en een standbeeldquote:Op maandag 5 december 2022 21:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij verwacht woensdag bij zijn abdicatie 'n flinke kadobon van de groep, en dat ze 'n
feestdag houden elk jaar
Nee. Volgens die psych zitten ze in de conflictfasequote:Op maandag 5 december 2022 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Meh ik had liever gedanst maar die optie is er niet.
Ja die spiegels op de kamer moeten verboden worden @FEBOquote:Op maandag 5 december 2022 21:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Welke spiegel, er hangen er 2 volgens Martin
Das voor Berendquote:Op maandag 5 december 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx en Berend buiten? Heeft de febo weer 2 lootjes getrokken voor het buiten wandelen...
you red my mindquote:Op maandag 5 december 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx en Berend buiten? Heeft de febo weer 2 lootjes getrokken voor het buiten wandelen...
kamer 2 luistert daadwerkelijk naar haarquote:Op maandag 5 december 2022 21:26 schreef puzziepie het volgende:
Zoe is boos maar zegt het nooit tegen de mensen waar ze boos op is .
Zo veilig voelt ze zich bij haar dinnetjes
Ja precies , en toch wil ze dus bij die anderen horenquote:Op maandag 5 december 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
kamer 2 luistert daadwerkelijk naar haar
kamer 3 af en toe (heeeel af en toe)
ja slim is ze nietquote:Op maandag 5 december 2022 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , en toch wil ze dus bij die anderen horen
beauty and the brainsquote:
quote:Op maandag 5 december 2022 21:33 schreef puzziepie het volgende:
Uithoren en proberen Berend aan hun kant te krijgen
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat Berend daar vatbaar voor is...quote:Op maandag 5 december 2022 21:33 schreef puzziepie het volgende:
Uithoren en proberen Berend aan hun kant te krijgen
[ afbeelding ]
Gaat zij nooit op inquote:Op maandag 5 december 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
het zou me niks verbazen als Bern echt overstapt van Sas op Mirthe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |