Plus die duizend euro allemaal weg , en dat in combi met die jas zet wel grote vraagtekens.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat het uberhaupt over die jas…
En denk je nou echt dat die meiden daar dat niet in de gaten hebben?
Het lijkt er wel een beetje of hun hoeveelheid te verdienen geld afhangt van de plannen van de Manager.. sinds Sjeffie's "Elke Dag Volle Tafels, Elke Week Feest" periode vlogen de bedragen omhoogquote:
Nee, altijd die zwarte en ook wel eens een lichte jas, Mirthe had hem gisteravond aan (ik denk dat die ook van Kim is)quote:Op woensdag 7 december 2022 13:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb KimD nooit in een andere jas gezien. Jij wel dan?
ZIt zeker iemand die niet snel kan rekenenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Valt nu nog mee, er kan ook nog een oempa staan die zegt dat ze mogen, duurt nog langer.
een zwarte en zo'n teddystofjas, en daar zie ik haar al weken in lopen, ook al voor jeff manager was...verder interesseert het me geen niksquote:
Haar beentjes zijn dun maar haar gezicht vind ik boller gewordenquote:
Dit wordt geen heibel .quote:Op woensdag 7 december 2022 13:06 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten gewoon zichtbaar voor iedereen daar stemmen, krijg je gegarandeerd mooie heibel.
Ja, en dan Jeff laten beslissen wie het wordtquote:Op woensdag 7 december 2022 13:05 schreef puzziepie het volgende:
Het zou leuk zijn als Zoe evenveel stemmen krijgt als Isaac
maar da kannie
Het kan niet anders dan dat je die neiging hebt als je daar staat en een blik werpt op dat schermquote:Op woensdag 7 december 2022 13:05 schreef puzziepie het volgende:
Ja of in elk geval een heleboelquote:Op woensdag 7 december 2022 13:05 schreef puzziepie het volgende:
maar da kannie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |