Kassameisjes maken al vrij snel de rekening opquote:Op donderdag 8 december 2022 11:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel handig is om dat soort dingen te weten voor je je committeert.
Bonnetjesman representquote:
Wat is er mis met een kassameisje?quote:Op donderdag 8 december 2022 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Ik bedenk me nu alleen wel dat het ongemakkelijk wordt als ze een kassameisje blijkt te zijn
Helemaal nietsquote:Op donderdag 8 december 2022 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een kassameisje?
Krijgen we dat gejank hier. Nee doe maar niet Claire.quote:Op donderdag 8 december 2022 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien moet Claire lekker in het Oosten gaan wonen
Beter daar beginnen, dan is het ook meteen klaar.quote:Op donderdag 8 december 2022 16:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beter Nieuw-West overslaan bij je wandeling.
Die zou ik graag aanvullen met kouvrije zonesquote:
Stel mijn slaapkamer ter beschikkingquote:Op donderdag 8 december 2022 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien moet Claire lekker in het Oosten gaan wonen
kip, ajam kecap zeg maar met rijst en kimchiquote:Op donderdag 8 december 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Een Fok!hand is snel gevuld. Gelukkig maar. Niemand mag immers met kerst alleen zijn.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Stel mijn slaapkamer ter beschikking
@Sked approvesquote:Op donderdag 8 december 2022 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
kip, ajam kecap zeg maar met rijst en kimchi
Bedankt maat.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een Fok!hand is snel gevuld. Gelukkig maar. Niemand mag immers met kerst alleen zijn.
Risotto en saladequote:Op donderdag 8 december 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:49 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 538 X/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
⬛🟨⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛🟩🟩🟩
Wat een kutdag.
Woordle6 334 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟩⬛⬛⬛