Wendy zei: van wie komen nou die 2 stemmen.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:17 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Of ze bedoelt dat ze toch nog 2e is geëindigd
Wat een schaapquote:Op woensdag 7 december 2022 13:18 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey heeft dus helemaal niet op Zoe gestemd
Erg logisch om dat na het stemmen te doenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Morgen om 11 uur samen komen dan gaat Isaac bekend maken hoe hij het wil gaan aanpakken
Realistisch, maar jammer voor onsquote:Op woensdag 7 december 2022 13:18 schreef spapaars het volgende:
Ze zullen het niet hardop zeggen maar zullen Zoë gewoon te dom vinden voor die functie.
Zal denken dat Isaac zijn kruid kan gaan verschieten daar waar ie nu nog speels kan bewegen zonder verantwoordelijkhedenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:17 schreef freaky40 het volgende:
Dan heeft Jeff toch op Isaac gestemd, kan me niet voorstellen dat 1 van 2 stemmen van hem zijn.
Het was ook totaal niet geloofwaardig. Maar ik denk dat ze daar in januari weer staat hoor, dat zelfinzicht ontbreekt totaal bij dat kind.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:18 schreef spapaars het volgende:
Ze zullen het niet hardop zeggen maar zullen Zoë gewoon te dom vinden voor die functie.
Code van het kantoorquote:Op woensdag 7 december 2022 13:20 schreef Dotteke het volgende:
Een enveloppe voor de manager ligt klaar
Als je eerlijk bent is dat natuurlijk ook zo, maar ik gunde het haar meerquote:Op woensdag 7 december 2022 13:18 schreef spapaars het volgende:
Nou ja dom ,maar natuurlijk is dat niets voor haar. Maar iets meer stemmen had ze wel verdiend vind ikquote:Op woensdag 7 december 2022 13:18 schreef spapaars het volgende:
Het kan ook eigenlijk gewoon niet want je bent ook vertrouwenspersoon met bijhorende verantwoordelijkhedenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:18 schreef spapaars het volgende:
Dat er niemand anders was die wilde, nu was het een vooraf een gelopen wedstrijd.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het was ook totaal niet geloofwaardig. Maar ik denk dat ze daar in januari weer staat hoor, dat zelfinzicht ontbreekt totaal bij dat kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |