De reden wat dat ze bang was dat Esther KimK eruit zou stemmen.quote:Op maandag 5 december 2022 12:12 schreef juul. het volgende:
[..]
Aha gunstig, hopelijk adviseert ze het Maddy ook
Als ie er 195 weet is ie best goed bij zijn hoofdquote:Op maandag 5 december 2022 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
die is echt niet goed bij zijn hoofd.
Maddy mag alleen de mensen op haar kamer , en zelfs dat is nog dubieusquote:Op maandag 5 december 2022 12:18 schreef Silves het volgende:
Was het niet dat ze Kenzi en Erik echt niet moet?
Vroeger was het ook niet makkelijk.quote:Op maandag 5 december 2022 12:18 schreef chufi het volgende:
Vroeger was het nog makkelijk, maar tegenwoordig zijn er veel meer landjes en sommige zijn ook nog eens van naam veranderd
Miauw...quote:Op maandag 5 december 2022 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda tegen zoe: bemoei je je er niet mee. We kennen Maddy beter dan jij
Twee uurquote:Op maandag 5 december 2022 12:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
“ik word afgeleid continu”
mens alsof jij nog even in een uur alle landen gaat leren
Dat verandert van uur tot uurquote:Op maandag 5 december 2022 12:18 schreef Silves het volgende:
Mijn topotijd was nog met Joegoslaviëquote:Op maandag 5 december 2022 12:18 schreef chufi het volgende:
Vroeger was het nog makkelijk, maar tegenwoordig zijn er veel meer landjes en sommige zijn ook nog eens van naam veranderd
misschien dan toch wendy?quote:Op maandag 5 december 2022 12:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy mag alleen de mensen op haar kamer , en zelfs dat is nog dubieus
maar dat werd gebeurenquote:Op maandag 5 december 2022 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
daar gaat het nu toch helemaal niet over?
Ja en Ceylonquote:Op maandag 5 december 2022 12:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn topotijd was nog met Joegoslavië
Babette , GJ , ik denk dat er veel zijn waar ze moeite mee heeftquote:
In haar managertijd, kon ze Kenzi schieten, nu heeft ze het over Erik de laatste paar dagen..spannend hoor..quote:Op maandag 5 december 2022 12:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy mag alleen de mensen op haar kamer , en zelfs dat is nog dubieus
Zij is echt niet te peilen want dat is elke minuut anders, tis maar net hoe het haar het beste uitkomt.quote:Op maandag 5 december 2022 12:19 schreef juul. het volgende:
[..]
Twee uur
[..]
Dat verandert van uur tot uur
kenzi weet ik heel zeker, vindt ze al vanaf het begin een kutwijfquote:Op maandag 5 december 2022 12:18 schreef Silves het volgende:
Ja precies , Maddy gaat alle kanten op, lult over iedereen is compleet onbetrouwbaar wat dat betreftquote:Op maandag 5 december 2022 12:21 schreef Silves het volgende:
[..]
In haar managertijd, kon ze Kenzi schieten, nu heeft ze het over Erik de laatste paar dagen..spannend hoor..
stream werkt nietquote:Op maandag 5 december 2022 12:21 schreef Verida het volgende:
[..]
hou op alsjeblieft.
Het is nu spannend op de streams.
Jeff kan sowieso nietquote:Op maandag 5 december 2022 12:22 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
madeleine roept zelf al een maand dat de Jeffrey en/of Isaac eruit zou sturen dus ben benieuwd hoe ze nu weer gaat draaien
Maar raakt ze daar echt iemand mee? Ik denk dat ze uit is om iemand weg te sturen waarmee ze iemand dan heel erg raakt.quote:Op maandag 5 december 2022 12:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
kenzi weet ik heel zeker, vindt ze al vanaf het begin een kutwijf
daarom, en isaac zal ze ook niet doen ivm managerschap.quote:
zeer nettquote:Op maandag 5 december 2022 12:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan mag je ook geen commentaar geven![]()
Daarom denk ik aan KimD want dan raakt ze Jeff alsnog.quote:
Dat is waar, maar eerst maar eens zien of ze het kanquote:Op maandag 5 december 2022 12:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom denk ik aan KimD want dan raakt ze Jeff alsnog.
zoveel lef heeft zij echt niet. ze weet dat ze dan jeff en de bende achter haar aan krijgtquote:Op maandag 5 december 2022 12:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom denk ik aan KimD want dan raakt ze Jeff alsnog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |