Vrees ervoorquote:Op maandag 5 december 2022 12:10 schreef Ireth het volgende:
Ow kut, 2 uur oefenen toch?? Dan ben ik er straks niet als ze moet??
Ja preciesquote:Op maandag 5 december 2022 12:11 schreef Charmian het volgende:
het zal toch niet zo zijn dat ze alleen maar 10 landen hoeft op te lepelen? dat is wel heel makkelijk.
Ik denk dat zij 10 landen kiezen en jij moet zeggen welk land het isquote:Op maandag 5 december 2022 12:12 schreef mootie het volgende:
Dit is niet zo makkelijk.
Ze moet op een kaart zonder letters 10 landen aanwijzen?
Ze moet op de knop drukken en dan dat land moet ze radenquote:Op maandag 5 december 2022 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat zij 10 landen kiezen en jij moet zeggen welk land het is
Is er al gestemd wie weg moet?quote:
Is niet easy neequote:Op maandag 5 december 2022 12:13 schreef mootie het volgende:
Easy dit?
Alsof Isaac zomaar Laos kan aanwijzen, of Bhutan aanwijst.
Heb ik helemaal vrede meequote:Op maandag 5 december 2022 12:14 schreef Flow3r het volgende:
Ohh zou ook nog mooi zijn als ze Gertjan eruit gooit
Had ie haar maar niet moeten negeren
Dit bied hoopquote:
Random keuzes?quote:Op maandag 5 december 2022 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze moet op de knop drukken en dan dat land moet ze raden
Wanda, i hope soquote:Op maandag 5 december 2022 12:09 schreef Harry het volgende:
Madeleine: straks stuur ik iemand weg, en dat wordt een hele onverwachte.
K3 kon Jeffrey keihard naaien door massaal op KimD te gaan waarvan ze notabene weten dat zij sowieso zou falenquote:Op maandag 5 december 2022 12:12 schreef ledn81 het volgende:
Kamer 3 alweer helemaal in de stress, hun plan is weer eens gefaald
Nee die stemt ze echt niet wegquote:
dus losse landjes? ik zou dan hopeloos falenquote:Op maandag 5 december 2022 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze moet op de knop drukken en dan dat land moet ze raden
nu alquote:
Vreselijke manquote:Op maandag 5 december 2022 12:16 schreef mootie het volgende:
195 is te doen he, zegt JW.
Echt…. Die man.
Volgens mij 99% van de mensen.quote:Op maandag 5 december 2022 12:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus losse landjes? ik zou dan hopeloos falen
Twee uurquote:Op maandag 5 december 2022 12:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
“ik word afgeleid continu”
mens alsof jij nog even in een uur alle landen gaat leren
die is echt niet goed bij zijn hoofd.quote:Op maandag 5 december 2022 12:16 schreef mootie het volgende:
195 is te doen he, zegt JW.
Echt…. Die man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |