De reden wat dat ze bang was dat Esther KimK eruit zou stemmen.quote:Op maandag 5 december 2022 12:12 schreef juul. het volgende:
[..]
Aha gunstig, hopelijk adviseert ze het Maddy ook
Als ie er 195 weet is ie best goed bij zijn hoofdquote:Op maandag 5 december 2022 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
die is echt niet goed bij zijn hoofd.
Maddy mag alleen de mensen op haar kamer , en zelfs dat is nog dubieusquote:Op maandag 5 december 2022 12:18 schreef Silves het volgende:
Was het niet dat ze Kenzi en Erik echt niet moet?
Vroeger was het ook niet makkelijk.quote:Op maandag 5 december 2022 12:18 schreef chufi het volgende:
Vroeger was het nog makkelijk, maar tegenwoordig zijn er veel meer landjes en sommige zijn ook nog eens van naam veranderd
Miauw...quote:Op maandag 5 december 2022 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda tegen zoe: bemoei je je er niet mee. We kennen Maddy beter dan jij
Twee uurquote:Op maandag 5 december 2022 12:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
“ik word afgeleid continu”
mens alsof jij nog even in een uur alle landen gaat leren
Dat verandert van uur tot uurquote:Op maandag 5 december 2022 12:18 schreef Silves het volgende:
Mijn topotijd was nog met Joegoslaviëquote:Op maandag 5 december 2022 12:18 schreef chufi het volgende:
Vroeger was het nog makkelijk, maar tegenwoordig zijn er veel meer landjes en sommige zijn ook nog eens van naam veranderd
misschien dan toch wendy?quote:Op maandag 5 december 2022 12:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy mag alleen de mensen op haar kamer , en zelfs dat is nog dubieus
maar dat werd gebeurenquote:Op maandag 5 december 2022 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
daar gaat het nu toch helemaal niet over?
Ja en Ceylonquote:Op maandag 5 december 2022 12:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn topotijd was nog met Joegoslavië
Babette , GJ , ik denk dat er veel zijn waar ze moeite mee heeftquote:
In haar managertijd, kon ze Kenzi schieten, nu heeft ze het over Erik de laatste paar dagen..spannend hoor..quote:Op maandag 5 december 2022 12:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy mag alleen de mensen op haar kamer , en zelfs dat is nog dubieus
Zij is echt niet te peilen want dat is elke minuut anders, tis maar net hoe het haar het beste uitkomt.quote:Op maandag 5 december 2022 12:19 schreef juul. het volgende:
[..]
Twee uur
[..]
Dat verandert van uur tot uur
kenzi weet ik heel zeker, vindt ze al vanaf het begin een kutwijfquote:Op maandag 5 december 2022 12:18 schreef Silves het volgende:
Ja precies , Maddy gaat alle kanten op, lult over iedereen is compleet onbetrouwbaar wat dat betreftquote:Op maandag 5 december 2022 12:21 schreef Silves het volgende:
[..]
In haar managertijd, kon ze Kenzi schieten, nu heeft ze het over Erik de laatste paar dagen..spannend hoor..
stream werkt nietquote:Op maandag 5 december 2022 12:21 schreef Verida het volgende:
[..]
hou op alsjeblieft.
Het is nu spannend op de streams.
Ala Madeleine zich laat adviseren door Wanda, wel ja.quote:
Jeff kan sowieso nietquote:Op maandag 5 december 2022 12:22 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
madeleine roept zelf al een maand dat de Jeffrey en/of Isaac eruit zou sturen dus ben benieuwd hoe ze nu weer gaat draaien
Dan mag je ook geen commentaar gevenquote:
Maar raakt ze daar echt iemand mee? Ik denk dat ze uit is om iemand weg te sturen waarmee ze iemand dan heel erg raakt.quote:Op maandag 5 december 2022 12:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
kenzi weet ik heel zeker, vindt ze al vanaf het begin een kutwijf
daarom, en isaac zal ze ook niet doen ivm managerschap.quote:
zeer nettquote:Op maandag 5 december 2022 12:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan mag je ook geen commentaar geven![]()
Dat is waar, maar eerst maar eens zien of ze het kanquote:Op maandag 5 december 2022 12:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom denk ik aan KimD want dan raakt ze Jeff alsnog.
zoveel lef heeft zij echt niet. ze weet dat ze dan jeff en de bende achter haar aan krijgtquote:Op maandag 5 december 2022 12:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom denk ik aan KimD want dan raakt ze Jeff alsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |