Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat ze ook nog een andere nationaliteit hebben, waar ze zich meer mee identificeren, wat dan weer de oorzaak is van dat gedrag.
Iemand met alleen een Marokkaans paspoort die centrum Den Haag sloopt omdat ZIJN land, N.B., gewonnen heeft, mag ook opbonjouren.
Oftewel, ben je officieel Marokkaan, en verniel je vanuit je Marokkaanse identiteit, Nederlandse zaken, dan mag je weg. En dat geldt dan, wmb, in alle gevallen voor alle Marokkanen, geen onderscheid. Dus ook als je toevallig ook nog een Nederlands paspoort hebt.
ze voegen dan wel bar weinig toe he in positieve zin dus zo raar is die uitspraak niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:54 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.
Gelukkig hebben we Wilders. Die roept zoiets als dit al jaren en jaren. En zijn partij behoort al jaren en jaren tot de grootste van Nederland.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:54 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.
Je mag wat mij betreft alles zeggen, maar dat betekent niet dat het ook gaat gebeuren.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:55 schreef Malavita het volgende:
[..]
ze voegen dan wel bar weinig toe he in positieve zin dus zo raar is die uitspraak niet.
Nou poe hé, die heeft al zó veel bereikt in z'n politieke carrièrequote:Op woensdag 7 december 2022 18:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Wilders. Die roept zoiets als dit al jaren en jaren. En zijn partij behoort al jaren en jaren tot de grootste van Nederland.
nee 42quote:
Nee het gaat natuurlijk nooit gebeuren, het zal alleen bij theoretisch geneuzel op een forum blijven.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
En jij denkt dat Marokko zo'n verdrag met Nederland aan gaat als er überhaupt hier al een meerderheid voor is te vinden?
Ik bedoelde dat het goed is dat gasten waar zij tegenop kijken / zich mee identificeren dit gedrag ook uitkotsen.quote:
waarom kijken ze naar hun op? En als ze dat al deden, dan nu niet meer lijkt mij.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het goed is dat gasten waar zij tegenop kijken / zich mee identificeren dit gedrag ook uitkotsen.
Nee, omdat de omstandigheden niet gelijk zijn. Als een Nederlander een Nederlandse stad sloopt omdat Nederland heeft gewonnen is dat natuurlijk al van de gekke. Als je als Marokkaan in een ander land gaat slopen omdat Marokko heeft gewonnen is dat nog net een tikkie erger. Net als dat ik Feyenoordfans die Rome slopen (geloof na AS Roma - Feyenoord) erger vind dan Feyenoordfans die Rotterdam slopen als Feyenoord verliest.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je zegt dat je voor gelijke straffen bent en daarna kom je met voorbeelden waarbij de persoon met een dubbel paspoort harder gestraft wordt….
Je vraagt het niet aan mij, maar: ja, natuurlijk. Je hebt het dan wel over iets als voetbal, neem ik aan.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En als een Marokkaan helemaal pro Marokko is, maar zich netjes gedraagt. Mag hij dan hier ondanks een Marokkaans paspoort toch van jou blijven?
Dat is mijn punt niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:24 schreef NaarMensje het volgende:
Nou poe hé, die heeft al zó veel bereikt in z'n politieke carrièrenou ja, als jij er maar tevreden mee bent.
Dan is het wachten op de eerste steek/schietpartij.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ze nou elke keer een flinke portie klappen krijgen was het zo afgelopen.
quote:Oud-voetballer Ali Boussaboun: rellen na winst Marokko zijn Westers probleem
In een talkshow van sportwebsite Voetbalzone heeft oud-voetballer Ali Boussaboun zich uitgesproken over de rellen in Nederland na de wedstrijden van Marokko op het WK. De oud-international van Marokko zegt het jammer te vinden dat het vandalisme wordt afgeschilderd als "Marokkanenprobleem".
Boussaboun verbaast zich over de manier waarop gesproken wordt over de rellen. "Alsof dit een nieuw fenomeen is, of zo. Ik heb het nu puur over de rellen. Ajax mag in het centrum het kampioenschap niet meer vieren, waarom niet? Mensen doen net alsof het een nieuw fenomeen is en wat krijg je dan: ‘Het is een Marokkanenprobleem’", aldus de oud-speler van onder meer Feyenoord en FC Utrecht.
Marokko heeft hier weinig mee te maken volgens Boussaboun. "Hooligans heb je in Spanje, Italië, Duitsland, Nederland", betoogt hij. "In Marokko wonen misschien wel 30, 35 miljoen mensen en die zijn allemaal de straat op gegaan: niks gesloopt, niks aan de hand en allemaal blij. Ik zou zeggen: het is een westers probleem."
https://www.nieuwnieuws.n(...)jn-westers-probleem/
Hij heeft wel deels gelijk.quote:
Juist hij heeft deels gelijk. Het is wel degelijk een marokkanenprobleem, dat is er al jaren in het westen. Het probleem is dat het berbers zijn en dus een groep is met laag iq en allerlei gedrags- en mentale issues. Deze berbers in Nederland zijn ze in Marokko zelf ook liever kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hij heeft wel deels gelijk.
Onze politici durven al decennia de marokkanen niet aan te pakken uit angst om voor racist te worden uitgemaakt.
Het is de softe aanpak die ze zo asociaal heeft gemaakt.
Wat zou wel de goede aanpak zijn geweest zonder een racist te zijn?quote:Op donderdag 8 december 2022 15:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hij heeft wel deels gelijk.
Onze politici durven al decennia de marokkanen niet aan te pakken uit angst om voor racist te worden uitgemaakt.
Het is de softe aanpak die ze zo asociaal heeft gemaakt.
Ik heb het nergens over zwaarder straffen. Wat ik bedoel is dat er juist vaak weg gekeken wordt.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat zou wel de goede aanpak zijn geweest zonder een racist te zijn?
Op basis van afkomst iemand zwaarder straffen is gewoon racistisch. Is niet erg. Alleen racisten vinden het vervelend om voor racist uitgemaakt te worden dus durft de andere kant vaak geen repliek te geven
oeps ik deed de aanname dat jij zoals veel andere fokkers ook liever zwaardere straffen voor alleen Marokkanen ziet. Excuusquote:Op donderdag 8 december 2022 17:12 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over zwaarder straffen. Wat ik bedoel is dat er juist vaak weg gekeken wordt.
quote:Op woensdag 7 december 2022 17:55 schreef Malavita het volgende:
ze voegen dan wel bar weinig toe he in positieve zin
Mensen als jullie, echt 🤮quote:Op woensdag 7 december 2022 21:00 schreef SpaceOddity het volgende:
Mijn punt is dat er dus zo te zien aanzienlijk veel mensen zijn die helemaal klaar zijn met de Mocro stront.
Het ging over decennia aan wegkijken uit angst om voor racist te worden uitgemaakt. De PVV bestaat pas 16 jaar en heeft nog nooit geregeerd. Ze zijn alleen korte tijd gedoogpartner van Rutte-1 geweest. Toen zaten ze dus wel aan tafel, maar regeerden niet daadwerkelijk. Op lokaal niveau zitten ze in geen enkel bestuur.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
oeps ik deed de aanname dat jij zoals veel andere fokkers ook liever zwaardere straffen voor alleen Marokkanen ziet. Excuus
Wordt er weggekeken? We hebben een joekel van een partij in de 2de kamer die Marokkanen weg wil hebben. Valt weinig aan weg te kijken![]()
Criminaliteit is al lage tijd aan het dalen dus we zijn toch enigszins de goede weg
Dat heeft zeker wel het nieuws gehaald.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:34 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
Mensen als jullie, echt 🤮
Stel je eens voor dat immigranten hier zo zouden rondmarcheren, dan zouden jullie klaar zijn voor opname gok ik.
Dit was een maandje geleden en haalde het nieuws niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |