Vast nog meer geslijmquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:20 schreef juul. het volgende:
Ik ben nou toch wel heel benieuwd naar de brief van Babs aan Jeff, was die zo vreemd?
Zou mij erg verbazen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh... dit keer lijkt KimKraak genezen van Marci...
Geloof jij het?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
Laila fluistert vieze dingen/ grapjes in het oor van Mexx?
*ik heb geen slipje aan* en dat Mexx haar type is etc?
Waaaaazig
laila toch iets meet bi dan ze zei?
Duidelijk in de conflict fasequote:
Zininquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Duidelijk in de conflict fase
Wat een toestand![]()
Dit gaat nog wel erger worden zegt mijn gevoel
Martin zegt vaak alleen maar ongepaste dingenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:21 schreef puzziepie het volgende:
Leila zei ongepaste dingen , Martin gaat haar zo ff vertellen wat hij daar van vindt
Ik niet, die Mexx is zo gek als een deur en denkt dat iedereen haar wil. Vanmorgen zat ze een verhaal te vertellen dat ze gestalkt werd door een oudere man in Schijndel. Stream werd weggedraaid. Maar ze kwam op mij zo nep over....quote:
Zo!! echt wel !! daarom ben ik ook verbaasd . martin heeft nu wat mensen voor de bus gegooidquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Martin zegt vaak alleen maar ongepaste dingen
Jaquote:
Geef ze dan ook wat te doen, van mijnpart 24 uren rolschaatsen ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een toestand![]()
Mexx heeft normaal altijd zo'n grote bek dus het lijkt wel alsof ze erop kickt dat Martin het even voor haar gaat fixenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
Laila fluistert vieze dingen/ grapjes in het oor van Mexx?
*ik heb geen slipje aan* en dat Mexx haar type is etc?
Waaaaazig
laila toch iets meet bi dan ze zei?
Nee hoor..quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een toestand![]()
Ik begin de geruchten wel steeds meer te gelovenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geef ze dan ook wat te doen, van mijnpart 24 uren rolschaatsen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |