Daar begon het gesprek ook meequote:Op zondag 4 december 2022 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
Denk dat Babs nog zit met het gedoe van gisteravond.
GJ is een gesprekspartner van niks. Word gek van dat "klopt, hmhm, klopt"
Met Martin?quote:Op zondag 4 december 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
Zoe wil ook kezen... waarom verbaasd me dat niet
hij is een micromanagerquote:Op zondag 4 december 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac was vroeg op. Wat doet die man eigenlijk de hele dag in de loods? Hij lijkt superactief en overal bovenop maar hij doet alleen het hoognodige in het huishouden als het corvee is/ kookt niet/ sport alleen. En speelt de baas/ denkt wijze raad te geven. Misselijke man.
Eensch!quote:Op zondag 4 december 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac was vroeg op. Wat doet die man eigenlijk de hele dag in de loods? Hij lijkt superactief en overal bovenop maar hij doet alleen het hoognodige in het huishouden als het corvee is/ kookt niet/ sport alleen. En speelt de baas/ denkt wijze raad te geven. Misselijke man.
micromanager en macroslangquote:Op zondag 4 december 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is een micromanager
overal boven op zitten
maar zelf geen reet doen
Wat die man doet is: gluren, afluisteren en stoken...En meelullen met iedereen. Vermoeiende taak 100 %quote:Op zondag 4 december 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Wellicht wordt het beterquote:Op zondag 4 december 2022 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Nog een dag of wat, dan is Sjeffie geen Baas meer... lang zal dat dan ook niet meer duren
[ afbeelding ]
dat zei ik straks nog tegen een userquote:Op zondag 4 december 2022 20:52 schreef spapaars het volgende:
Net weer een oproep op tv om je te melden voor BB, ze mogen wel opschieten.
Ik vind het prima als hij thuis gaat uitrustenquote:Op zondag 4 december 2022 20:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat die man doet is: gluren, afluisteren en stoken...En meelullen met iedereen. Vermoeiende taak 100 %
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |