Pics van je vriendin om dit te bewijzen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn uitmuntende kleding en vrouwensmaak
Gaat niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pics van je vriendin om dit te bewijzen.
Nee hoor, wel op je poesjequote:Op vrijdag 9 december 2022 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb dr gezien, ik denk wel dat heel fok spontaan begint te kwijlen en een stijfje heeft bij het zien van haar foto.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pics van je vriendin om dit te bewijzen.
Beetje slijmballen zodat ie voortaan wel foto's van zijn nieuwe keuken stuurt?quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb dr gezien, ik denk wel dat heel fok spontaan begint te kwijlen en een stijfje heeft bij het zien van haar foto.
Je kent me, ik ga lekker op keukens..quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje slijmballen zodat ie voortaan wel foto's van zijn nieuwe keuken stuurt?
Meerdere keren per week toch?quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je kent me, ik ga lekker op keukens..
Ga bij Mandemakers werkenquote:Op vrijdag 9 december 2022 17:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je kent me, ik ga lekker op keukens..
On-ver-za-dig-baar!quote:
Vesperquote:
En watte?quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb dr gezien, ik denk wel dat heel fok spontaan begint te kwijlen en een stijfje heeft bij het zien van haar foto.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, Faxie. Gewoon nee.quote:
De kleding die je op die fobo aanhad was zeker nice jaquote:Op vrijdag 9 december 2022 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Die 12 jaar oude foto? Zou er een reden zijn dat er geen meer actuele foto voor in de plaats komt?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:18 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
De kleding die je op die fobo aanhad was zeker nice ja
Nu heb ik een grijze baardquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die 12 jaar oude foto? Zou er een reden zijn dat er geen meer actuele foto voor in de plaats komt?
Merciquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:18 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
De kleding die je op die fobo aanhad was zeker nice ja
En een dad bod?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |