en een standbeeldquote:Op maandag 5 december 2022 21:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij verwacht woensdag bij zijn abdicatie 'n flinke kadobon van de groep, en dat ze 'n
feestdag houden elk jaar
Nee. Volgens die psych zitten ze in de conflictfasequote:Op maandag 5 december 2022 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Meh ik had liever gedanst maar die optie is er niet.
Ja die spiegels op de kamer moeten verboden worden @FEBOquote:Op maandag 5 december 2022 21:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Welke spiegel, er hangen er 2 volgens Martin
Das voor Berendquote:Op maandag 5 december 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx en Berend buiten? Heeft de febo weer 2 lootjes getrokken voor het buiten wandelen...
you red my mindquote:Op maandag 5 december 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx en Berend buiten? Heeft de febo weer 2 lootjes getrokken voor het buiten wandelen...
kamer 2 luistert daadwerkelijk naar haarquote:Op maandag 5 december 2022 21:26 schreef puzziepie het volgende:
Zoe is boos maar zegt het nooit tegen de mensen waar ze boos op is .
Zo veilig voelt ze zich bij haar dinnetjes
Ja precies , en toch wil ze dus bij die anderen horenquote:Op maandag 5 december 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
kamer 2 luistert daadwerkelijk naar haar
kamer 3 af en toe (heeeel af en toe)
ja slim is ze nietquote:Op maandag 5 december 2022 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , en toch wil ze dus bij die anderen horen
beauty and the brainsquote:
quote:Op maandag 5 december 2022 21:33 schreef puzziepie het volgende:
Uithoren en proberen Berend aan hun kant te krijgen
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat Berend daar vatbaar voor is...quote:Op maandag 5 december 2022 21:33 schreef puzziepie het volgende:
Uithoren en proberen Berend aan hun kant te krijgen
[ afbeelding ]
Gaat zij nooit op inquote:Op maandag 5 december 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
het zou me niks verbazen als Bern echt overstapt van Sas op Mirthe
Als hij dat zo makkelijk doet, dan is Sas hem ook maar beter kwijt dan rijkquote:Op maandag 5 december 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
Ik kan het ordinaire stemmetje van Mexx niet te lang aanhorenquote:Op maandag 5 december 2022 21:36 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind het best een leuk gesprek tussen Mexx en Berend.
leuk stelletje bij elkaarquote:Op maandag 5 december 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Bern gezellig aan het dansen met Mirthe
brrrrquote:
Dan wel ja...quote:Op maandag 5 december 2022 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als hij dat zo makkelijk doet, dan is Sas hem ook maar beter kwijt dan rijk
Zou Bern wel willen ja en Mirthe kun je geen pijl op trekkenquote:Op maandag 5 december 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
Ik snap jequote:Op maandag 5 december 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
brrrr
ik krijg echt de kriebels van die gast
en niet de goede
Ik vind het leukquote:Op maandag 5 december 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Bern gezellig aan het dansen met Mirthe
hij laat iig niet het achterste van zijn tong zienquote:Op maandag 5 december 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
brrrr
en niet de goede
ik weet echt niet wat het isquote:Op maandag 5 december 2022 21:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
hij laat iig niet het achterste van zijn tong zien
is erg politiek correct
maar misschien is hij echt zo
Exact dit wilde ik zojuist ook zeggen en inhoudelijk is het ook niet veel soepsquote:Op maandag 5 december 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het ordinaire stemmetje van Mexx niet te lang aanhoren
Ik ook, vanaf het begin trouwens al.quote:Op maandag 5 december 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
brrrr
en niet de goede
quote:Op maandag 5 december 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf het begin trouwens al.
Geloof ook niet dat hij dat zal dien is echt gek p Sasquote:Op maandag 5 december 2022 21:41 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Bern en Mirthe hebben het dansen gemeen maar geloof niet dat hij Sasha zo snel laat vallen, hij is echt gek op haar en dat geloof ik wel
Wel raar om mensen te willen slaan.quote:Op maandag 5 december 2022 21:43 schreef Kakadylo het volgende:
Heb het zelfs maar gewoon uitgezet want het is iets met haar stem dat je haar eigenlijk gewoon zou willen slaan
En een Jeffs volks/loods lied: 🎵🎶quote:Op maandag 5 december 2022 21:24 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
en een standbeeld
en zijn naam gehouweeld in de muren van de loods
nee gewoon de laatste maand om die 500000 laten strijdenquote:Op maandag 5 december 2022 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
Als het daadwerkelijk stopt en ze 5 ton verdelen... krijgt iedereen bijna 20.000
Ik gun het de meeste daar gewoon niet
Ik zou het wel een geinige twist vinden.quote:
quote:Op maandag 5 december 2022 21:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En een Jeffs volks/loods lied: 🎵🎶
God save our gracious Jeff,
Long live our noble Jeff,
God save the King!🎵🎶
Send Jeff victorious,
Happy and glorious,
Long to reign over us,
God save the King!🎵🎶
Komt nog wel maar het zal wel weer in de tv uitzending zitten.quote:Op maandag 5 december 2022 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het wel een geinige twist vinden.
Maar ik moet natuurlijk wel weten wat Bern geflikt heeft
En van die 20.000 gaat 29% naar de kansspelbelastingquote:Op maandag 5 december 2022 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
Als het daadwerkelijk stopt en ze 5 ton verdelen... krijgt iedereen bijna 20.000
Ik gun het de meeste daar gewoon niet
Mexx mag Tommy bedanken dat ze daar überhaupt nog zitquote:Op maandag 5 december 2022 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx zegt nu ineens tegen Berend dat ze zich aan niemand echt ergert in de loods..
hou nou op vrouw
en dat Wendy dan wint.quote:Op maandag 5 december 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee gewoon de laatste maand om die 500000 laten strijden
bijvoorbeeldquote:Op maandag 5 december 2022 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en dat Wendy dan wint.
Dan mag het
Wie er geld wint boeit mij dan weer niet echt. Ik hoef het niet te betalen en kan het ook niet uitgeven.quote:Op maandag 5 december 2022 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en dat Wendy dan wint.
Dan mag het
Maar waarom?quote:Op maandag 5 december 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Bern is de grootste Judas die ik ben tegen gekomen, de grootste rat die ik ooit ben tegen gekomen.
hij vind het niet kunnen wat Bern doet tegenover Sasquote:Op maandag 5 december 2022 21:48 schreef puzziepie het volgende:
Oei Jeff over Bern , de grootste judas , de grootste rat sinds dag 1
Misschien weer even met Sasha gaan pratenquote:Op maandag 5 december 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Bern is de grootste Judas die ik ben tegen gekomen, de grootste rat die ik ooit ben tegen gekomen.
Jeff en Sas hebben wel een aparte bandquote:
Dat dansen?quote:Op maandag 5 december 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vind het niet kunnen wat Bern doet tegenover Sas
Dansen met Mirthe?quote:Op maandag 5 december 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets met mirthe jaquote:
Maar ff...quote:Op maandag 5 december 2022 21:48 schreef R0T29 het volgende:
Jeff: "Bern is de grootste Judas die ik ooit ben tegen gekomen in mijn leven"
Denk dat hij ook even gewoon wat afleiding nodig heeftquote:Op maandag 5 december 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets met mirthe ja
niet perse dat dansen geloof ik
maar het idee dat Sas in bed ligt om dat ze zich zo slecht voelt
Sasha ligt depressief op bed en Bern flirt ondertussen met Mirthequote:Op maandag 5 december 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Jeff is God Almachtigquote:Op maandag 5 december 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Jeff vindt Bern eng, hij heeft zichzelf flink in de voet geschoten, het is een rat.
serieus heeft 'zachte bern' dat gezegd?quote:Op maandag 5 december 2022 21:51 schreef Aggie46 het volgende:
Bern heeft een nog grotere hekel aan Jeff.
Dat heeft hij een paar keer gezegd, ook met scheldwoorden.
Bern is ook niet zo'n lieverdje, eerder een beetje achterbaks.
quote:Op maandag 5 december 2022 21:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
serieus heeft 'zachte bern' dat gezegd?
Flirten is ook een groot word hij probeert wat afleiding te zoeken wat moet hij dan doenquote:Op maandag 5 december 2022 21:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha ligt depressief op en Bern flirt ondertussen met Mirthe
Ze wil hem toch niet zien? Zag net een plaatje dat ze zelf ook.lol had in de slpkmrquote:Op maandag 5 december 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets met mirthe ja
In foetushouding achter een wasrek gaan liggen natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2022 21:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Flirten is ook een groot word hij probeert wat afleiding te zoeken wat moet hij dan doen
Yep. Op een zijige manier, maar het kwam wel uit Bern zijn mond.quote:Op maandag 5 december 2022 21:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
serieus heeft 'zachte bern' dat gezegd?
Ze wordt misselijk als ze hem ziet. Moet Bern dan ook depressief in bed gaan liggen? Dit soort trucjes moet je niet in meegaan. Hij is aan het dansen...iets wat hij afgelopen twee weken ook leuk meedeed.quote:Op maandag 5 december 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets met mirthe ja
ik weet niet wat zijn intentie isquote:Op maandag 5 december 2022 21:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Flirten is ook een groot word hij probeert wat afleiding te zoeken wat moet hij dan doen
Zij hebben vaak prima gesprekken en liggen op dezelfde lijn terwijl ie ondertussen Isaac wijsmaakt dat ie haar weg wil hebbenquote:Op maandag 5 december 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff en Sas hebben wel een aparte band
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |