quote:Op woensdag 7 december 2022 16:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad. En het cijfer 9 is nog lachwekkender.
Maar goed, als Kevin de Bruyne MoM kan worden tijdens dit WK, dan sta je nergens meer van te kijken.
Geen Argentijn te bekennen.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:03 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Blind
@:Halcon @:ditheletopic
Over z'n capaciteiten ben ik het wel eens en snelheid heeft hij nooit gehad, maar die slaapmomentjes vind ik niet kunnen voor zo'n routinier, het liep goed af maar anders sta je gewoon met 1-0 achter binnen 10? minuten.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat sentiment rond Blind neemt ook ongekende kutvormen aan zeg. (Bedankt Media)
Ik ben allesbehalve fan van Blind en ik zal vermoedelijk de eerste zijn die in lachen uitbarst als hij een sprintduel aangaat, maar hij rendeert gewoon prima. In dit elftal met Ake achter zich is hij gewoon sterk bezig. Gewoon een goede voetballer die over het algemeen het balletje bij de juiste kleur inlevert.
Goede positionering en dus sterke onderscheppingen. Het balletje aan de juiste kleur geven en dat nog eens vooruit. En maakt ook nog eens een goal en geeft een assist.
Ja dan is een 9 niet heel gek.
Ik denk dat Louis hem dit ook heel erg duidelijk heeft gemaakt. Zeker van hem mag je dit inderdaad niet verwachten, maar het liep goed af.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over z'n capaciteiten ben ik het wel eens en snelheid heeft hij nooit gehad, maar die slaapmomentjes vind ik niet kunnen voor zo'n routinier, het liep goed af maar anders sta je gewoon met 1-0 achter binnen 10? minuten.
Helemaal eens. Maar mensen krijgen gelijk een waas voor hun ogen als ze Blind op het formulier zien staan. Als je die 1e goal van achter de goal bekijkt zie je dat hij de eerste verdediger is in die lange passreeks die het middenveld inspeelt en gelijk komt Nederland aan aanvallen toequote:Op woensdag 7 december 2022 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat sentiment rond Blind neemt ook ongekende kutvormen aan zeg. (Bedankt Media)
Ik ben allesbehalve fan van Blind en ik zal vermoedelijk de eerste zijn die in lachen uitbarst als hij een sprintduel aangaat, maar hij rendeert gewoon prima. In dit elftal met Ake achter zich is hij gewoon sterk bezig. Gewoon een goede voetballer die over het algemeen het balletje bij de juiste kleur inlevert.
Goede positionering en dus sterke onderscheppingen. Het balletje aan de juiste kleur geven en dat nog eens vooruit. En maakt ook nog eens een goal en geeft een assist.
Ja dan is een 9 niet heel gek.
Het is natuurlijk wel je meest kwetsbare speler en het feit dat zijn papa in de staf zit zal niet meehelpen. Zolang Ake hem juist kan aanvullen is hij gewoon sterk.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Helemaal eens. Maar mensen krijgen gelijk een waas voor hun ogen als ze Blind op het formulier zien staan. Als je die 1e goal van achter de goal bekijkt zie je dat hij de eerste verdediger is in die lange passreeks die het middenveld inspeelt en gelijk komt Nederland aan aanvallen toe
Ja hij heeft geluk met het systeem en het gebrek aan concurrentie, maar zijn tekortkomingen zijn veel zichtbaarder dan z'n kwaliteiten dus hij zal altijd onderschat worden.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel je meest kwetsbare speler en het feit dat zijn papa in de staf zit zal niet meehelpen. Zolang Ake hem juist kan aanvullen is hij gewoon sterk.
Vorig seizoen bij Ajax was dat ook zo met Martinez, die pakte die hele linkerzone, nu met Bassey ligt dat wat anders.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel je meest kwetsbare speler en het feit dat zijn papa in de staf zit zal niet meehelpen. Zolang Ake hem juist kan aanvullen is hij gewoon sterk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |