Tja..misschien in therapie enzo.quote:Op maandag 5 december 2022 10:47 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan was íe toch al lang op Zoe gedoken...die heeft zich al meerdere malen aan zo'n beetje alle mannen aangeboden
Hij leeft liever in een illusie dan in de harde waarheidquote:Op maandag 5 december 2022 10:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet jij dan wat er aan de hand is?
Maar dat staat toch los van wat hun hebben...quote:Op maandag 5 december 2022 10:51 schreef mootie het volgende:
Sas is heel rigide, dus het kan best iets redelijke marginaals zijn.
Bern die een keer is vreemdgegaan ofzo.
Was ook een rare vraag toen hij aan Mirthe vroeg waar Sasha bijstond of ze ook aan trio's deed.quote:
Nee, niet als hij altijd gezegd heeft daar een enorme hekel aan heeft.quote:Op maandag 5 december 2022 10:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Maar dat staat toch los van wat hun hebben...
Ik denk iets meer dan dat. Maar ja. Het kan van alles zijn.quote:Op maandag 5 december 2022 10:51 schreef mootie het volgende:
Sas is heel rigide, dus het kan best iets redelijke marginaals zijn.
Bern die een keer is vreemdgegaan ofzo.
ik denk iets anders, maar ik weet niet wat. sas heeft dat nog steeds uitgesprokenquote:Op maandag 5 december 2022 10:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij leeft liever in een illusie dan in de harde waarheid![]()
of zoiets
quote:Op maandag 5 december 2022 10:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, niet als hij altijd gezegd heeft daar een enorme hekel aan heeft.
Als hij dat nu zou hebben bekend, trekt Sas dat niet, omdat ze heel principieel is.
Tuurlijk niet, ze praat het liefs over haar zelfquote:Op maandag 5 december 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
Ik snap babbel ook niet in deze
Zeg gewoon we zaten in een gesprek
Dat wel idd. Snap er niet heel veel van.quote:Op maandag 5 december 2022 10:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Als hij dat nu zou hebben bekend, trekt Sas dat niet, omdat ze heel principieel is.
Dan had ze hem eerst moeten leren kennen voordat ze ik hou van jou zegtquote:Op maandag 5 december 2022 10:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Terwijl hij daar een hekel aan heeft als ze dat bij hem doen (hij vindt dat irritant van oa Eric,Wendy)quote:Op maandag 5 december 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
Mensen zitten samen te praten
Laat ze
Nee meneer gaat er weer bij zitten
Bizarquote:Op maandag 5 december 2022 10:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Terwijl hij daar een hekel aan heeft als ze dat bij hem doen (hij vindt dat irritant van oa Eric,Wendy)
Ik denk dat je in zo’n loods in korte tijd snel kan gaan qua gevoelens. En je zoekt toch iemand die veilig voelt in deze situatie die zo bizar anders is dan normaal…quote:Op maandag 5 december 2022 10:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan had ze hem eerst moeten leren kennen voordat ze ik hou van jou zegt
Ja zal allemaal best, maar écht ken je iemand dus helemaal nietquote:Op maandag 5 december 2022 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat je in zo’n loods in korte tijd snel kan gaan qua gevoelens. En je zoekt toch iemand die veilig voelt in deze situatie die zo bizar anders is dan normaal…
Ja dat klopt. Maar je moet het dan maar doen met wat aangereikt wordt. Ze zeggen toch ook niet dat je mensen écht kent nu al?quote:Op maandag 5 december 2022 10:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja zal allemaal best, maar écht ken je iemand dus helemaal niet
Jaquote:Op maandag 5 december 2022 10:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ze hebben ook wel een slechte plek uitgekozen om te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |