Nee!!! Bel de GGZquote:Op zondag 4 december 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
potver die Wendy toch
de oven aan het poetsen nu
gelukkog hoef je niet te stemmenquote:Op zondag 4 december 2022 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik gun Isaac het managerschap niet en ik gun Zoe de ellende van het managerschap niet... Wat een dilemma.
Noemde iemand dat?quote:Op zondag 4 december 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen eliminatie
er staat iets over in de reglementen
dat een manager minimaal 1 x een vrijstelling heeft in zijn maand
Doe dan toch maar Zoe, dan wordt het nog lachen met alle drama. Bij Siaak wordt het af zien voorquote:Op zondag 4 december 2022 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik gun Isaac het managerschap niet en ik gun Zoe de ellende van het managerschap niet... Wat een dilemma.
vreselijk mens iddquote:Op zondag 4 december 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
potver die Wendy toch
de oven aan het poetsen nu
Moira zit sinds de Lela&Kenzie Lesbo-act vervelend tegen Lela aan te mekkeren.. zij denkt wat iedereen denktquote:Op zondag 4 december 2022 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
Weer een misverstandje tussen Mora en Laila
Vermoeiend dat Layla zich steeds moet verantwoorden.. het is niet gelijkwaardig
Dat is dan pech, en het is maar 1 onderdeel van het manager zijn.quote:Op zondag 4 december 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen eliminatie
er staat iets over in de reglementen
dat een manager minimaal 1 x een vrijstelling heeft in zijn maand
wat heeft het nu weerquote:
Als ik het goed begrijp vindt ze de mensen in de loods maar raar, en weet ze niet goed hoe ze daar mee om moet gaan..quote:
aah het spiegeltje ontbreektquote:Op zondag 4 december 2022 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp vindt ze de mensen in de loods maar raar, en weet ze niet goed hoe ze daar mee om moet gaan..
Tabak is zeker ook opquote:Op zondag 4 december 2022 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp vindt ze de mensen in de loods maar raar, en weet ze niet goed hoe ze daar mee om moet gaan..
en ze wilde niet meer drinkenquote:
GJ kon niet voor niks met Nadir opschietenquote:Op zondag 4 december 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Omg... Ze hebben het Nadir syndroom. Het gaat weer over neppe mensen.
zomaarquote:Op zondag 4 december 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Babbel zit ineens erg met thuis, over met wie ze nog gaat afspreken van de mensen in de loods. Dat ze niet kan winnen. Ze is al halverwege thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |