google eens op Onverschuldigde betalingquote:Op maandag 5 december 2022 21:10 schreef Aberkullie het volgende:
Krijg zojuist voor de tweede keer deze maand een bedrag op mijn rekening van Leetchi Corp. Een keer 21,34 en een keer 28,91.
Ik heb hier nog nooit van gehoord en via Google vond ik alleen een vage site dat het iets met de Mango te maken heeft maar daar bestel ik nooit.
Ik ben wel blij met gratis geld dus ik voel er weinig voor het terug te storten.
Kan het een rare scam zijn?
Ga voor nog geen ¤50 geen uren bij de bank in de wacht staan, heb wel iets beters te doen met mijn tijd.quote:
Je kunt een mail schrijven en die naar hun verzenden, scheelt je wachttijd.quote:Op maandag 5 december 2022 21:35 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ga voor nog geen ¤50 geen uren bij de bank in de wacht staan, heb wel iets beters te doen met mijn tijd.
Geen chatfunctie?quote:Op maandag 5 december 2022 21:35 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ga voor nog geen ¤50 geen uren bij de bank in de wacht staan, heb wel iets beters te doen met mijn tijd.
Misschien op desktop, zal ik morgen even naar kijken.quote:
Nee, die vond ik eerst ook.quote:Op maandag 5 december 2022 21:42 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Kennelijk een of ander crowd funding ding:
https://www.leetchi.com/en
https://www.bportugal.pt/en/entidadeautorizada/leetchi-corp-saquote:Op maandag 5 december 2022 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, die vond ik eerst ook.
Volgens TS is het Leetchi Corp.
Niet de Mango, maar gewoon Mangopay (die doen o.a. de uitbetalingen van Vinted)quote:Op maandag 5 december 2022 21:10 schreef Aberkullie het volgende:
Krijg zojuist voor de tweede keer deze maand een bedrag op mijn rekening van Leetchi Corp. Een keer 21,34 en een keer 28,91.
Ik heb hier nog nooit van gehoord en via Google vond ik alleen een vage site dat het iets met de Mango te maken heeft maar daar bestel ik nooit.
Ik ben wel blij met gratis geld dus ik voel er weinig voor het terug te storten.
Kan het een rare scam zijn?
Dat komt gewoon in mijn wallet heb mijn rekening nog niet gekoppeld.quote:
Je verwart dit met een kleine afschrijving van een credit card. Storten heeft echt niets met afschrijven te maken.quote:Op maandag 5 december 2022 22:09 schreef sirdanilot het volgende:
Ik vind het wel een lastige zaak. Het kan zijn dat ze een oogje op je rekening hebben en proberen om er geld vanaf te halen door eerst geld te sturen of de rekening wel geldig is.
Maar ja ik weet ook niet wat ik zou doen in dit geval, ik denk dat ik het gewoon even zou afwachten maar misschien moet je niet al je spaargeld op die rekening hebben staan.
Wens hem veel geluk met de leegtequote:Op maandag 5 december 2022 22:58 schreef Sjemmert het volgende:
Toen je vorige maand die keer goed dronken was heb je je ziel verkocht aan de duivel.
Die ¤4,23 pak je toch maar mooi weer eventjes mee!quote:Op maandag 5 december 2022 22:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat komt gewoon in mijn wallet heb mijn rekening nog niet gekoppeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |