En een Jeffs volks/loods lied: 🎵🎶quote:Op maandag 5 december 2022 21:24 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
en een standbeeld
en zijn naam gehouweeld in de muren van de loods
nee gewoon de laatste maand om die 500000 laten strijdenquote:Op maandag 5 december 2022 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
Als het daadwerkelijk stopt en ze 5 ton verdelen... krijgt iedereen bijna 20.000
Ik gun het de meeste daar gewoon niet
Ik zou het wel een geinige twist vinden.quote:
quote:Op maandag 5 december 2022 21:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En een Jeffs volks/loods lied: 🎵🎶
God save our gracious Jeff,
Long live our noble Jeff,
God save the King!🎵🎶
Send Jeff victorious,
Happy and glorious,
Long to reign over us,
God save the King!🎵🎶
Komt nog wel maar het zal wel weer in de tv uitzending zitten.quote:Op maandag 5 december 2022 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het wel een geinige twist vinden.
Maar ik moet natuurlijk wel weten wat Bern geflikt heeft
En van die 20.000 gaat 29% naar de kansspelbelastingquote:Op maandag 5 december 2022 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
Als het daadwerkelijk stopt en ze 5 ton verdelen... krijgt iedereen bijna 20.000
Ik gun het de meeste daar gewoon niet
Mexx mag Tommy bedanken dat ze daar überhaupt nog zitquote:Op maandag 5 december 2022 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx zegt nu ineens tegen Berend dat ze zich aan niemand echt ergert in de loods..
hou nou op vrouw
en dat Wendy dan wint.quote:Op maandag 5 december 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee gewoon de laatste maand om die 500000 laten strijden
bijvoorbeeldquote:Op maandag 5 december 2022 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en dat Wendy dan wint.
Dan mag het
Wie er geld wint boeit mij dan weer niet echt. Ik hoef het niet te betalen en kan het ook niet uitgeven.quote:Op maandag 5 december 2022 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en dat Wendy dan wint.
Dan mag het
Maar waarom?quote:Op maandag 5 december 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Bern is de grootste Judas die ik ben tegen gekomen, de grootste rat die ik ooit ben tegen gekomen.
hij vind het niet kunnen wat Bern doet tegenover Sasquote:Op maandag 5 december 2022 21:48 schreef puzziepie het volgende:
Oei Jeff over Bern , de grootste judas , de grootste rat sinds dag 1
Misschien weer even met Sasha gaan pratenquote:Op maandag 5 december 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Bern is de grootste Judas die ik ben tegen gekomen, de grootste rat die ik ooit ben tegen gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |