Treurige vent is het. Valentijn is het type dat zelfs glorieuze overwinningen in Madrid (4-1) en Turijn gaat bagatalliseren. Want Real had een slecht seizoen.quote:Op zondag 4 december 2022 11:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit is weer de Valentijn uit het CL-seizoen van Ajax, alles zo draaien zodat je maar niks positiefs hoeft te zeggen over de coach
Zeker. En dan kan Valentijn weer los dat het niks was terwijl er eigenlijk gewoon naar vermogen is gepresteerd.quote:Op zondag 4 december 2022 12:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Valentijn zegt dat Nederland Argentinië gewoon gaat verslaan, dan zullen ze die wedstrijd wel gewoon gaan verliezen.
Messi vaak genoeg compleet onzichtbaar zien zijn voor Argentinië, beetje hetzelfde euvel als van the man in Oranje. Waar was Messi in 2014 bijvoorbeeld? Ik zie zoveel variabelen bij deze wedstrijd dat als deze 100 keer gespeeld wordt ik iets van een 50-50 verhouding verwacht.quote:Op zondag 4 december 2022 11:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, zaadpot die wordt beslist op basis van misschien een momentje. Persoonlijk denk ik dat de kans dat Messi 'm dan met weinig ruimte beslist iets groter is dan dat Gakpo of Depay dat doen.
Ja. Als Nederland eruit vliegt, dan is er gewoon naar vermogen gepresteerd. Argentinië, daar kun je van verliezen., De vier tegenstanders daarvoor waren lollertegenstanders, maar daar kan Van Gaal natuurlijk ook niet veel aan doen dat het zo uitgepakt heeft.quote:Op zondag 4 december 2022 12:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zeker. En dan kan Valentijn weer los dat het niks was terwijl er eigenlijk gewoon naar vermogen is gepresteerd.
Omdat dit Nederlandse elftal walgelijk isquote:Op zondag 4 december 2022 12:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarom juich jij voor Argentinië?
Messi viel bij Argentinië vaak tegen, ja. Maar laat nu zien dat hij zo nu en dan nog wel z'n momentjes heeft. Ik denk dat dat 55 - 45 is in het voordeel van Argentiniëquote:Op zondag 4 december 2022 12:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Messi vaak genoeg compleet onzichtbaar zien zijn voor Argentinië, beetje hetzelfde euvel als van the man in Oranje. Waar was Messi in 2014 bijvoorbeeld? Ik zie zoveel variabelen bij deze wedstrijd dat als deze 100 keer gespeeld wordt ik iets van een 50-50 verhouding verwacht.
Nou ja prima, nipt voordeel dus. Maar dat komt niet overeen met wat de bookies ervan vinden.quote:Op zondag 4 december 2022 12:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Messi viel bij Argentinië vaak tegen, ja. Maar laat nu zien dat hij zo nu en dan nog wel z'n momentjes heeft. Ik denk dat dat 55 - 45 is in het voordeel van Argentinië
Wat is er walgelijk aan?quote:Op zondag 4 december 2022 12:08 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Omdat dit Nederlandse elftal walgelijk is
Toen was hij de beste speler van het toernooi!quote:Op zondag 4 december 2022 12:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Messi vaak genoeg compleet onzichtbaar zien zijn voor Argentinië, beetje hetzelfde euvel als van the man in Oranje. Waar was Messi in 2014 bijvoorbeeld? Ik zie zoveel variabelen bij deze wedstrijd dat als deze 100 keer gespeeld wordt ik iets van een 50-50 verhouding verwacht.
Wat leuk, Karim El Ahmadi op dit forum!quote:Op zondag 4 december 2022 12:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik denk dat we de wedstrijd maar af moeten wachten, dan weten we precies wie er gaat winnen
Ik ben een Nederlander.quote:Op zondag 4 december 2022 12:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat leuk, Karim El Ahmadi op dit forum!
Ach, bookies hedgen vooral een beetje, zodat ze bij elk resultaat iets verdienen.quote:Op zondag 4 december 2022 12:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nou ja prima, nipt voordeel dus. Maar dat komt niet overeen met wat de bookies ervan vinden.
quote:Op zondag 4 december 2022 12:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Degene die een goal meer maakt dan de tegenstander kan zomaar eens de winst pakken. Gr. Karim el Ahmadiquote:Op zondag 4 december 2022 12:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat neppe woke gedoe maar meteen terugkrabbelen als je geel krijgtquote:
stel je niet aan zegquote:Op zondag 4 december 2022 12:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat neppe woke gedoe maar meteen terugkrabbelen als je geel krijgtmet die walgelijke van dijk en depay voorop.
Totaal niet bang lijkt me ook wel wat erg optimistisch. Dit Oranje heeft ook het geluk gehad dat het nog niet achter is gekomen. Als dat in 1 van de 4 (nouja 3 dan) potjes was gebeurd dan had de wereld er toch anders uitgezien.quote:Op zondag 4 december 2022 12:31 schreef Kerftminister het volgende:
Ben totaal niet bang voor die Argentijntjes. Op de logische uitmuntende kwaliteiten van Messi na, is daar heel weinig bijzonders aan.
Als Argentijn zou hij misschien ook totaal niet bang zijn voor Oranje.quote:Op zondag 4 december 2022 12:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Totaal niet bang lijkt me ook wel wat erg optimistisch. Dit Oranje heeft ook het geluk gehad dat het nog niet achter is gekomen. Als dat in 1 van de 4 (nouja 3 dan) potjes was gebeurd dan had de wereld er toch anders uitgezien.
Mits je de boel dicht houdt is dit een effectief systeem waarbij we op de counter goed kunnen prikken, maar daar is dan ook wel alles mee gezegd.
Ik heb het niet helemaal helder meer, maar WK 2010 haalden we ook de finale met niet al te best voetbal toch?quote:Op zondag 4 december 2022 12:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Totaal niet bang lijkt me ook wel wat erg optimistisch. Dit Oranje heeft ook het geluk gehad dat het nog niet achter is gekomen. Als dat in 1 van de 4 (nouja 3 dan) potjes was gebeurd dan had de wereld er toch anders uitgezien.
Mits je de boel dicht houdt is dit een effectief systeem waarbij we op de counter goed kunnen prikken, maar daar is dan ook wel alles mee gezegd.
Het hoeft echt niet heel ver uit elkaar te liggen maar individueel is Argentinië natuurlijk echt wel beter. Grappig ook wel hoe het sentiment op basis van 1 wedstrijd kan keren.quote:Op zondag 4 december 2022 12:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Argentijn zou hij misschien ook totaal niet bang zijn voor Oranje.
Ook wel een beetje dankzij het lollerparcours.quote:Op zondag 4 december 2022 12:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal helder meer, maar WK 2010 haalden we ook de finale met niet al te best voetbal toch?
Jawel, is ook zo. En dat kwam inderdaad ook omdat het achterin vrij goed stond. Maar ook wel gewoon 5 matige landen geloot en de enige topwedstrijd met meer geluk dan wijsheid gewonnen. (2 goals uit het niets en 3 minuten later pakte Melo rood waardoor we die wedstrijd tegen Brazilië rustig konden uitspelen)quote:Op zondag 4 december 2022 12:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal helder meer, maar WK 2010 haalden we ook de finale met niet al te best voetbal toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |