 schreef D. het volgende:
[..]
En ondertussen schamen Djedi’s ouders zich kapot voor hun dochter
Snap die Wanda echt niet. Ze is zo heftig in uitspraken en gestook en daarmee echt niet populair ook buiten de loods volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:54 schreef engine het volgende:
die hoort ook net nergens bijquote:Op woensdag 7 december 2022 13:56 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee. Mirthe weet het wel in ieder geval.
Afgunst. Djedi is echt z'n naar kind.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook laf , maar het zegt niets over de moeder of moeders
Het is afgunst en/of schapengedrag
het is dat dit ook in de COS hoortquote:Op woensdag 7 december 2022 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
Ieder normaal functionerend mens zou gelijk moeten kotsen als je langer dan vijf minuten in die kamer zou verblijven
Wat ook te triest voor woorden is natuurlijk. Dan ben je zelf geen haar beter.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Snap die Wanda echt niet. Ze is zo heftig in uitspraken en gestook en daarmee echt niet populair ook buiten de loods volgens mij.
Zag dat haar insta heel actief gemonitord word en gelimiteerd in reacties. Zal best een hoop nare opmerkingen krijgen daar ook.
Het getal hebben we niet gehoordquote:Op woensdag 7 december 2022 13:59 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey roept het wachtwoord bij Bol even op stream.
Manager met een hoofdletter en een getal erachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |