Als hij dat zo makkelijk doet, dan is Sas hem ook maar beter kwijt dan rijkquote:Op maandag 5 december 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
het zou me niks verbazen als Bern echt overstapt van Sas op Mirthe
Ik kan het ordinaire stemmetje van Mexx niet te lang aanhorenquote:Op maandag 5 december 2022 21:36 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind het best een leuk gesprek tussen Mexx en Berend.
leuk stelletje bij elkaarquote:Op maandag 5 december 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Bern gezellig aan het dansen met Mirthe
brrrrquote:
Dan wel ja...quote:Op maandag 5 december 2022 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als hij dat zo makkelijk doet, dan is Sas hem ook maar beter kwijt dan rijk
Zou Bern wel willen ja en Mirthe kun je geen pijl op trekkenquote:Op maandag 5 december 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
het zou me niks verbazen als Bern echt overstapt van Sas op Mirthe
Ik snap jequote:Op maandag 5 december 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
brrrr
ik krijg echt de kriebels van die gast
en niet de goede
Ik vind het leukquote:Op maandag 5 december 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Bern gezellig aan het dansen met Mirthe
hij laat iig niet het achterste van zijn tong zienquote:Op maandag 5 december 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
brrrr
en niet de goede
ik weet echt niet wat het isquote:Op maandag 5 december 2022 21:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
hij laat iig niet het achterste van zijn tong zien
is erg politiek correct
maar misschien is hij echt zo
Exact dit wilde ik zojuist ook zeggen en inhoudelijk is het ook niet veel soepsquote:Op maandag 5 december 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het ordinaire stemmetje van Mexx niet te lang aanhoren
Ik ook, vanaf het begin trouwens al.quote:Op maandag 5 december 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
brrrr
en niet de goede
quote:Op maandag 5 december 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf het begin trouwens al.
Geloof ook niet dat hij dat zal dien is echt gek p Sasquote:Op maandag 5 december 2022 21:41 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Bern en Mirthe hebben het dansen gemeen maar geloof niet dat hij Sasha zo snel laat vallen, hij is echt gek op haar en dat geloof ik wel
Wel raar om mensen te willen slaan.quote:Op maandag 5 december 2022 21:43 schreef Kakadylo het volgende:
Heb het zelfs maar gewoon uitgezet want het is iets met haar stem dat je haar eigenlijk gewoon zou willen slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |