Probeer het van je af te zetten, dingen waar je niets aan kan veranderen moet je naast je neerleggen.quote:Op maandag 5 december 2022 05:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja klopt... dat zijn de dingen waar ik letterlijk wakker van lig
Dit is echt een schizofreniesymptoom. Ik ben erg angstig.quote:Op maandag 5 december 2022 05:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer het van je af te zetten, dingen waar je niets aan kan veranderen moet je naast je neerleggen.
Had ik vroeger ook dan was ik dagen van slag. Maar nu niet meer het loopt zoals het lopen moet zeg ik altijd maar.
Dikke knuffel voor jouquote:Op maandag 5 december 2022 05:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is echt een schizofreniesymptoom. Ik ben erg angstig.
Maar goedVandaag lekker knutselen en dat is gezelliger
Ik verneuk hemquote:Op maandag 5 december 2022 12:23 schreef Donna het volgende:
Mag de herfstboom uit de OP?
Deze kan er wel in;
[ afbeelding ]
Was loos?quote:Op maandag 5 december 2022 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Dotteke Hellup ik ben te stom voor zoiets simpels
1 | [img=84,120]https://rozevla.nl/fok3/noel17.gif[/img] |
Je hebt de link als url ingevoerd. Hij 'moet' even als afbeelding. De link in het afbeelding dingetje gooien of tussen [img ] en [/img ] zetten, zonder spaties.quote:
Hij staat er al de kerstboomquote:Op maandag 5 december 2022 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Dotteke Hellup ik ben te stom voor zoiets simpels
quote:Op maandag 5 december 2022 13:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Je hebt de link als url ingevoerd. Hij 'moet' even als afbeelding. De link in het afbeelding dingetje gooien of tussen [img ] en [/img ] zetten, zonder spaties.
Hij staat nu goed, Child hoeft niets meer te doenquote:Op maandag 5 december 2022 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[ code verwijderd ]
Zo moet 'ie in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |