En die kan niets onthouden..quote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy zou bezwijken onder de druk. En ze wilde toch al naar huis
Jaquote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
waarom niet, is hij heilig verklaard?
Een galg en dan 5 minuten hangenquote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
En nu een keer wél een Exitspel dat te moeilijk is
ik ook Chanelquote:Op maandag 5 december 2022 11:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, ik vind Wendy een leuke vrouw.
10 landen maar toch> Beetje topo stampen en dan kan je datquote:
OMG die is echt hard!!!!quote:Op maandag 5 december 2022 11:57 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Een galg en dan 5 minuten hangen
Denk dat dat tegenvaltquote:
Hoe heerlijk moet het zijn om een van die drie eruit te hebbenquote:
precies kies dan de kleinere onbekendere landenquote:Op maandag 5 december 2022 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat dat tegenvalt
Al kunnen ze het iemand natuurlijk wel makkelijk maken door landen als Nederland, Frankrijk en Spanje te kiezen
Als ze het binnen Europa zou houden lukt het me misschien wel, maar bij geheel Afrika ben je me kwijt...quote:Op maandag 5 december 2022 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
10 landen maar toch> Beetje topo stampen en dan kan je dat
Mexxit...mooi!quote:Op maandag 5 december 2022 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
Mexxit zou ik ook wel kunnen waarderen. En anders m'n oren wel.
3 min onder waterquote:Op maandag 5 december 2022 11:57 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Een galg en dan 5 minuten hangen
Volgens mij laten ze random tien landen zien en dan moet je zeggen welk land het is.quote:Op maandag 5 december 2022 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat dat tegenvalt
Al kunnen ze het iemand natuurlijk wel makkelijk maken door landen als Nederland, Frankrijk en Spanje te kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |