Ja zo'n trainertquote:
Contequote:Op zondag 4 december 2022 16:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zo'n trainertBen de naam even kwijt nu
quote:
quote:
Paolo Contequote:Op zondag 4 december 2022 16:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zo'n trainertBen de naam even kwijt nu
Jij gaat winnenquote:Op zondag 4 december 2022 16:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb finale Belgi - Denemarken, maak ik nog kans?
Beste generatie ooit wint niets, waar kennen we dat van ......... ?quote:Op zondag 4 december 2022 16:10 schreef pullup het volgende:
Die Belgen waren slecht, zoals het heurt eigenlijk
Ik hoorde net dat ik ging winnenquote:Op zondag 4 december 2022 16:10 schreef pullup het volgende:
Die Belgen waren slecht, zoals het heurt eigenlijk
Volgende WK denk ikquote:
Die plaatsen zich niet meerquote:Op zondag 4 december 2022 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
hm, dan moet ik deze keuze nog 4 jaar onthouden
Dat is de manier waarop je het leeft,quote:
Ik ben meer team Henny Huisman, zoals bij elke wedstrijd kan er maar n de winnaar zijnquote:Op zondag 4 december 2022 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is de manier waarop je het leeft,
je bent altijd een winnaar, alleen al omdat je meedoet
Je staat niet voor je uitspraken nee?quote:Op zondag 4 december 2022 16:22 schreef D. het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, misschien pas ik de voorspelling tzt wel aan
Van mij mag datquote:Op zondag 4 december 2022 16:22 schreef D. het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, misschien pas ik de voorspelling tzt wel aan
Pciesquote:Op zondag 4 december 2022 16:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben meer team Henny Huisman, zoals bij elke wedstrijd kan er maar n de winnaar zijn
Getsie weg ermeequote:
Heb je zijn volgende plan al gehoord?quote:Op zondag 4 december 2022 16:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Getsie weg ermee
Zo snel mogelijk opsluiten en de sleutel weggooien
quote:Op zondag 4 december 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je zijn volgende plan al gehoord?
Wel vrolijkquote:
De grondwet afschaffen, dan is ie alsnog president van de VS door de 2020 verkiezingenquote:
Die waren voor dit WKquote:Op zondag 4 december 2022 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je staat niet voor je uitspraken nee?![]()
quote:
In de gevangenis, maar dat plaatje postte ik netquote:Op zondag 4 december 2022 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De grondwet afschaffen, dan is ie alsnog president van de VS door de 2020 verkiezingen![]()
![]()
Voor wie?quote:
Heb jij 3-0?quote:
Veel plezierquote:
ja dat kan gebeurenquote:Op zondag 4 december 2022 18:02 schreef mario390 het volgende:
somige boos bij onze spel om
dat de elfer was, somige wel 3 punten
Als coach had ik daar wat van gevonden zeg maarquote:
Coolquote:
Ja was echt leukquote:
Ja heel gaaf dus. Zou zo nog een keer gaanquote:
Mooi zoquote:Op zondag 4 december 2022 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was echt leuk![]()
Kon vanalles proberen. Ook twee tegelijk enzo.
Het beste voor mij was met twee handen een bijl gooien. Mijn collega was weer beter met n hand.
En gewoon lekker smijten
Ik ga dat een keer organiseren als fok meet. Ik kies de users en ga kijken op afstandquote:Op zondag 4 december 2022 18:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heel gaaf dus. Zou zo nog een keer gaan
oopsquote:Op zondag 4 december 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga dat een keer organiseren als fok meet. Ik kies de users en ga kijken op afstand![]()
Wauw, zijn deze van jou?quote:
Hulp nodig?quote:Op zondag 4 december 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga dat een keer organiseren als fok meet. Ik kies de users en ga kijken op afstand![]()
Fijn dat het leuk is geweestquote:Op zondag 4 december 2022 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was echt leuk![]()
Het beste voor mij was met twee handen een bijl gooien. Mijn collega was weer beter met n hand.
En gewoon lekker smijten
Met opruimen misschienquote:
Ik kan dat ook zo goed met voorwerpen achterwaarts gooien.quote:Op zondag 4 december 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
beaver creek te laat angemaktquote:Op zondag 4 december 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het niet op een zondag organiseren
Nopequote:
Ja. Eerste tien minuten bleef niks hangen maar ging best goed toen ik het eenmaal beetje door had.quote:
Daar moet je wel voor opletten jaquote:Op zondag 4 december 2022 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat het leuk is geweest![]()
Ik zou dan bang zijn dat ik zo'n bijl dan per ongeluk weer mijn richting op, of tegen iemand aan, smijt
Gaaf!quote:Op zondag 4 december 2022 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was echt leuk![]()
En gewoon lekker smijten
quote:Op zondag 4 december 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dooie musquote:Op zondag 4 december 2022 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog op zoek naar een andere baan (voor volgend jaar) om de sleur een beetje te breken?
Soms heb je wel de hulp van de marine nodig
https://www.nu.nl/buitenl(...)rctische-sneeuw.html
Jep kan morgen gewoon weer aan het werk. M'n collega ookquote:
Wie weet ga ik mezelf weer op de arbeidsmarkt gooien in januariquote:
Ff een biertje of zo..of 10 en dan nog een keer gooienquote:Op zondag 4 december 2022 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Jep kan morgen gewoon weer aan het werk. M'n collega ook
Gelukkig maar, fijn voor jullie en voor je baasquote:Op zondag 4 december 2022 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Jep kan morgen gewoon weer aan het werk. M'n collega ook
Gooien nog welquote:Op zondag 4 december 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet ga ik mezelf weer op de arbeidsmarkt gooien in januari
Knap hoorquote:Op zondag 4 december 2022 18:33 schreef engine het volgende:
Ja. Eerste tien minuten bleef niks hangen maar ging best goed toen ik het eenmaal beetje door had.
[..]
Daar moet je wel voor opletten jaSoms komen die dingen terug gevlogen.
Is goed, heb vuilniszakken van 140 liter. Past wel een klein fokkertje in.quote:
Maak je geen zorgen, jij bent op voldoende afstandquote:Op zondag 4 december 2022 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gooien nog wel
Waarschuw je iedereen wel even van de voren dan
Gelukkig maarquote:Op zondag 4 december 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, jij bent op voldoende afstand
Zoiets lijkt me serieus wel tof om een keer te doenquote:Op zondag 4 december 2022 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog op zoek naar een andere baan (voor volgend jaar) om de sleur een beetje te breken?
Soms heb je wel de hulp van de marine nodig
https://www.nu.nl/buitenl(...)rctische-sneeuw.html
In januari had ik de definitieve knoop doorquote:Op zondag 4 december 2022 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Weet je het nu wel zeker?
Zit je nog steeds bij je schoonbroer? Daar had je het al niet meer zo naar je zin als ik me goed herinner.quote:Op zondag 4 december 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In januari had ik de definitieve knoop door
Sterkte met de keuze danquote:Op zondag 4 december 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen zaterdag helpen met een keuze makenquote:Op zondag 4 december 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prisha nodig ik niet uitquote:Op zondag 4 december 2022 18:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is goed, heb vuilniszakken van 140 liter. Past wel een klein fokkertje in.
Ahhhh prisha
Klopt, maar hij is bezig met verkoop en dat moet voor eind van het jaar rond zijn. Indien verkocht dan blijf ik en zo niet dan vertrek ik. Dus daar is de knoop afhankelijk vanquote:Op zondag 4 december 2022 18:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit je nog steeds bij je schoonbroer? Daar had je het al niet meer zo naar je zin als ik me goed herinner.
We zijn de beroerdste niet, tenslotte.quote:Op zondag 4 december 2022 18:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We kunnen zaterdag helpen met een keuze maken
Of alvast drinken op de verkoopquote:Op zondag 4 december 2022 18:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We kunnen zaterdag helpen met een keuze maken
Op die manier. Gelukkig is het nog steeds een werknemersmarkt, dus je hebt de luxe om te gaan shoppen.quote:Op zondag 4 december 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is bezig met verkoop en dat moet voor eind van het jaar rond zijn. Indien verkocht dan blijf ik en zo niet dan vertrek ik. Dus daar is de knoop afhankelijk van
Verknoop zeg maarquote:
Ik vind het wel heel spannend hoor, nieuwe dingen enzo, maar ik krijg er andere positieve dingen voor terug en de markt is goed, dus dat gaat wel lukken.quote:Op zondag 4 december 2022 18:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Op die manier. Gelukkig is het nog steeds een werknemersmarkt, dus je hebt de luxe om te gaan shoppen.
? van een brug gereden?quote:Op zondag 4 december 2022 19:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
italiener met vrouw heeft bij katschberg met
auto bruchlandiung gemakt
KITT had geen brug nodig.quote:Op zondag 4 december 2022 19:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
italiener met vrouw heeft bij katschberg met
auto bruchlandiung gemakt
Onder valse voorwendselen de 'held' uithangen en de tr-knop gebruiken is ook wel een keer mooi geweest, bimbo.quote:Op zondag 4 december 2022 20:33 schreef chufi het volgende:
Nu is het wel weer mooi geweest met mario-bashen ... waarom elke keer weer
ik zie me daar niet unbedingt inquote:Op zondag 4 december 2022 20:33 schreef chufi het volgende:
Nu is het wel weer mooi geweest met mario-bashen ... waarom elke keer weer
ja boeien ..quote:Op zondag 4 december 2022 20:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Onder valse voorwendselen de 'held' uithangen en de tr-knop gebruiken is ook wel een keer mooi geweest, bimbo.
quote:Op zondag 4 december 2022 20:36 schreef Soury het volgende:
Zo die staat min of meer zoals dit[ link | afbeelding ].
Ballen enzo even geen zin in. De kut haakjes kan ik weer niet vinden.[ link | afbeelding ]
Maar de muizen zitten lekker warm[ link | afbeelding ]
Ik fatsoeneer het nog wel een beetje als ik zin heb. Maar het staat al wel gezelligquote:
Dat is het belangrijkste toch. Het ziet er wel grappig uit ookquote:Op zondag 4 december 2022 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik fatsoeneer het nog wel een beetje als ik zin heb. Maar het staat al wel gezellig
Sfeerquote:Op zondag 4 december 2022 20:36 schreef Soury het volgende:
Zo die staat min of meer zoals dit[ link | afbeelding ].
Ballen enzo even geen zin in. De kut haakjes kan ik weer niet vinden.[ link | afbeelding ]
Maar de muizen zitten lekker warm[ link | afbeelding ]
Boom van mijn moeder ook uit de berging gehaald. Verder zoekt ze het maar uit. Ze stond al te kutten met 20 meter lichtjes die over de balkon reling moesten... Ja duuhhhh. Ze trok al die meters door de reling. Ik heb die zooi even opgerold en het er omheen gedaan. Anders stond ze er nu nogquote:
NO SOUP FOR YOU !!!!!!!!!quote:
quote:
Nou is goed hoorquote:
Nee oh even terug zien. Die Zeeman is niet echt mijn held met die wapperende handjesquote:Op zondag 4 december 2022 22:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Iemand die Zeeman confronteert kijkt/volgt?
Ik zet tv over en zie Romy uit Utopia in beeld, maar het thema was afgelopen.
Op rtl 5
Geweldig weer..quote:
Dat zijn altijd prettige vooruitzichten.quote:Op maandag 5 december 2022 07:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, vandaag en morgen twee hele makkelijke dagen.
Echt wel.quote:Op maandag 5 december 2022 07:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zijn altijd prettige vooruitzichten.
En je moet ergens de tijd vandaan halen om alvast op te laden voor het weekend.quote:
Ja, precies. Dat wordt toch vaak zwaar onderschat hoor.quote:Op maandag 5 december 2022 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En je moet ergens de tijd vandaan halen om alvast op te laden voor het weekend.
quote:
Hier wel, op 2 mobieltjes.quote:Op maandag 5 december 2022 12:17 schreef chufi het volgende:
Weer geen NL-Alert .... is alles nog onder controle ?
EN @:treehut362 wederom van harte met je pakjesavond
Roadkillquote:
Ik kreeg hem wel. Schrok me een ongelukquote:Op maandag 5 december 2022 12:17 schreef chufi het volgende:
Weer geen NL-Alert .... is alles nog onder controle ?
EN @:treehut362 wederom van harte met je pakjesavond
Ik zag bij thuiskomst net dat ik hem ook gehad had.quote:
Staat je mobiel zo zacht dan?quote:Op maandag 5 december 2022 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag bij thuiskomst net dat ik hem ook gehad had.
Als het echt nodig was geweest was ik dus mooi de klos geweest nu
Ja staat vaak erg zachtquote:Op maandag 5 december 2022 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat je mobiel zo zacht dan?
Ik liep in de supermarkt, was de enige waarbij ik hem hoorde.
De rest dus niet.
Niet de Hummer van @oma-Nijnquote:
Die moet een eind komen.quote:
Die Bizon staat er ook echt zo bij van : " Had je wat?"quote:Op maandag 5 december 2022 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moet een eind komen.
Meerderheid van de mensen heeft gelukkig een normale auto.
Terecht wel eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2022 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Bizon staat er ook echt zo bij van : " Had je wat?"
quote:Mannelijke bizons (stieren) kunnen tot 1000 kilo wegen en 180 cm groot (schouderhoogte) worden. Vrouwelijke bizons (koeien) wegen maximaal 500 kilo en kunnen 150 cm groot worden
Weer een generatie watjes die wordt gekweektquote:Op maandag 5 december 2022 12:46 schreef pullup het volgende:
Het was weer vies koud net![]()
Effe binnen chillen, gelukkig geen middagsessie vandaag, ik heb ze naar binnen gestuurd
Ja dat is ook voor een Hummer een harde dobber inderdaadquote:
Kom het ze morgen voordoenquote:Op maandag 5 december 2022 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weer een generatie watjes die wordt gekweekt
Ik mag lekker binnen mijn werk aan onbenullen uitleggenquote:
Want? Je neemt je zweep mee?quote:Op maandag 5 december 2022 12:56 schreef pullup het volgende:
En wees gerust, ook met die sessie binnen gaan ze niet blij zijn
Nee binnen is op een roeiapparaat en dat is zwaar zonder de lol van vooruitkomenquote:Op maandag 5 december 2022 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag lekker binnen mijn werk aan onbenullen uitleggen
[..]
Want? Je neemt je zweep mee?
Het is hun ding, dus kan me ook voorstellen dat ze er wel blij van worden hoor.
Vandaag geen test?quote:Op maandag 5 december 2022 13:00 schreef pullup het volgende:
Duurt nog wel even die volgende raket @:puzziepie
[ afbeelding ]
Oh het kan vandaag nog natuurlijkquote:
Volgens mij vandaag possible closurequote:Op maandag 5 december 2022 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh het kan vandaag nog natuurlijkIk dacht volgende week maandag
![]()
Leuk!! Waarschuw je even als mijn favo zatlappen weer commentaar leveren?quote:Op maandag 5 december 2022 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij vandaag possible closure
Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Alleen als het spannend wordtquote:Op maandag 5 december 2022 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk!! Waarschuw je even als mijn favo zatlappen weer commentaar leveren?
Pciesquote:Op maandag 5 december 2022 13:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Alleen als het spannend wordt
En dan ga jij een halve meter voor ze staan en beloof je ze een biertje als ze bij je zijn?quote:Op maandag 5 december 2022 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee binnen is op een roeiapparaat en dat is zwaar zonder de lol van vooruitkomen
Das wat voor mijquote:Op maandag 5 december 2022 13:11 schreef pullup het volgende:
![]()
https://www.at5.nl/artike(...)d-moet-het-overnemen
Was een klasgenootje van me met een echt heel leuk zaakje bij mij in de straatAls er nog iemand een goed kookboek wil hebben, hier moet je wezen
Verdomme er zal wel weer toeristenbagger voor terugkomen
Maar dan echt hoor, beste kookboekenwinkel die er is ( nog even)quote:
Gelukkig wist ik niet eerder dat die er was,quote:Op maandag 5 december 2022 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dan echt hoor, beste kookboekenwinkel die er is ( nog even)
Las het ook ja.quote:Op maandag 5 december 2022 13:15 schreef pullup het volgende:
Zie gelukkig dat ze zelf inspraak gaat blijven houden over wat er inkomt
We hebben hier veel jaren een 'straatcoordinator' gehad. Die bepaalde zo'n beetje welke zaken er nog mochten komen en dat zorgde er voor dat dit een tijdje als "de leukste winkelstraat van Nederland" werd gekozen.quote:Op maandag 5 december 2022 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las het ook ja.
Al is dat natuurlijk moeilijker dan het klinkt. Als er niets leuks in komt zal ze wat moeten.
Nog maar een nutella winkel dan?quote:Op maandag 5 december 2022 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben hier veel jaren een 'straatcoordinator' gehad. Die bepaalde zo'n beetje welke zaken er nog mochten komen en dat zorgde er voor dat dit een tijdje als "de leukste winkelstraat van Nederland" werd gekozen.
Dit soort zaakjes als deze kookboekenwinkel dus
Helaas is het verval ingezet met het overlijden van de dame die alles regelde en de klad zit er goed in
Je ziet het vanaf het Centraal station af langzaam opschuivenquote:Op maandag 5 december 2022 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog maar een nutella winkel dan?
Die komt hier niet vaak langs andersquote:
Dus nu ook al bij jou danquote:Op maandag 5 december 2022 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Je ziet het vanaf het Centraal station af langzaam opschuiven![]()
Er is gelukkig nog wel een eindje te gaan maar de verkermisisering is duidelijk
Minder toeristen als doel is al zo'n beetje stilzwijgend onder het tapijt geveegd geloof ikquote:Op maandag 5 december 2022 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus nu ook al bij jou dan
T is zo jammer dat het zo gaat met steden soms.
Lukt het minder toeristen al? Of nu juist extra om in te halen?
Die zijn tofquote:
Jammer wel, zou het toch weer iets beter leefbaar maken.quote:Op maandag 5 december 2022 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Minder toeristen als doel is al zo'n beetje stilzwijgend onder het tapijt geveegd geloof ik
Van de fokplaatjes onderaan de pagina.quote:
quote:Op maandag 5 december 2022 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van de fokplaatjes onderaan de pagina.
Hij heeft er wel lol in zo te zien in die halve secondequote:
Daarna is hij er vanaf gedonderd.quote:Op maandag 5 december 2022 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft er wel lol in zo te zien in die halve seconde
Dan hadden we dat vast wel gezienquote:Op maandag 5 december 2022 16:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daarna is hij er vanaf gedonderd.
Zullen we neuken? Nee we gaan naar de speeltuin.quote:
Dat zien we al zo vaakquote:Op maandag 5 december 2022 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hadden we dat vast wel gezien
Soms denk ik wel ze hebben groot gelijk. Fuck babies dit is veel leuker.quote:
quote:
Ook in de panquote:
Sowieso.quote:Op maandag 5 december 2022 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
klopt , in de groepsfase werd er niet verlengd
dat magquote:Op maandag 5 december 2022 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar heb gister niet alles gezien.
nee dat is moelijk maar dequote:Op maandag 5 december 2022 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij nog gaat winnen
Dat is best de meoite waardquote:Op maandag 5 december 2022 17:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is moelijk maar de
3rde kregt ook 200
Nee dat is DTS toch?quote:Op maandag 5 december 2022 18:11 schreef aloa het volgende:
Gelukkig hebben ze die golden goal niet meer.
Weet ik nietquote:
Nee kloptquote:
Nou die lui ben ik wel zat.quote:Op maandag 5 december 2022 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
DTS is nou echt iets waar een ban mij totaal niet zou opvallen.
Ik heb er even gekeken m aar was het alweer vergetenquote:Op maandag 5 december 2022 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
DTS is nou echt iets waar een ban mij totaal niet zou opvallen.
Ja super gezellig.quote:Op maandag 5 december 2022 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is er wel gezellig. Beter dan eerst.
Er worden alleen maar smileys gepost en verder niksquote:
Stiekum lurk je wel mee hequote:Op maandag 5 december 2022 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Er worden alleen maar smileys gepost en verder niks
Nou een aanname blijkt waar te zijnquote:
Ken dat. Hoop dat DTS nog heeeel lang open blijft.quote:
Dat is ook het beste denk ik.quote:Op maandag 5 december 2022 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er even gekeken m aar was het alweer vergeten
Heel eerlijk ik dacht je hier niet meer te zien.quote:Op maandag 5 december 2022 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het soms wel vermakelijk is.
Dat hoopte je.quote:Op maandag 5 december 2022 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik dacht je hier niet meer te zien.
Nou het zou me aan me reet roesten eigenlijk wat jij doetquote:
Dat is wederzijds...quote:Op maandag 5 december 2022 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het zou me aan me reet roesten eigenlijk wat jij doet
Oh net wilde je nog wat weten?quote:
ja ... hoop op Japanquote:Op maandag 5 december 2022 18:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
penaltyschieen
nu heeft hij maar perisic heruit gedaan
en modric ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |